Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

88 komentárov

  1. 1

    marcel petrak

    Ja mam octaviu 1.6,55kw,mam taky problem,ze tesne pred tym ako zacne ukazovat rezervu,tak my zacne zhasat motor pocas jazdy,nekedy hned naskoci,inokedy ho mosim znova nastartovat,dal sem nove cerpadlo,aj relatko cerpadla a nepomohlo to,uz nevim co mam stym robit,ale na teste to neukazalo ziadnu zavadu,poradte prosim….

    Odpovedať
    1. 1.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      Skús ešte pozrieť ako máš nastavený plavák. Je možné, že je zle nastavený a ty máš príliš málo benzínu. Takže keď Ti to spraví znova, vyber plavák a zmeraj nejakou drevennou tyčkou koľko máš benzínu v nádrži. Pri začatí svietenia by malo byť v nádrži okolo 5 litrov benzínu. Inak súhlas s tým čo napísal Peter, ešte by som pozrel na palivový filter.

      Odpovedať
  2. 2

    Peter Matlák

    Rozmýšľam nahlas: prvé čo ma napadlo, žeby nečistota v palivovej nádrži? Dosť nepravdepodobné. Na 1.6tke AEE som odjazdil cca 100tis. km, napadá ma či nieje problém s kabelážou k čerpadlu prípadne k plaváku v nádrži, prípadne či to už nieje predzvesť konca života zapalovacej cievky – tzv. modulu zapalovania, hmmmm… Ako dlho máš tento problém?

    Odpovedať
    1. 2.1

      marcel petrak

      Tento problem mam uz 2 roky,mal sem teraz vytiahnute cerpadlo a nadrz je cista,ale potom sem tam nalial asik 5,5litra benzinu a isel sem sa odvest a ked sem dosel domu,tak to znova neslo,tak ze to znamena ze toto mnozstvo to uz nedokaze nasat,ale cerpadlo je nove a myslim si ze keby to robila kabelaz a lebo cievka,tak by to robilo stale a nie len ked je malo benzinu…

      Odpovedať
      1. 2.1.1

        Peter Matlák

        Marcel Petrak: Napadá ma už len prechodový režim plaváku, ktorý dáva RJ nesprávnu informáciu – čiže nulu a tým padom prestane čerpadlo nasávať a motor skape. Potom už len záleži či plavák chytí kontakt a naštartuje hneď alebo to chviľu trvá kým dôjde ku kontaktu. Skús dať do nádrže napr. iba 2 litre benzinu a skúsiť či naštartuje, spraviť viac pokusov o štart a nechať ho bežať na voľnobehu až do vyčerpania rezervy.

      2. marcel petrak

        Peter Matlák:Tato uvaha moze byt spravna,lebo ked sem cerpadlo zapol cez bateriu na poistku cislo 28,tak cerpadlo vysalo vsetok benzin,ale ked sem to potom skusal,tak to chvilu islo,ale potom to zhaslo a top tam bolo 5.5 litra a este sa my stalo,raz ked sem stal na krizovatke,tak znicoho nic zacala svietit rezerva a potom zase rucicka skocila naspet,ako by sa to dalo opravit????dakujem…

  3. 3

    Gabriel

    Dobrý den!
    Chel by som sa opytat.. Mám taky problem ze som vymenil na skode fábii na prednej náprave silenbloky, capy spodne, capy gulove a aj vyvazil kolesa a tak isto som menil aj prave lozisko .. a stale tam nieco na soferovej strane nieco skace a citim to aj ja ked sa rozbehujem tak akokeby tam nieco skakalo,buchalo, trepalo … Ja si uz neviem s tym rady nevedeli by ste mi poradit ak budete taky dobry co s tym moze byt ? :((

    Odpovedať
    1. 3.1

      Peter Matlák

      Gabriel, pravdepodobne to bude homokinetický kĺb, buď vonkajší alebo vnútorný.

      Odpovedať
  4. 4

    silvan

    Zdravim.

