Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

52 komentárov

  1. 1

    Miro

    Vždy po 30000 km som mal problém zo zadnými pakňami, po prvých 30000 sa odpadli plech bol tak zhrdzavený že vôbec nedržal pohromade, po 60000 km sa odlepili zase brzdové obloženie. Po 75000 km teplomer ukazuje nemyselné hodnoty, pri 70000 km začalo prepúštať servočerpadlo, to bola najdrakšia oprava. Palivomer ukazuje dobre, podľa mňa je zle vyriešené napájania el. zámku na kufre ja som si ho dvakrát roztrhol keď je kufor doplna naložený a hlavne vyčnievajúcimi časťami nákladu ktoré sa zachytia o kábel pri otvorení kufra a roztrhnú ho. Únik oleja som ešte nespozoroval mám 1,4 8V. Nabehnutých 79000 km.

    Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    Keď som Thaliu videl prvý krát, povedal som, ze to je otrasné auto a nechcel by som ho ani zadarmo. Vcera som si jednu kúpil. 1,4 16V r.v. 2001 s vyskovo nadstavitelnym volantom, zrkadla su elektricke, okna v predu takisto a ma aj servo. Nabehanych ma 95000km a kufor ide otvorit len klucom tak, ako som sa dozvedel aj z clanku. V jednom z klucov, ktore mam k autu blbne imobilizer, niekedy s nim nejde nastartovat, ale s dialkovym ovladanim centralu problem nema.. Na aute nieje kuska hrdze jak na podvozku, tak na karoserii a mimochodom interier vobec neposobi lacno a na to, ze ma 10 rokov na nom niesu badat znamky opotrebenia. Podsvitenie budikov je sexi a navyse v tme je vsetko vynikajuco vidiet. Takisto aj originalne povodne radio a jeho styri repro hraju bez najmensich vybracii ci šumu. Velmi ocenujem aj intuitivne ovladanie radia na volante. Motor startuje okamzite a jeho 72KW sa v dnesnej dynamickej premavke nestrati. Stabilitu v zakrutach asi nevyskusam, kedze som opatrny sofer. Vytykam konstrukterom najmä slabu hlukovu izolaciu motora.
    A este jednen postreh: ked vyberiem popolnik pred radiacou pakou, nachadza sa pod nim akasi pripojka. Vie niekto na co moze sluzit?

    Odpovedať
    1. 2.1

      stejo

      tam je pripojka na pocitac ked robia v servise diagnostiku tam sa napoja

      Odpovedať
    2. 2.2

      Anonym

      Tak si stále fičím na tej mojej Thalii. Zatial ma zradila iba raz a to tak, že som v hrbolatom teréne roztrhol uzemňovací kábel. Baterka bola v poridku a ja som netušil prečo to nechce naštartovať a tak ma musel sused odtiahnuť do servisu. Káblik stál dvanásťpaděsát. Pri cca 105.000 km som prvý krát vymenil rozvody. Spolu s rozvodmi aj silentblok motora – bol odtrhnutý. Asi sa odtrhol keď som sa v nemecku bláznil na dialnici 183 km/hod podľa navi. Tento rok som menil komplet zadné brzdy okrem bubnov a obe zadné ložiská lebo nechutne hučali. Kôli stk mi museli vymeniť zadné pružiny, lebo jedna bola zlomená (ani som o tom nevedel). Začalo mi zatekať okolo antény, tak ako tu už nižšie niekto opísal. Bola veľmi silno zatiahnutá a ja som ju vždy zabudol pred umyvárkou dať dole, alebo som jednoducho nemal kombinačky po ruke. Naposledy som sa dopredu vybavil kombinačkami a pred umytím som anténu odtiahol. Vtedy to začalo. Skúsim tam dať ten tmel.

      Zatial auto jazdí technicky bez problémov. Ešte pár 100km a bude mať 120.000 na tachometri.

      Minule som nasa cítil odvážne a tak som skúšal vzadu v kufri nahmatať kábel z cetrálu, že či by som to vedel vymeniť. Padla mi doruky dáka hadička hneď za zámkom a vytiahol som oba konce. Napäť sa mi ju už podarilo nastoknúť iba na jeden koniec a tak ju už pol roka vozím v kaslíku. Nemá to na nič vplyv. Hadička má cca 20cm a je rôzne ohnutá, priehľadná. Nevie niekto?

