Elektromobily potrebujú veľké batérie a tie nevydržia večne. Aj napriek tomu, že tie dnešné vydržia viac ako sa pôvodne tvrdilo, budú raz vyradené z prevádzky. Vynára sa otázka, čo s nimi potom? Spoločnosť Tesla už v USA recyklačný program má a v súčasnosti pripravuje podobný program aj pre Európu. Bude na ňom spolupracovať s firmou Umicore, ktorá sa špecializuje na recykláciu batérií. Už dnes spĺňajú batérie Tesla požiadavky na Umicore Closed Loop proces.
Tento recyklačný proces pozostáva z demontáže ľahko znova-využiteľných komponentov a následným zušľachťovaním zvyšných zložiek. Takto zušľachtené zložky môžu byť použité v iných batériach a ďaľších vedľajších produktoch. Tento proces rozoberania a extrahovania všetkých komponentov je v skutočnosti ešte ziskový. Vidno, že spoločnosť Tesla sa poučila z Roadstera, za ktorý sa platil veľký likvidačný poplatok.