Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

11 komentárov

  1. 1

    Klsmoi

    neznačkový servis ? Takzvané „garážové“ ? Po mojich skúsenostiach ? Nikdy. Mám Fabiu1.4 MPI. Asi po 4 rokoch sa mi „rozsvietil“ na prístrojovke „ventylik“. teda porucha elektroniky. Nasledoval servis, a ja hlupák, som chcel ušetriť a tak „garážový“. Vysledok- poškodená PREDNÁ lambda sonda. Tak to vymente….. Zaplatil som viac ako 5000.- Sk.
    Po asi 1000 km , opäť svieti „ventylik“. reklamujem…. Zhasli to (ventýlik), asi po 50 km, svieti znova… To som sa už nahneval a idem do ZNAČKOVÉHO servisu, Valúšek. Výsledok…? Poškodená Lambda sonda, a vraj ZADNÁ !!!!!!!!!!!!!!!!! Tak to vymente….. Zaplatil som viac ako 5000.- Sk. Ale už je to viac ako 4 roky a „ventýlik“ nesvieti. Takže, zbytočne som menil (nechal) meniť PREDNÚ Lambda sondu. Takáto skúsenosť ma stála 5000.- Sk. Som poučený, ŽIADNA „garážová“ firma, moje auto do ruky NIKDY viac nedostane.

    Odpovedať
  2. 2

    PP

    Ono garazova firma a garazova firma nie je jedno a to iste. Mne sa stalo to iste v znackovom servise. Mal som vytlceny cap a len menit cele rameno a hotovo. V neznackovom to slo aj bez ramena len samotny cap. Usetrene 6000 Sk. Podobne som obisiel aj s alternatorom. Skor si myslim ako autor napisal. Treba poriadne preverit a poznat a mat odskusane. Aj zo znackoveho servisu som videl pekne oddrbanu robotu navyse za nekrestankse prachy.

    Odpovedať
  3. 3

    TOMI

    Ja som ohladom tohto nariadenia písal jednému importérovy (autorizovanému servisu), že aby sa mi k tomu vyjadrili a úspešne ma ignorovali. Ale ved to sa dalo aj čakať. Nebudu si srať do vlastneho hniezda. Ale ide o to, že ak by trebalo niečo reklamovať a stala by sa závada v neautorizovanom servise, tak vas môžu bodobne ignorovat, aj ked by nemali. Teoria je jedna vec a slovenská prax je druhá. Slovensko je podla mojich životných skúseností krajina bornelu a nejasnosti.
    Mám kamaráta čo vlastní neatorizovaný servis a najradsej by som išiel k nemu, lebo tam som mal na predošlích autách vždy všetko tip top urobené. Ale neodvážim sa, lebo viem že importér bude robyť problémy ak sa niečo stane.

    Odpovedať
  4. 4

    Trnava

    Moja skúsenosť.
    Toyota Corolla – prestali mi svietiť cca 3 žiarovky prístrojovej dosky.
    1. Značkový servis „A“ – zapísali poruchu, po dvoch hodinách zobral auto zaplatil asi 25€. Večer som však zistil, že mi žiarovky nesvietia ako pred opravou. Nová navšteva servisu „A“ – nemajú žiarovky a vraj mi opravili iné zadné osvetlenia čo mi nesvietili ???!!!. Že keď budú mať žiarovky dajú vedieť. /Dodnes nedali./
    2. Návšteva neautorizovaného servisu: Žiarovky máme – oprava bude 45€! Nie som až taký technický blb, aby som naletel….
    3. Návšteva autorizovaného servisu „B“. Do 20min. boli žiarovky vymenené /vraj až 6 kusov – mohlo byť// a cena 20€.
    A teraz buďte múdri!

    Odpovedať
  5. 5

    Lipo

    Moja skusenost, kupil som jazdenku Opel Astra G.
    Chcel som dat cele auto do poriadku. Autorizovany servis mal jarnu akciu (teraz mi to pride ako nahnanie si zakaznikov) spravit diagnostiku celeho auta za 20 € tak som siel a vycislili mi opravy v hodnote cca 1700 € …plus praca 🙂 ale ze mi daju daku zlavy dakych 150 € dole.