      Odpovedať
  3. 3

    maňo

    Ja jazdim na uz takmer 10rocnej Thalii 1.5 dCi s najazdenymi takmer 150000 km. Za tie roky sa uz kadeco vyskytlo. Prednedavnom som dal prefuknut vstreky, lebo mi pri volnobehu coraz viac zhasinal motor, boli zanesene karbonom. Do novych som uz neinvestoval, jeden stoji vraj slabych 200 eur a treba ich tam styri! Uz par mesiacov jazdim opat v pohode. Momentalne len prave predne lozisko sa ozyva. Musim ale poklepat, zatial jazdim bez vaznejsich problemov. Spotreba je stale na urovni tych 5 l/100 km. Unik oleja ziaden. Vymena ziaroviek prakticky len na prednych svetlach, aj to len raz za niekolko rokov. Co sa tyka hluku vo vozidle, to nejak vyznamne neovplyvnim. STK hodnoty brzd, dymivosti, emisii v ramci tolerancii.

    Odpovedať
  4. 4

    stano

    Ja jazdim na thalii 1.2 16V rocnik 2007. Nabehanych 90 000 km ziatial beh nehody a takmeria ziadnej poruchy. Jedine co sa menilo su tie cievky ktore po 2 rokoch z oxidovali a manzeta na riadiacej pake sa vytrhla z dna este v ramci zaruky takze bez problemov vymenili. Výmena prevadzkových kvapalim bezna vec. Skusal som aj maximalku ukazalo mi to na tachometri 180 km/h ale pocitam ze ma odchylku +-5 km/h cca. Ale zatial spokojnost.

    Odpovedať
    1. 4.1

      schumi

      Ja mam 11/2006. Okrem utrhnutej zadnej čeluste a cievky všetko je ok. mam 144tis km a Jeden buranec za sebou s Traficom.
      Ako ty okrem prevadzkových kapalin sa nemenilo nič, maximalka 185km a zatiaľ je spokojnosť.

      Odpovedať
  5. 5

    Karol

    Kufor sa neda otvorit.Ani DO ani klucom.El.napajanie o.k.,pri otvorenom kufri posuva packu doprava dolava, aj aretacia zamku funguje opakovane a spolahlivo. Ale ak sa kufor raz zatvori, nejde ho otvorit ani DO ani klucom ! Len zvnutra z kufra, co je dost problem. CIze
    servomechanizmus ide,klucom ideotvorit,ale len v otvorenej kapote, v zatvorenej Nie!
    Ak je mozne poradit , budem velmi rad ! Dakujem ! Karol

    Odpovedať
  6. 6

    Karol

    Udajne je to velmi casta porucha Renault Thalii . . .

    Odpovedať
  7. 7

    Dávid

    Chcel by som sa opytať na Thaliu 1.2 16V,chcem ju kupiť v aaauto za 4500 eur, ma najazdených 35000km neviem či je to dobra cena či sa to oplati rok vyroby je 2008?

    Odpovedať
    1. 7.1

      umo

      Na Tvojom mieste by som pred AAA uprednostnil dílera renault.

      Odpovedať
    2. 7.2

      jano

      neradim je to vela a AAA auto este pyta za zmluvu nejakych cca. 100 ečka

      Odpovedať
  8. 8

    PP

    cena je taka trošku nadpriemerná,takých 4000-4200 by som dal, ale zase ak má nabehaných len 35 tisíc. Je to fajn motor, málo žerie a na thaliu stačí. Ak by sa podarili 3 stovky dole, neni to isto zlá kúpa.

    Odpovedať
  9. 9

    miroslav cerny

    ja mam tiez z aaa.auto malo nabehanych 31tisic po tisicke sa mi roztrhol plinovy pedal ale zial som s tym atutom spokojny da sa aj ked ma tie nedostatky pri zakrutach a le da sa

    Odpovedať
  10. 10

    Peter

    No ja mám 1,5dci 72000km a už som musel meniť čapy, dva krát čistiť egr ventil a vodná pumpa začala slziť pri 71000km tak som si dal vymenil aj rozvody, remeň bol v takom stave že ešte ďalších 50000km by vydržal, kladka tiež v poriadku. Motoricky žiadny problém a ani iné závady. Tak som celkom spokojný s Thaliou. Samozrejme nieje to mercedes.