    Myslim ze uvedene info v clanku nie su uplne, preto by som ich chcel doplnit.
    Jedna sa o SKODA OCTAVIA 1,8 20V. Vyrabali sa od roku 1996 do 09/1997 a od roku 09/1997 (AGN) vyssie. Cize verzie s dvoma motormi. Oni su v podtate rovnake , len maju upravene sacie potrubie, co vyrazne znizuje spotrebu aj spravanie auta 🙂 Verzia od 09/1997 vypada uplne aj sa chova inak , lepsie – aj ked maju obe 92kw. Za pozrnost stoji , ze ich pouziva(lo) aj AUDI a3. Su to teda vysoko otackove motory. Spotreba sa pohybuje dlhodobo 7L, s lahkou nohou aj 6,5L no a v meste 9-10L. Takze myslim , ze je to super auto aj napriek chybickam , ale ved nic nieje dokonale 🙂
    len tolko..

    Odpovedať
    1. 4.1

      martin

      presne tak ako hovoriš ja mam presne tu octaviu a aj so spotrebami suhlasim

      Odpovedať
    2. 4.2

      Martin

      A ešte jedna chyba v texte, Octavia 1 sa ani náhodou nevyrábala do 2010! Veď už od 2005 alebo 2006 sa vyrábala 2 generácia, v 2010 už bol, myslím, facelift 2 generácie ( ten kde sa predné svetlá smerom ku krajom auta rozširujú) 🤔

      Odpovedať
      1. 4.2.1

        Roman

        Chyba je v tebe a nie v texte Octavia 1 sa vyrabala subezne s Octavia 2 az do r. 2010. Sam vlastnim Octavia 1 r.v. 2008 , verzia Tour. Druhy raz skor ako tu nieco napises si to over.

  5. 5

    Octavius

    Ja mám verziu 1.6/74 s motorom AKL a prevodovkou DUU rv1999. Teraz som prekročil 202000 km a môžem potvrdiť, že s autíčkom som spokojný. Doteraz som vymenil len predné ložiská, predné brzdové kotúče s obložením, zadné brzdy komplet, zadné tlmiče, skorodované palivové čerpadlo, zaseknuté tiahlo stieračov, vymenené čidlo teploty, vymenená „celoživotná náplň“ prevodovky a opravené padajúce ručičky. Samozrejme – vymenené rozvody, remene a klasická údržba (sviečky, olej a pod.).
    Inak v celku spokojnosť až na to miesto za prednými sedadlami a vŕzganie interiéru.

    Odpovedať
  6. 6

    Milan Daniel

    Mám Octaviu 1,9 TDI 66 kw, 4×4 r.v.1999. 180.000 km. Je to dobrá mašina. No s týmto motorom sa dosť trápy. Motor je skvelý, ale dosť sa namáha. Je možnosť zvýšiť bezpečne výkon motora? Kúpil som ju z Talianska a neviem aký olej tam bol. Poradíte mi? Používam ju už druhý rok a som s ňou veľmi spokojný. No bojím sa s ňou bezpečne predbiehať, pretože 66 kw nie je zrovna na to stavaná a tým sa mi zdá aj dosť nebezpečná, pretože pri dnešných šoféroch, keď urobíte predbiehací manéver, vás predbiehané vozidlo nepustí pokiaľ má ešte výkonostnú rezervu a pridá na rýchlosti. Toto sa mi často stáva a s týmto motorom sa veľmi nemám s čím činiť, až napokon dôjde k tomu, že sa zaradím speť najrýchlejšie ako je to možné a navyše hrá tam rolu aj ten strach z toho, že sa mi to nie vždy podarí, napriek dodržiavaniu všetkých predpisov.

    Ďakujem vám.