    Nedalo mi to a siel som sa spytat k jednemu co mi znamy odporucil, dal som mu cely ten vypis potrebnych oprav bez ceny a chlapik mi to spravil za 560 € aj s pracou. Ok neboli to originalne diely ale auto jazdi doteraz bez jedinej zavady. Ale je pravda ze som sa stretol aj s takymi servisakmi ktory spravili hovno este k tomu zle a vypytali si skoro viac jak v autorizovanom.

    Moj zaver je ze treba si najst cloveka s ktorym mate opakovane dobre skusenosti. Ja som si uz nastastie nasiel.

    Odpovedať
  6. 6

    Michal

    Vlastním Audi 80 1.6 Čiže o značkovom servise pre toto auto nemože byť ani reči. Ale chcem poukázať na niečo iné. Praskol mi radiátor kúrenia tak som to dal „borcom“ do servisu. Auto som vyzdvihol v takom dezolátnom stave až som skoro zaplakal. Kde som sa čoho chytil samý olej, špina, bordel. Auto tam bolo odstavené cez dva týždne a ani s tým nepohli kým som nezačal naliehať. Je to staré auto ale aj to má svoju cenu. Síce nemám skúsenosti zo značkovým servisom ale takýto prístup tam určite nebude. Odteraz radšej doma na dvore. Pretože aj tak som to musel doopravovať doma sám.

    Odpovedať
  7. 7

    Oki

    Riesime si auta sami, nakolko servisujeme nakladaky, ten osobak nejak zvladneme …. A po 16 ,rokoch aj celkom dost klientov je…..ak zaratam investicie do diagnostiky a naradia tak pri slusnych cenach pre klienta velka ryza neostane….
    Priklad zo zivota….klepoca 406hdi2,0 znackovy chceli menit ventily vrajsu ulomene….ja blbec som menil vahu vzduchu a po zhodeni plocheho remena ked buchot prestal som vymenil remenicu….rozdiel v cene 700 nuz asi umrem chudobny

    Odpovedať
  8. 8

    Milan Masarovič

    Aky je rozdiel medzi zadnou a prednou lambda sondou?Univerzalna sa da použiť aj ako predna aj zadna?Bosch sonda.

    Odpovedať
  9. 9

    norbe

    Zdravim ..Uz niekolko rokov plati aj na slovensku,ze aj neautorizovane servisi sa mozu podielat na opravach aj pocas zarucnej doby.Pokial nejde o agregaty podliehajuce zarucnym podmienkam.Napriklad ak klakne motor tan ma pravo menit iba autorizak.Avsak beznu udrzbu a vymeny moze urobit aj neautorizovany servis. Samozrejme nehovorim o naturistoch a amateroch akych se dnes stovka a opravuju auta cez fora na internete.Verte viem o com hovorim….Dnes kazdy fusuje do aut ,bez znalosti a vybavenia….

    Odpovedať
  10. 10

    Jano

    Moja skúsenosť:

    Auto jazdilo do značkového servisu Impa za 52€ na hodinu.
    Vzhľadom na to, že mám doma servisný manuál, vedel som, ako sa daný diel mení ale pretože samozrejme nemám doma potrebné vybavenie ani priestor, bol som ochotný zaplatiť škodovke za kvalifikovanú výmenu.
    Bol som pri aute, keď mechanik bohorovne odignoroval servisný postup výrobcu. Až na moje výslovne vyžiadanie išiel pre technické vybavenie (asi 20 metrov) a urobil to poriadne.

    Samozrejme, majiteľ Impa aj škodovka má úspešne odignorovali.

    U mňa teda škodovka skončila. Nedá sa na nich spoľahnúť.

    Či je nežná kovy servis lepší neviem, skôr nie.
    Ale značkový rozhodne neznamená, že je automaticky lepší.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.