    Odpovedať
  11. 11

    bagos

    moja thaliu mam od 6/2005 s motorom 1.4 8V. jazdím na nej denno-denne po meste sem tam nejaký výlet na dlhšiu cestu. servis vykonávam predpisovo každé dva roky v servisoch renault a to len výmeny prevádzkových kvapalín. zatiaľ som žiadnu poruchu neriešil a som spokojný i keď veľa ludí tvrdí že ide o velmi poruchové vozidlo.
    momentálne rozmýšľam nad kúpov nového väščieho auta (deti rastú ako z vody) a zasa asi od značky renault (megane grantour alebo scenic)

    Odpovedať
  12. 12

    Miroslav

    Mám 11/2006, 1,2 16V +AIR (benzín!), prvý a jediný majiteľ. Auto používam na denné vozenie do práce PK-BA, obdeň k tomu na chalupu do Karpat – prudká horská cesta v stúpaní cca 1000m hore a späť, ďalej jazdím pravidelne do Prahy a na Moravu. Do súčasnej doby som menil 2x predné ložiská (každé 2 roky) a pri 90.000 km všetky 4 čapy na prednej náprave(ale pozor – to je odraz tých jázd v ťažkom sklanatom teréne/niečo ako tatranský turistický chodník – obdeň!!!) Inak autíčko v BA do 5,6 litra max., inak kombinovaná sa drží medzi 4,7 – 5,1 litra, podľa toho, aké mám šťastie na premávku a počasie. Dokonca necítim zvláštny rozdiel pri zapnutej klíme alebo zimných pneu. Po 5,5 roku som vyskúšal predať v AAA. Keď mi ptáci ponúkli 2.200 € a videl som za čo tie Thalie predávajú vedľa, pekne som sa im vysmial a radšej som si Thalinku nechal na ďalších 5 rokov. Už len vymeniť rozvody, aby mohla pokojne priasť motorčekom. Je to nezničiteľný a poctivý nezmar! PS: Tie nešťastné káble v kufri som si vymenil po 3 prerušeniach prívodu (môj sa dá otvárať totiž len elektricky, na kľúčik nemá ani dierku) – zapojil som namiesto originálnych káblov Renault klasickú elektrickú šňúru na 220V zo žehličky – to je kábel, ktorý počíta s neustálym pohybom a hrubším zaobchádzaním – od tej doby bez poruchy! Len sa treba pohrať s umiestnením a vôlami! Majte krásny deň 🙂

    Odpovedať
  13. 13

    Anonym

    Mam Thaliu z roku 2005 označenú ako ALIZE klasickú benzinovú 1,4. S autom mám len jeden problém. Preteká mi voda pod anténou na streche do horného osvetlenia interiéru. Zo svetielka mi kvapká priamo na spínač trojuholníka, ktorý mi tým pádom už nefunguje. Kábel v kufri, ktorý sa asi pretrhol už každému som jednoducho nadpojil a funguje doteraz. Bubnové brzdy som už taktiež musel dať spraviť (v autorizovanom servise 200 euro). Auto využívam ani nie tak na dlhé cesty ako pracovné a prívesný vozík je takmer jeho súčasťou a zatial som s motorom alebo podvozkom nemal žiadny problém. Neviete mi poradiť ako mám opraviť ten nefunkčný spínač trojuholníka?

    Odpovedať
    1. 13.1

      lynx

      s tým spínačom ti neporadím ,ale to pretekanie okolo antény lahko opravíš.
      vylupni svetlo v interieri a mal by si sa dostať k anténe. uvolni matku,,na streche sa uvolní plast pod anténou, natlač tam karosársky tmel , a zatiahni zvmútra matku.
      mne to robilo na 10 r. Kangu , urobil som to ako som ti napísal a mám svetý pokoj. tiež mi statočne zatekalo a bál som sa čo mi zaskratuje

      Odpovedať
    2. 13.2

      stano

      mne sa toto iste stalo…bratranec robi v renaulte tak mi to spravil na pockanie …natlacil tam tmel zatiahol a odvtedy ziaden problem zo zatekanim cez antenu a kdekolvek inde