    Odpovedať
  7. 7

    Peter

    Milan: Som majiteľom rovnakého vozidla vo vyhotovení COMBI. Ja osobne som relatívne spokojný s výkonovou rezervou – hlavne s akceleráciou z pokoja. „Určite,žee“ by sa zišlo navýšenie výkonu hlavne vo vyšších rýchlostiach. Na SK je mnoho firiem zaoberajúcich sa softwarovou úpravou, odporúčam však iba dve a to Profituning a MMracing (Cimbu robi skor benziny). Profituning patri asi medzi najdoverihodnejsich, maju bohate skusenosti s dieslovymi motormi. Úprava vyjde cca do 330 Euro, v cene je tusim aj pociatocne a konecne odbrzdenie, pripadne doladie programu a nastavenie spravnej startovacej davky paliva. Predpokladam, ze mas motor AGR, ktory ma jednoduche turbo bez natacania lopatiek – tzv. rotačka. Naskytá sa tu možnosť výmeny vstrekov za vstrekovače s väčšími otvormi a s lepšou atomizáciou paliva, to by bola si tá najjednoduchšia a najschodnejšia alternatíva, pri ktorej sa dajú dosiahnuť podobné paramtre ako upravou máp riadiacej jednotky. Power boxy – skreslovače údajov zámerne neuvádzam, tým by som sa vyhol. Odporúčam webovú stránku http://www.tdifan.cz

    Zaujímavé by však bolo, nechať motor ešte pred úpravami odbrzdiť na valcovej brzde určenej pre pohon všetkých kolies a zistiť v akej kondíci motore je. Dosť často sa vyskytuje aj problém s riadiacou jednotkou haldexu, kedy auto jazdí s permanentne pripojenou zadnou nápravou.

    Odpovedať
  8. 8

    Milan Daniel

    Ahoj Peťo

    Ďakujem za tvoju odpoveď. Peťo, ak máš nejaký kontakt, pomohol by veľmi. Ja pracujem v humanitnom sektore a s týmto autom veľa najazdím obzvlášť na lazoch a miestach, kde líšky dávajú dobrú noc. Vozím, prevážam a pomáham týraným a zneužívaným deťom: http://www.minibodka.sk
    Je pre mňa veľmi veľmi dôležité, mať auto v poriadku ale ja neviem nájsť lojálnych a dobrých ľudí, ktorý svoje remeslo urobia poctivo a dobre.

    s úctou Milan

    Odpovedať
  9. 9

    Peter

    V blizkosti tvojho pôsobenia sú 2 pobočky, buď Bratislava alebo Levice. V Leviciach však pravdepodobne nemajú valcovú brzdu na štvorkolky, takže odporúčam Bratislavu na Vajnorskej 134/A. Kontakty najdeš tu: http://www.profituning.sk/kontakty

    Odpovedať
  10. 10

    Mirek

    Ahoj
    zdravim všetky
    potreboval bych navod ako vymenit
    dražkový remen u škody 1,8 20V 110 KW

    poradte prosim,sem zufaly
    predem dakujem

    Mirek

    Odpovedať
  11. 11

    zdenko cigan

    mam taky problem.mam octaviu 1.6 74kw jednotkova.menil som uz kotuce aj dosticky po 55000km,a tie dalsie mi vydrzali iba asi 6000km a zase zacalo triast volantom.co to moze byt,poradte mi dakto.to kotuce maju byt take horuce?ci len moje su take.dakujem

    Odpovedať
  12. 12

    Anonym

    Najzadil som na Škode Octavii 1.9 TDi cca 250000 km. V rámci reklamácie som menil spojovaciu tyč riadenia (pri cca 30000km), varovné smerovky, bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdca, ktoré sa prestali navíjať. Najväčšie servisné náklady prišli ale po 200000 km. Výmena tlmičov, pravej polosi, simeringy poloosí (únik oleja z prevodovky), prasknutý hliníkový držiak motora.

    Za štyri roky boli servisné náklady cca 6000€ vrátane pneumatík. Boli to ale štyri roky prijemného cestovania so spoľahlivým autom, ktoré ma nikde nenechalo stáť a v najhoršom prípade doviezlo k najbližšiemu servisu.

    Odpovedať
  13. 13

    miro

    6000€ , preto sa hovori o Škode ze je to Škoda penazi

    Odpovedať
  14. 14

    MARIAN

    CASTO MI SVIETI NA 2OCTAVII NIZKA HLADINA OLEJA 1,9tdi.

