Spoločnosť Nissan si na nezáujem zákazníkov rozhodne sťažovať nemôže. Ich elektromobil s názvom Leaf vzbudil veľký záujem ešte predtým, než sa začal oficiálne predávať. Tomu nasvedčuje aj fakt, že len v USA si ho objednalo vyše 8 000 záujemcov. Po celom svete evidujú objednávky na vyše 30 000 kusov.
Problémom však je, že doteraz doručili zákazníkom iba pár stoviek kusov. Vedenie Nissanu priznáva, že oneskorenie dodávok môže znížiť predaje, ale aj tak vypíšu ďaľšie objednávky až po splnení tých súčasných. Brian Karolin, šéf predaja v USA, vyhlásil: „Všetky objednávky vybavíme do septembra tohto roku. Zvýšime výrobu v japonských továrňach.„
Nissan je druhou najväčšou automobilkou v Japonsku a aj tak ich priveľký záujem o Leaf zjavne zaskočil. Tomuto veľkému záujmu určite dopomohol fakt, že Nissan Leaf vyhral anketu Európske auto roku 2011. V spropagovaní mu určite pomohlo aj vyhlásenie Steva Jobsa, ktorý ho vyzdvyhol počas Keynote v júni 2010. (Steve Jobs je mediálna ikona firmy Apple a okrem iného je známy tým, že ak niečo verejne pochváli, tak to začne mať úspech. Ľudia veria jeho úsudku.)