      Odpovedať
  14. 14

    filo

    ZDRAVIM VAS MAM THALIU 1.4-16V-72KW-2001-NECHCE NAšTARTOVAT VšETKO FUNGUJE AKO KED IšLA AJ čERPADLO IDE LEN NIE A NIE NATOčIT POPROSIM VAS O POMOC DIK.FILO

    Odpovedať
    1. 14.1

      Jan Klesc

      A pri startovani kontrolka imobilizera neb
      Ika rychlo,co moze znamenat ze nespoznal kluc ,

      Odpovedať
  15. 15

    peter

    mam taky probkem vecer som odstavil auto mam thaliu 1.4 55kw 16ventil benzin a rano smo nenastartoval vobec nejde pretocit motor nevie mi niekto poradit aka tam moze byt chyba skusal som aj roztlacit na 5richlost ale auto vobec nereaguje vobec nepretoci motor.co to moze byt

    Odpovedať
    1. 15.1

      stefan

      Keď ti nejde ani motor natočiť, tak budeš mať problém zrejme so štartérom niekde.Kabeláž, elekrtomagnet , a pod.nenapísal si presne čo ešte ti ide a čo nie.presnejšie musíš špecifikovať problém, až potom dostaneme sa ďalej.Takto len hádame kde asi môže byť chyba.

      Odpovedať
    2. 15.2

      Maroš

      1. Nemáš benzín v nádrži.
      2. Máš pretrhnutý uzemňovací kábel.
      3. Predstal ti fungovať imobilizér v kľúči.

      Odpovedať
    3. 15.3

      Patrick

      Asi štartér keďže motor nepretocilo

      Odpovedať
  16. 16

    Petran

    Mám takýto problém s Renault Tháliou 1,4/55kW/2006/60000km
    Na čítačke mi vypíše chybu P0304-výpadky zapaľovania 4 valca.Vykonal som nasledovné úkony:
    1. Zmeranie tlakov vo valci 12 atm takmer rovnako
    2. Výmena sviečok Bosch všetky 4
    3. Výmena zapaľovacieho modulu – na sekundárnych vývodoch namerané 8700 ohmov
    Motor vynecháva, pľuje do výfuku a cítiť z neho benzín a samozrejme svieti kontrolka riadenia emisií motora
    4. Objednal som si staršiu vstrekovaciu rampu a uvidím čo sa bude diať. robím s autami už pekne dlho ale táto Tália ma vytáča do nepríčetnosti, aby človek mal doma v zásobe všetky čidlá a snímače.
    Poprosím o radu a budem rád, keby som dostal aj kontakt na takéhoto pána, aby som sa mu mohol poďakovať.

    Odpovedať
    1. 16.1

      Romek

      A co zapalovací kabely. Měl jsem stejnou chybu o Focusu. Kabely byly odněkud z polska a byl špatný kontakt se svíčkou.

      Odpovedať
    2. 16.2

      Peter

      ja mám ten istý problém ale mám 1,2 16 ventil 55Kw (2008)65000 Vymenil som sviečky,palivový filter,vymenil som káble komplet(len nekupujte náhradu z Poľska jeden kábel je kratší o 5 cm a nedá sa nasadiť na sviečku (Výsledok ten istý tak som to dal diagnostiku najskôr ukazoval porúch a zapalovania 4 válca a potom to ukazalo pre zmenu 1 valca .Do servisu nechodím ale čo mi to opravuje tvrdí že je zlý softver v riadiacej jednotke ešte som nedal opravovať nakoľko som si na to zvykol a jazdím ďalej pokiaľ to pôjde až potom budem vrážať do opravy

      Odpovedať
    3. 16.3

      Anonym

      Podobný problém som mal aj ja, auto bolo ešte v záruke a malo najazdených cca 40.000 km. V servise vymenili palivové čerpadlo a odvtedy je všetko ok. Auto má teraz cez 100.000 km

      Odpovedať
  17. 17

    Adam

    Kludne to moze byt vadny vstrekovac benzinu s toho naseho kvalitneho benzinu 🙁

    Odpovedať
  18. 18

    stano

    mam thaliu 1.4 55kw r.v 2003 pri zastati avta sa zvisia otacki motora moze mi niekto poradit co to moze byt

    Odpovedať
  19. 19

    ján

    potrebujem vymeniť žiarovku do prístrojovej skrine neviem to demontovať pomože niekto? RENALT THALIA (2001)

    Odpovedať
    1. 19.1

      Jakub

      Tam sú malé LEDky a to jedine prepájkovať s mikropájkou. S kamarátmi som to robil, vymenil klasické oranžové podsvietenie za biele a nie je to zlé.