    Odpovedať
  15. 15

    peter

    super,presne opísaná octavka z r.v. 1997,1,6 , 74kw musel som meniť prevodovku a dalšia chyba -tesnenie hlavy valcov-čim mi auto dymí a ešte další problém-el okná,lámu sa tam plastíky vo dverách čo držia okno pri posune hore a dole,inak v pohode 🙂

    Odpovedať
  16. 16

    Rasťo

    Mám Octaviu 1,6i,74 kw (r.2000), má najazdených 210 000 km a často sa stáva, že motor naštartuje iba na 3 válce (za studena aj za tepla). Taktiež 1 valec vypadne za jazdy a potom na voľnobehu motor sám zastaví. Musím počkať cca 1 min. a potom už naštartuje normálne. V servise už menili modul zapaľovania a test na počítači nič neukázal. Vie niekto poradiť ?

    Odpovedať
    1. 16.1

      Anonym

      senzor pri klukovke

      Odpovedať
  17. 17

    MJ

    Jedná sa teda ešte o model bez elektornickej škrtiacej klapky. Ak bol menený modul zapaľovania, možno ešte treba preveriť vysokonapäťové káble a sviečky.

    Odpovedať
  18. 18

    Rasťo

    Sviečky už boli menené, ale tie káble ešte preverím.

    Odpovedať
  19. 19

    Rasťo

    Aj káble sú v poriadku, asi to bude niečo iné.

    Odpovedať
  20. 20

    jin

    po kupe oct combi r.v.98 1,6 77 kw mi po cca 100 km zatriaslo riadením,a potom sa tichý chod motora zmenil na hlučnejší,a pri pridávaní plynu sa trasie celý motor až ku volantu,ked nepridávam plyn ako keby sa nič nedialo ? ide ako predtým , som ztoho PAF

    Odpovedať
  21. 21

    jin

    sorry 1,6cm3 a 74.00 kW podla TP,a podla počitača ako keby viac pýtal paliva ako pred jazdami pred spomínanou udalosťou,prvá jazda v pohode,bezproblémová a zrazu toto,nemáte nejaké skusenosti či dať geometriu,diagnostiku či zo svojej praxe nejaké problémy stýmto vozom ? inak ako tak sa dá jazdiť len sa bojím na dlkšiu trasu aby ma celého nevytriaslo dik za info,resp vratiť predávajucemu ? ak sa to objavilo pani nie po 80 km jazdenia ?

    Odpovedať
  22. 22

    palo

    kupil som oct 1.6 benzin a neviem aky olej mam doliat do motora.predavajuci nevie aky tam je olej.chcem sa opitat aky mam tam olej doliat.dakujem.

    Odpovedať
    1. 22.1

      Palo

      VW 505 00 alebo VW 505 001, SAE 5W-30 až 15W-40, ja osobne dávam 10 W-40. Keď ti nevie bývalý majiteľ povedať čo tam lial, jednoznačne ten olej vymeň, kvalitných olejov je dosť a nebude to stáť veľa plus mínus 30-40 € a to sa za ten pokoj oplatí.

      Odpovedať
  23. 24

    Anonym

    ja mam prave tak kritizovany motor 1,8 20V a som s nim spokojny, mozem kludne povedat ze momentalne by som nemenil…

    Odpovedať
  24. 25

    mirecbirec

    pokial máš zodpovedajúci QG interval na longlife olej,môžeš tam dať longlife olej

    Odpovedať
  25. 26

    Jozef

    Zdravím,ja mám tri roky octaviu 1,8 20V turbo r.v. 2004 4×4 a musím povedať,že je to neuveriteľné auto,(hlavne v zime je to zážitok).Svižné a spoľahlivé najazdených 220 000 km a zatial som len menil olej,inak nič.Teda vlastne mal som chvíľku problém s výkonom,kedy mi už ľudia od fachu chceli meniť váhu vzduchu,lambdu,katalyzator ale radšej som investoval do vagu a posedel par hodín pri internete a prišiel som na to,že je to len prasknutá hadička na sacom potrubí,oprava cca 0 € a ešte diera v hadici na odvetranie kľukového hriadeľa,odvtedy ťahá ako má.Preplatím ho síce na leasingu,ale určite by som ho nemenil za nič.

