Po predstavení Cygnetu sme sa dočkali pravého Astona. Výrobca ohlásil model Aston Martin V8 Vantage S. Tým vyplnil medzeru medzi V8 Vantage a V12 Vantage. Podľa niektorých mal V8 perfektný zvuk, ale málo výkonu a V12 mal pre zmenu dostatok výkonu, len bol ťažší na predok a horší na každodenné požívanie.
Zvonka sa od V8 bez S-ka líši prepracovaným nárazníkom vpredu aj vzadu, prahmi a krídlom na veku kufra. Tieto zmeny znamenajú, že auto bude mať lepší prítlak. Novinkou sú aj 19 palcové disky s dizajnom lúčov do písmena V ako štandard. Za príplatok sú riešené až desaťlúčové kované disky.
S prevodovkou sa v Astone tiež trochu pobavili a dosiahli časy peradenia kratšie o 20 percent oproti predchádzajúcemu automatizovanému manuálu. Prevodovka s názvom Sportshift II má o stupeň viac (7), čo umožňuje lepšie využitie točivého momentu.
Motor dostal o 10 koní viac, takže pod kapotou ich je 430 (317 kW) pri 7300 otáčkach. Točivý moment vzrástol z 470 Nm na 490 Nm/5000 otáčok.
Novinkou je prevod riadenia, ktorý sa z pôvodného 15:1 zmenil na 17:1. Podvozok obsahuje nové pružiny a tlmiče, ktorým sekundujú šesťpiestikové brzdy s väčším priemerom. Úplne nové nastavenie má aj stablizačný systém.
Aj keď nárast výkonu ,,iba“ o 10 koní nevyzerá na papieri až tak očarujúco, spoločne s novou prevodovkou, podvozkovými a aerodynamickými úpravami a úpravou riadenia to bude prinášať nové zážitky.
Cenové hladiny zatiaľ známe nie sú. Isté je, že tak ako výkonom, tak aj cenou bude V8S medzi V8 a V12. Samozrejmosťou je ponuka verzie V8 Vantage Volante S ako kabrioletu.