      Odpovedať
  20. 20

    Palo

    Mam Renault Thalia 1,4 8V, 55kW, r.v. 2003, 105 00km toto som s nim prezil. Potrebujem nutne poradit.

    August 2012 – pokazeny imobilizer, vymena klucov na 2x, oprava nakoniec uspesna
    Marec 2013 – motor niekedy zhasol, niekedy zhasol za jazdy. Odvtedy sa objavil celkom tazko postrehnutelny nepravidelny chod a trhanie motora. Velmi jemne, ktore vacsina mechanikov, s ktorymi som mal tu cest oznacila za bezne vzhladom na vek vozidla a stav tachometra. Evidentne to bolo citit pri dotyku otvorenych dveri, vibracie dostali dostatocne velku paku, a bolo jasne ze motor nejde pravidelne… Nikto sa tym nezaoberal.
    Marec 2013 – vymena sviecok, kontrola oleja nizky stav, ale nad ryskou,
    April 2013 – vymena rozvodov, vodnej pumpy… cca po 100 000 km, vymena oleja, bolo ho tam velmi malo, pred vymenou, upozornili ma na mozne poskodenie vackov, pricom z hladiska jazdy som asi pred 2000km kontroloval stav oleja pri vymene sviecok. Zrejme doslo k nahlemu uniku, ale neevidoval som ziadne skvrny pod autom.
    Maj 2013 – autu zacal zhasinat motor, najprv na velmi kratke intervaly pocas jazdy v meste, aj pocas jazdy na dialnici. Intervaly sa postupne predlzovali az, na jasne vypadky motora, ktory nechcel pocas jazdy naskocit naspat, ani po zastaveni a regulernom nastartovani. Az sme zastali nadobro pri Hubovej a museli ma odtiahnut. Diagnostika zleho palivoveho cerpadla, oprava 350€. Hned pri prevzati motor nenaskocil. Vina este zavzdusnenie po oprave.
    Maj 2013 – Cesta z Hubovej do BA – prvych 100km bez problemov, nasledne opakovanie priebehu chyby zhasinania motora az ma museli po niekolkych dnoch jazdenia v meste druhy krat odtiahnut. Reklamoval som opravu v servisnej firme, tento krat nasli chybu v prasknutej a zahrdzavenej zapalovacej cievke. Oprava 80€, pochybnosti o kvalite servisu stale pretrvali. Hned po oprave som isiel na testovaciu jazdu sam samozrejme a motor pri prvom kruhaci zhasol ale skor ako som stihol reagovat naskocil. Opravu som reklamoval, ale pri jazde s technikom sa chyba, ako naschval, neopakovala. Upozornenie na nepravidelnosti chodu motora, technici to pripisali veku vozidla a stavu tachometra.
    Jun 2013 – priebezne jazdenie po meste, chyba sa zacala sporadicky objavovat znova. Predlzovanie intervalov zhasnuteho motora pocas jazdy az napokon uplne zastavenie motora. Oprava v autorizovanom servise Renault. Oprava nevyziadanych sporstosti a vymena ziaroviek, cena cca 230€. Vzhladom na pretrvavajucu chybu vymenili vadny snimac otacok v cene 80€. Po odchode zo servisu sa chyba zopakovala.
    Jun 2013 – reklamoval som kvalitu servisu, a opravu, ktora nebola ucinna. Motor priebezne stratil tah, vinou zaneseneho katalyzatora, ktory sa zaniesol zrejme nabiehanim motora za chodu a bohvie cim este – vekom. Absolvovali sme testovaciu jazdu s technikmi. Kedy sa zhasnutie motora pocas testovacej jazdy neopakovalo. Po merani tlakov konstatovali nutnu vymenu katalyzatora v cene cca 700€ aj s pracou co som odmietol, vzhladom na predajnu cenu vozidla a klesajucu doveru v akykolvek servisny ukon prevedeny kymkolvek. Technikov som upozornil na fakt ze motor ide nepravidelne, pripisali to stavu tachometra a veku vozidla.
    Jul 2013 – servisna uprava proti vsetkym pravidlam, prevrtali sme katalyzator pozdlzne a prinavratili vozidlu strateny vykon. Je to mienene ako docasna oprava, pokym sa nezisti skutocna chyba obcasneho zhasinania. Chyba obcasneho a zintenzivnujuceho sa vypadavania chodu motora sa objavila opat. Nakratko. Pri testovacej jazde v dlzke 30km sa neobjavila vobec.
    Jul 2013 – cesta do BA 100km v poriadku, chyba zhasinajuceho motora s predlzujucim sa intervalom sa zacala zintenzivnovat az som zastal a museli ma odtiahnut pri Nitre z dialnice v nedelnej spicke. Uz pri odtahu motor opat naskocil, ale uz som bol na odtahovaku tak som to nechal tak. Auto som nechal na pozorovanie v servise, kde nechali ist nastartovany motor 4 dni bez prestavky a nevedeli chybu vyvolat. Vymenili podla nich chybne relatka, nechal som im za pozorovanie 120€ a vydal sa na cestu do BA. Jazdy po meste s obcasnym prerusenim chodu motora. Na kratke vzdialenosti to nevadi, ked obcas zhasne prerusim jazdu a potom opat pokracujem, lebo ten zazracny motor zacne fungovat.
    August 2013 – chyba sa pri jazdeni zintenzivnuje. Dokonca som musel uz aj nutene zastat. Ale potom auto naskocilo a islo dalej. Niekedy zase zhasne. Niekedy nejde pri starte. Absolutne tomu nerozumiem.