    Odpovedať
    1. 26.1

      mates

      Zdravim, tiez mam 1.8T 4×4 a obrovska spoko:) Samozrejme, bezna udrzba a servis je potrebna…ale investicie to nie su ziadne horibilne.

      Odpovedať
  26. 27

    Marek

    Dobry den.
    mam octaviu 1,9 TDI 66kW, najazdene 390000 Km, bez jedinej poruchy!!!!
    nadmierna spokojnost, najblizsie sa chystam vymenit silenblok na motore nebo ma vybracie pri starte. motor ide ako hodinky, je tam chip na 120 koni, original turbo, a auto pozna len plynovy pedal na podlahe, olej 5w40 meneny kazdych 10000 km,po zaruke vsetko robene doma v garazi.
    toto auto bude legenda:-)

    Odpovedať
  27. 28

    tomas

    Zdravim vas. Potreboval by som poradit. Uvazujem o kupe skoda octavia kombi 1.9 alebo 2.0 TDI (a mozno aj s 4×4 pohonom) s rocnikom od 2005 a vyzsie.
    Druha varianta je Audi a4 avant combi, ale zase rocnik do 2005 a nizsie. Obydve auta sa mi pacia, na jednej strane je nemecky perfeksionalista,super motor,vybava a na druhej stoji ,,nasa istota,, a da sa povedat pomerne lacny servis. Mozete mi niekdo objektivne poradit a zhrnut klady a zapory jednotlivych variant ? (a taktiez aj z moznosti 1.9 a 2.0 TDI a ci s 4×4 alebo bez)
    Dakujem pekne za odpoved…

    Odpovedať
  28. 29

    Sergej

    škoda octavia 1.9 TDI 2003 r.v. pri tankovani do plna(zo stlačanim gombika vzduchovej rezervy) ZASEKAVA SA PLAVAK NADRžE =nespravne ukazuje skutočny stav paliva. Po oprave na servise, a po djalšom tankovani do plna, problem sa zopakoval.
    Jake existuju možnosti riešenia tej-to chyby okrem vymeny celoho plavaka?
    Ked vymenim plavak na novy, budem mať istotu že problem sa ne vyskitne znova po tankovani do plna(zvyknem tankovať na Ukraine)?

    Odpovedať
    1. 29.1

      mirjascik

      keď tankuješ do plna tak nestláčaj a ten gombík vzduchovej rezervy. Alebo netankuj do plna vôbec 😀

      Odpovedať
  29. 30

    miloš

    mam problem so zadnym stieracom na skode octavia.poradte prosim.myslim ze to bude rele.ked zopnem packu tak necvaka.ostrekovac je funkcny.

    Odpovedať
  30. 31

    Štefan

    Viete mi poradiť?Mám 1,6 MPI r.v 2004 75kw-170 000km.Motor si neudrží otáčky na neutrále.Keď ide motor na volnobeh začnem pomali pridávať plyn až na 2500 otáčok,tu pedál držím a otáčky vyskočia až na 4000,trochu uberem a nič sa nedeje až celkom musím uvolniť pedál aby otáčky klesli.Od volnobehu po 2500 otáčok to ide dobre.Čo to môže byť za problém?

    Odpovedať
  31. 32

    mates

    Zdravim,
    co sa tyka tych zlych startov tepleho motora, ktore boli vo Vasom clanku popisane, tak tam zrejme nejde o opotrebovane cerpadlo, ale o opotrebovany starter, ktory nedosahuje potrebne otacky. Pri danych nizkych otackach a danej vysokej teplote motora riadiaca jednotka situaciu vyhodnoti a vysledkom je, ze nevstrekne do motora naftu – vid.nasledujuci odborny clanok: http://ecupower.cz/index.php/ecu/26-oprava-spatnych-startu-za-tepla

    Odpovedať
  32. 33

    Vlado

    Mam1,8t 20V bliká mi ručná brzda. Poradte prosím čo to môže byť. Ďakujem

    Odpovedať
  33. 34

    peter

    Zdravím, blikanie kontrolky ručnej brzdy môže byť spôsobenè aj nizkou hladinou brzdovej kvapaliny,peter.