    Napada ma jedno velmi iste riesenie, ale je velmi radikalne a nasilne. Najzvlastnejsie je ze nerozumie tomu autu zjavne ani nikto povolany, ani autorizovanom servise renault, ani v servise Skoda, ani v servise garazovom, ani v serioznejsom negarazovom – nikto! A este zvlastnejsie je ze sa za toto neporozumenie nestitia brat peniaze. Ked to tak spocitam tak to auto toho roku zhltlo 1200€ pricom to je jeho zhruba predajna cena este stale nieje chyba ani len diagnostikovana. Neviete mi prosim poradit co by to mohlo byt prosim??? Nemal niekto takuto uzasne zlu skusenost s takymto autom, alebo renaultom???

    Odpovedať
    1. 20.1

      Anonym

      J a sa pripájam k Radovi. Mohol by to byť prerušený káblik. Ten sa počas jazdy zahreje zmení polohu, preruší sa a motor zhasína. Po zastavení (eventuálnom vychladnutí) sa „dá“ do správnej polohy a kontakty sa opäť spoja.

      Nedávno som o tom sledoval dokument v nemeckej tv. Auto profi, auto spezialist, alebo názov v tom duchu to malo… Rovnako chodil chalanisko so starším golfom po servisoch a všade mu kadečo vymenili a chyba stále bola tam. Tomu len na moment počas jazdy, na zlomok sekundy, motor zhasol a hneď naskočil – len to tak cuklo dopredu – strata výkonu. Profíci-špecialisti nakoniec merali káble od rozdelovača ku sviečkam, alebo tam niekde kde to malo význam a našli jeden tenký káblik. Vymenili a bolo po chybe. Stálo to tuším 15 centov 🙂

      Odpovedať
    2. 20.2

      Štefan

      Skúste odstrániť červený plastový kryt bateriovej svorky alebo obidva – sú zbytočné – mal som podobné problémy a nikto s tým nevedel rady, až náhodou som zistil, že ten plast nedovolí úplne dotiahnuť batériovú svorku, takže dochádza k prerušeniu okruhu . Ozvite sa, či to bolo tam, pretože problémy so zhasínaním motora som mal vyše dvoch rokov a tiež to stálo majland.