    Odpovedať
  34. 35

    Ado

    Zdravim,mam ocatviu 1.9TDi a pocas jazdy mi zhasla elektronika v aute cca 3krat a potom to islo normalne co by to mohlo byt?Dakujem…

    Odpovedať
    1. 35.1

      juraj

      zdravim, kúpil som octavku 1.9 tdi 66 kw (motor AGR)a zdá sa mi že slabo ťahá a pri vyšších otáčkach 3000 má večšiu aktuálnu spotrebu nad 7 L.Stále mi rýchlo ťuká regulačný ventil N75. vie mi niekto poradiť či je v poriadku, alebo s tým mám niečo robiť ??

      Odpovedať
    2. 35.2

      jano

      Presne tento problem som mal aj ja. Treba vymenit relatko / myslim ze to bolo prudove / ktorý je dole pod volantom. Na relatku je uvedene že spaja kontakty 30, 87, 85 . Relatko má 4 kontakty z toho su tri hrubsie a rovnake do trojuholnika a jeden maly. Relatko ma oznacenie 357 906 381A . Na relatku z vrchu je cislo 109. Treba vymenit cim skor, lebo hrozi nehoda- havaria keby relatko vypol pri velkej rychlosti. Auto sa stava neovladatelny.

      Odpovedať
  35. 36

    manolo

    Čaute mam 1.8 T combi r.2000 LaK najazdených 335 000 km,automatická prevodovka,olej každych 15 000 km
    originál castrol profesionál 0W-30 a ide ako hodiny,bez problémov 230 km/h

    Marian B.B.

    Odpovedať
  36. 37

    paťo

    Chcel by som sa spýtať ako zlepším štartovanie mojej oktávie 2.0 mpi mám repasovaný štarter nové sviečky a aj napriek tomu dosť dlho točí pokial naštartujem

    Odpovedať
  37. 38

    robo

    prosim vedel by mi niekto poradit nejaky mechanik ze preco mi auto vypina za jazdy a ked chcem nastartovat tak vobec nezobrazi na pristrojovke zhavenie. robi to skoro v pravidelnych intervaloch
    ak by tu niekto bol ochotny staci prezvonit ja sa ozvem 0910178188

    Odpovedať
  38. 39

    peter

    Zdravím vás váš problèm bude v napajacom relè 109. , ktorè napaja rj. , motora je pod volantom v držiaku relè . Treba ho vymeniť a bude to fungovať . Peter.

    Odpovedať
  39. 40

    Ondrej

    Zdravím vás prosím o radu ..mám s.oktaviu 1,6 sr…2001…niečo zrejme staví bateriu vôbec ani necukne…a svieti ABS ….môže to byt ABS???alebo dá sa ABS nejako odpojiť???ďakujem

    Odpovedať
  40. 41

    Milan Švarc

    Zdravím,mám Škodu Oktáviu 1,9 SDI r.v.2000 a motor je veľmi hlučný.Vie mi niekto poradiť,čo to môže byť?
    Ďakujem

    Odpovedať
  41. 42

    palo

    Zdravím vie mi niekto poradiť ked idem rýchlosťou okolo sedemdesiatky tak počujem
    take jemne pískanie alebo skoro až jemné hucanie a pri rýchlosti 110 km/h to uticha neviem čo to môže byť roby to aj pri zaradení ale aj vyradení rychlostneho stupňa

    Odpovedať
  42. 43

    JP

    a odkial vychadza ten zvuk? z dveri alebo od motora? dobre by bolo napisat aj aky to ma motor

    Odpovedať
  43. 44

    pavol

    Dobry den, mam octaviu 1.4 16 v r.02, a mam problem ze pri akceleracii a podradeni rychlosti cele auto vibruje, dalej pri rychlosti 60/80/100 km/h presne huci predna naprava akokeby boli k.o. loziska ale tie boli menene, ten hluk je len ked je zaradena rychlost, na volnobeh nie. Pri zatacani dolava z prendeho laveho kolesa ide strasny mechanicky zvuk akokeby malo nieco odpadnut, kovovy zvuk… meneny bol vonkajsi homo. klb-lavy, vsetky silentbloky, capy, nove pneu, geometria, vyvazenie. Najnovsie mi pri jazde vychadza zvuk z praveho kolesa predneho akokeby trel kov o kov, uz fakt neviem co s tym… Zeby zvysne homo klby? dakujem za ODPOVED

    Odpovedať
  44. 45

    Rudolf

    Diferencial, vnútorné kĺby 🙂

    Odpovedať
  45. 46

    roman

    Zdravím,vie mi tu niekto poradiť,mám octaviu 1,9 tdi 66kw niekedy mi auto ťahá ako divé a niekedy sa mu akosi nechce.Taký pocit mam že to robí keď je studené resp. po niekoľkých km vtedy ide a potom akosi sa mu nechce,myslým si či to nebude váhou vzduchu.Aj keď mu na mieste viacej pridám tak nemá taký ostrý zvuk ako má mať,sa mi zdá ako keby pomalšie klesali otáčky,neviem či to bude nejakom čidle. Ďakujem pekne za pomoc Roman

    Odpovedať
    1. 46.1

      LACKO

      Ahoj ja ho mam tiež hlučny asi to bude tým že je viac namahaný a používam 10w-40 olej.

      Odpovedať
  46. 47

    peter

    Diagnostika , zmerať snímač nasavaného vzduchu , zmerať plniaci tlak turba , peter

    Odpovedať
  47. 48

    marek

    caute chcem sa opytat mam octawiu 1.9 tdi disel. za jazdy mi vypina turbo co toje? diky caute

    Odpovedať
    1. 48.1

      Anonym

      reletko za 20eur

      Odpovedať
  48. 49

    peter

    V prvom rade to treba dat na diagnostiku ci ti tam pise tlak turba nedosiahnuty alebo prekroceny , ale pravdepodobne su zablokovane lopatky v turbe ideal vymena .

    Odpovedať
  49. 50

    roman

    Zdravim,vie mi niekto poradiť mam octaviu 1,9tdi 66kw a zda sa mi že motor má nejaký dunivý zvuk,neviem čo to može byť..Ďakujem roman

    Odpovedať
  50. 51

    jozef

    Zdravim, vie mi niekto poradit mam octaviu 1,9 81kw akazdi rok davam cistit turbo,bo mi motor dava do nudzoveho rezimu. Dakujem

    Odpovedať
  51. 52

    Anonym

    Peter…zdravím poradte mi mám zaujem si kupit š-octaviu chcem vediet ktorá je naj spolahlivejšia. dakujem

    Odpovedať
    1. 52.1

      M.

      Z dieslov jednoznačne 1,9 TDi 66 kW a 81 kW a z benzínov 1,6i 74 kW, 2,0i 85 kW ale aj turbo 1,8 T 110 kW.

      Odpovedať
  52. 53

    Anonym

    A co tak 1.9 tdi 96 kw….? Je to to naj u dieslu. Či? Tahsie sa to zhana ale stoji to za to

    Odpovedať
  53. 54

    martin

    Mam oct.I 7/2008 1.6 75 kw
    Pri jazde min.vsak 20-25 minut sa tazko vyradzuje z 2 a 4 rychlostneho stupna, robi to len pri vyradzovani z dvojky a stvorky ale len pri zohriatom motore, co to je?

    Odpovedať
  54. 55

    Anonym

    Zdravi mam oktaviu combi 1.6 74kw a ked som kontroloval mierku oleja cela sa mi to vytiahlo aj stim plastom co ma tam ostat a neviem.ho nasunut tak ako ma byt do tej zapadky a nechce sa sasunut ako by mal vie mi niekto poradit dakujem

    Odpovedať
  55. 56

    peter

    Ten poškodený plast trrba vymeniť za nový . Je to objednatelný náhradný diel

    Odpovedať
  56. 57

    Rasty

    Zdravým vie mi dakto poradiť mám octavku 1,9 tdi 66kw . na prístrojovke sa rosvietil ček motora. Po napychnutí na počítač ukázalo poruchu SV ventil 1. Váha vzduchu . Porucha prístrojovej dosky. Porucha riasdiacej jednotky. Vsedky poruchy sporadické. Vymenil som Vahu vzduchu. Hadičky na podtlak .Porucha zmizla . Po 5 dnoch prevadzky sa objavila.