      Odpovedať
  21. 21

    Rado

    skus si sam podrobne prezrieť kable pod kapotou lebo stačí malé predratie kábla hlavne káble vedúce k škrtiacej klapky lebo viem že kamošovi nechcelo isť a nakoniec po nespočetných návštevách servisov stačilo ich prezrieť našlo sa predratie zaizolovalo sa to a odvtedy auto šlape

    Odpovedať
  22. 22

    Mawe

    Pre prípad, že by niekomu prestalo fungovať DO centrálu na kľúči, tu je postup (overené na Thalii I.):

    Je potrebné mať dobré baterky v kľúčoch, postupom sa opäť spárujú obidva kľúče s centrálom vozidla.
    1. Naštartovať
    2. Vypnúť motor
    3. Stlačiť a držať tlačidlo centrálneho uzamknutia vo vnútri vozidla viac ako 5 sekúnd
    4. Zámky sa zamknú a odomknú
    5. Po 10 sek. začne trvalo svietiť dióda immo – teraz sa očakáva programovanie kľúčov
    6. Stlačiť tlačidlo na kľúči 1. , potom na kľúči 2.
    7. Naštartovať
    8. Vypnúť
    Hotovo.

    Ďalší častý problém – nefunkčné prepojenie transpondéra kľúča s immobilizérom vo vozidle – pri pokuse naštartovať vozidlo neprestane blikať červená dióda immo na palubovke, pomôže jedine výmena transpondéra v kľúčoch – odporúčam servis kľúčov v Košiciach, overené (osobná skúsenosť), na počkanie, 1 kľúč 20 € a naveky pokoj – dá sa iný, modernejší typ, ktorý nepodlieha opotrebeniu vekom…. Oproti autorizovaným servisom ušetríte viac ako 100€.

    Odpovedať
  23. 23

    jaro

    Mám problém so štartovaním auta. Rok výroby auta thalie je 2003.Od augusta 2011 som dal prvý krát auto na opravu s tým, že občas neštartuje.Odvtedy bolo auto v orpave nespočetne krát, pribuldo ku tomu ešte „motor trhá a svieti OBD“. Opravili a vymenili už všetko možné až sa stalo, že motor zdochol na diaľnici a už nenaštartoval. Odťahovka (135 €) a odtiahli ma do Prešova do servisu. Doteraz to bolo opravované vo swame v KE. Tam mi zistili opätovne vadnú indukčnú cievku, už neviem koľkú a katalyzátor. Nemienil som vraziť peniaze do nového katalyzátora, tak ho vyradili z činnosti (asi ho prederavili). Auto som prebral 20.12.2013. Až do dnešného dňa bolo OK, aj keď som už trošku skôr cítil, že zase niekdedy mi trhá motor. Zdochol a nedá sa naštartovať. Po chvíli naskočil ale po 10 m opäť zdochol a nenaštartoval. Motor točí ale nenaskočí. Už som doňho vrazil viac ako 1000 €. Najväčšie opravy robili 20.4.2012 (632 €)- kontrola riadiacej jednotky, menili zapaľovacie sviečky, nstavili vôle ventilov, ýmena oleja tesnenia vačk. hriad., vodné čerpadlo, remeň, váhadlo. A druhá veľká oprava bola 9.11.2013 (790,14 €) – urobili to isté čo pred tým, píšem čo mám napísané an faktúre: krúžok, čistič, tesnenie pod hlavu, remeň rozvodu, vodné čerpadlo, chladiaca zmes, skrutka odvzdušňovcia, výmena vodného čepadla, dem.mon.hlaa valcov, DP tes vozildo,ÚP: kontr. vozilda, oprava hlavy valcov. Vyzerá, že nikto nevie nájsť chybu. Je to možné, aby sa na chybu neprišlo? Čo mám vlastne robiť? Nájde sa niekto, ktorý mi konenče stále tú istú vyskytujúca sa chybu opraví? Vozidlo niekedy štartuje ako hodinky a niekedy nedaj bože. Zhasína počas jazdy až zhasne a nedá sa naštartovať. Niekedy trhá motor, svieti OBD. Pred tým strácal aj ťah. Nemohol som predbiehať , hlavne do kopca auto nevládalo. Vždy mi auto opravia a všetko je dobré a po čase sa to vráti do starých koľají. Zdoochne a nenaštartujem ako aj dneska.