    Odpovedať
    1. 57.1

      Oto

      mal si sem ked tak napisat kody poruch nie len text.

      Odpovedať
  57. 58

    Anonym

    huči mi spojka ked ju nestlačim až na podlahu octavia1,9tdi

    Odpovedať
    1. 58.1

      Anonym

      budee to zotrvacnik

      Odpovedať
  58. 59

    Anonym

    Dobrý chcem sa spýtať či sa dá pripojiť toto diaľkove na originál central 81kw tdi r.v.2000 slx potreboval by som pripojiť túto jednotku http://auto.bazos.sk/inzerat/49239680/Dialkove-ovladanie-vystrkluce-k-centralnemu-zamykaniu.php neake rady ? kde najdem orig ovladanie ku centrale … ??? dakujem (farkas.martin.fm@email.cz)

    Odpovedať
    1. 59.1

      Anonym

      ano da sa

      Odpovedať
  59. 60

    Martin

    Chalani mám záujem si kúpiť 1.9 TDI, december 99, 81 kw. Mám trošku obavy pretože auto je dovezené z Rakúska a určite je stočené (o tom po tom, na bazáre som nenašiel jedinú ktorá by nebola na SVK) pýta zaň 1700 eur s tým že mi to aj za 300 prihlási. Najazdených má smiešnych 195 tisíc ale zato vyzerá naozaj perfekne aj čo sa plastov týka tak aj kože na riadiacej páke (nie je až tak moc vyšlahaná a popraskaná), volantu a aj zovnajšku.

    Odpovedať
  60. 61

    dalibor

    zdravím, v obsahu je chyba: Dvojhmotovým zotrvačníkom boli vybavené verzie 1,9 TDi 66 kW (ALH od čísla motora 35.001), …ma aj verzia AGR – od cisla motora 35.001

    Odpovedať
  61. 62

    marek

    čaute chalani ,mam oktaviu combi 1,9tdi 81kw ,,mozno nepodstatne ,, potrebujem meniť všetky tlmiče a tak by som to chcel rovno znižiť . nie vela a jedna sa hlavne o zadok. viete mi poradiť nejaký dobry sportovy podvozok ? ak je nejaka skusenosť budem rad aj ked viem že to bude tvrdšie a nižšie … ďakujem

    Odpovedať
  62. 63

    pAVOL

    CHcel by som poradiť:Mam octaviu 1,9 tdi 74 kw .Pri stlačeni spojky a pri rozjazde z miesta sa mi sa mi zda že sa rozklepe motor viac ako pri normalnej jazde .Vie mi dakto poradit 4o to može byť? ´Dakujem.

    Odpovedať
  63. 64

    JAN

    JAN

    mam octaviu 1,9 TDI 1998 pri roziazde pipne a rozsieti sa porucha brzd kvapaliny dostatok prosim PORADTE

    Odpovedať
  64. 65

    Marián Bača

    Marián 4.9.2019

    Mám Octáviu 1.9 TDI r.v.2000. Mám problém s vypadávaním napajania zastrčky zapaľovača a súčastne usvetlenia kabiny a zavazadl priestoru. Raz to ide a raz nie, a preto nemám kde napajať GPS. Vie mi niekto poradiť kde je chyba? Ďakujem.

    Odpovedať
  65. 66

    Ján

    Dobrý deň chcem sa spýtať kúpil som škodu oktaviu 4×4 dvoj liter benzín r.V. 2004 je to dobrá kúpa

    Odpovedať
    1. 66.1

      WorkingClassHero

      a nechcel si sa pytat a citat recenzie predtym ako si kupil ?

      Odpovedať
  66. 67

    Marian

    Zdravim. Mam oktaviu 1.6 74kw rv98. Pri stlaceni pedalu asi do 1/3 nema motor tah (dusi sa) a klepnu klapky v sacom potrubi.Ked stlacim pedal viac motor zacne mat tah. Vie mi niekto poradit cim to môže byť. Vdaka.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.