    Odpovedať
    1. 23.1

      jano

      mne sa stalo toto iste….skúšal si snímač otáčok klukového hriahela

      Odpovedať
  24. 24

    Mato

    S tym startovanim som mal tiez problem.
    Thalia 2004, 1,4 16V
    Obcas nechcela nastartovat a chytila na 10 pokus.
    Tak som vymenil „motylika“ – snimac otacok klukoveho hriadela a odvtedy je s tym pokoj (cca 6000 km).
    Vymenil som to sam, cena motylika 30 Eur.

    Odpovedať
  25. 25

    Tana

    mam taliu 1.4 16V ROK VYROBY 2008 sla som z roboty auto mi začalo kuckat ako ked zle preradim ide mi na tri valce vymenili sme sviecky stale zle taha a kucka upne v nom trha neviete mi prosim niekto poradit?mali sme to aj na diagnostike a tam nic neukazalo svieti mi aj kontrolka vyfukovych plynov

    Odpovedať
    1. 25.1

      slavek

      To isté mi robilo na 1,4 8V. Nepomohla výmena infukčnej cievky, káblov ani sviečok.Chbný bol vstrekovač na 1. valci. Po výmene zatiaľ OK. S diagnostikou aj s ND 98,50 Eur, napodiv v servise Renault…..

      Odpovedať
    2. 25.2

      Patrick

      Žeby vstrekovanie???

      Odpovedať
  26. 26

    oliver

    Poradte mi prosim je karoseria thalie 1,4, rocniky 2002 a 2003 rovnaka? Myslim ze su tam drobne zmeny na podvozku ako je to vsak s dverami a tak? Identicke? Dakujem pekne

    Odpovedať
  27. 27

    Jožko

    Ahoj mam taký problém išiel som od priateľky Renault thalia 2003 1.4 55kw A natrafil som na jamu A po čas jazdy mi začalo pískať ako keby kúrenie či čo je to už nefuka iba piska ako keby neviem čo je to môžete poradiť ?

    Odpovedať
  28. 28

    peter

    1,216v so150000 km po prvom majitelovy na co treba dat poyor pordte

    Odpovedať
    1. 28.1

      WorkingClassHero

      a naco sa pisu taketo recenzie ?

      Odpovedať
  29. 29

    Stano

    Ja mam 2005..cca 210 tis..ziaden problem..len tie pakne cca po 35 tis..inak bezna udrzba..ani kontrola vole nic..brnknem a slape..

    Odpovedať
  30. 30

    rkolek

    r.v.2002,1,5Dci,110000km najeto, EGR ventil(ve městě jezdit se zařazenou 3), volnoběžka u alternátoru(pískalo),dvakrát opravený přerušený kabel od kufra, prasklá jedna progresivní pružina v zádu, prasklý gumový lem v motorovém prostoru,

    Odpovedať
  31. 31

    Štefan

    Thalia 1,4 55 kw r.v. 2002. Po naštartovaní a následne pri zapnutí svetiel motor na okamih zacuká, alebo zhasne úplne. Podobný problém sa vyskytne najmä pri manipulácii so svetlami, ale už sa mi stalo aj to, že som auto nevedel otvoriť pomocou DO, iba ručne kľúčom. Po dojazde domov DO fungovalo normálne. Naposledy mi motor po naštartovaní zhasol dvakrát a vozidlo ostalo úplne bez prúdu, nereagovalo na žiaden zásah. Potom sa v oblasti poistkovej skrinky ozvalo tiché vrčanie. Asi po troch minútach bezradného skúšania všeličoho auto znovu zaplo elektriku a naštartoval som ho – to bola jazda smerom ku automechanikovi na iný zásah. Po odstavení auta som auto štyrikrát naštartoval , zapol svetlá a motor ani nezacukol , ani nezhasol. Keď to funguje, tak ani mechanik nič nezistí. Predtým som podobný problém mal s nedostatočným kontaktom na kostru. Teraz mám motor ukostrený novými dvomi káblami, takže v tom problém nemôže byť. Už sa s tým autom bojím ísť na cestu…Tipujem, že môže ísť o poruchu relátka na osvetlenie, alebo DO. Vyskúšať to však neviem, lebo auto je odstavené na tesnenie hlavy…

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.