Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

10 komentárov

  1. 1

    Ľuboš

    Dobrý deň!
    Potreboval by som vedieť aký priemer má stredová diera kolesa Mazda 6 r.v. 2002.
    Ďakujem

    Odpovedať
  2. 2

    Marian

    aký druh 4×4 je v MPS-ke?

    Odpovedať
  3. 3

    MJ

    Medzinápravová lamelová spojka.

    Odpovedať
  4. 4

    pali

    No tie závady celkom sedia, mám Mazdu 6 2004, zatial vyskytnuté tieto závady –
    – zanesená škrtiaca klapka-zadrháva plynový pedál,
    – únik oleja z posilnovaca riadenia (prasknutá resp. predratá rúrka pri bloku motora)
    – únik chladiacej zmesi cez rúrky
    – zlé zobrazenie údajov – display v stredovom paneli (častá závada, nemáte to uvedené)
    – vadný senzor airbagu u spolujazdca – kód 48 (častá závada, nemáte to uvedené)

    Moje vozidlo nebolo zavolané do servisu ani na jednu zvolávaciu akciu.

    Odpovedať
  5. 5

    lukas

    chcel by som vediet ci mazda 6 dvojliter disel 89 kW 260 000 km najazdenich je pre nu uz vela alebo este tak akurat

    Odpovedať
    1. 5.1

      radec hovori

      Ked chces kupit diesel daj si pozor na tecenie oleja z pod motora a dymenie z vyfuku ked mu zosliapnes plynovy pedal ja som kupil dvoj liter 100kw mal najazdene 250 000km a tiekol mi olej z interkoleru chladic turba na to si daj bacha.

      Odpovedať
  6. 6

    padre

    Mám Mazdu 6/GG; r.v. 2005; 1,8 16V už rok a som s ňou vcelku spokojný. Predtým som mal Mazdu 323f/BG tzv. „mrkačku“ ktorá bola síce veľmi štýlová, ale rozdiel desaťročia vo vývoju vozidiel je rapídny. Pri výbere vozidla ma na Mazde 6 oslovil priestranný interiér, výbava, robustnosť a celkove podarená karoséria sedanu. Pôsobí dôstojným dojmom limuzíny a predsa je i praktické. Po sklopení sedadiel vzadu odveziete v pohode skriňu, či chladničku a nebudete vďaka automatickej regulácii výšky podvozku ťahať „zadok po zemi“. Tempomat a ovládanie autorádia na volante vás spolu s pre mazdu charakteristicky ergonomicky tvarovanými sedadlami utvrdí v pocite komfortu.
    Bohužiaľ aj toto vozidlo má svoje „muchy“:
    – typická a chronická závada pre 6-ky do 2005 – vadné čidlo airbagu spolujazdca – varovná kontrolkavám neustále na prístrojovke bliká alebo svieti,
    – pridrháva klapka a pedál akcelerátoru
    – vyššia spotreba oleja a to mám najazdené 155.560 km … za 6000 km cca 1 liter 5w-30 !!!
    – kamarát tak svoju Mazdu 6 2,3i – „úspešne“ zadrel a musel meniť motor, lebo ho ani nenapadlo, že to môže mať takú spotrebu paliva 🙁
    – a ešte jedna vec – ak vám ručička ukazovateľa množsta paliva klesne na 1/4 a menej, prestane ukazovať reálny stav. Natankujete napr. 7-10 litrov a na ukazovateli žiadna zmena. Musíte natankovať aspoň zo 15 litrov aby došlo k zmene a ručička povyskočila. Oproti ukazovateľu palivav bg-čku, čo som mal, dosť nepresné. To môže byť niekedy klamné a zavádzajúce a asi i preto v návode k vozidlu odporúčajú udržiavať hladinu paliva nad 1/4 nádrže. Alebo si treba v pamäti držať údaje o tankovani a vyhodnocovať si to priebežne podvedome aby sta niekde neostali stáť s prievanom v nádrži. Kontrolka rezervy síce funguje a máte ešte slušný dojazd, ale ak sa raz rozsvieti ťažko ju nejakých 7 litrov za ccs 10,-euro vypne. Obdobne ako palivomer. Vraj je to spôsobené delenou nádržou, kde pri poklese pod 1/4 nemusí byť ukazateľ paliva taký presný.
    – za rok som už obmenil všetky žiarovky svetlometov a skutočne pre hrubšiu chlapskú ruku je umenie dostať sa do svetlometov odzadu. Filter vzduchu je len nastoknuty na úchyte a tak keď ho silnejšie potiahnete smerom hore, uvoľníte ho a pohodlne odsuniete bokom. Druhá strana je trošku už komplikovanejšia.

    Odpovedať
  7. 7

    Martin

    Mal som mazdu 6 ročník 2005, vedel som ze diesle sú dosť poruchové tak som kúpil 1,8benzín. Môžem ale povedať že v porovnaní s inými autami čo som za svoj krátky život mal, toto bolo nič moc. Jasne, podarený dizajn + na 17″. Ihlickovych elektronoch, čierne okná, čierna strecha a krásna strieborná metalíza. Interiér bol fakt pekný ( mal som ho v čiernej farbe z modrým plastom okolo rádia a kúrenia), celkovo pohodlné a nenáročné auto.Lenze čo sa týka porúch a celkovej spoľahlivosti bol som sklamaný. Jednak to strašne hnilo – prahy, zadné blatníky, spodné lemy dverí a zadná kapota, prihrzdaveli aj brzdové strmene na 3kolesách, lanko ručnej brzdy… Ako mechanik som si to opravil raz dva a celkovo to nieje dráha oprava, časom šli ložiská v kolesách na výmenu, normálne najhoršie bol na tom motor. Z môjho neunikla ani kvapka oleja, motor bol zvonka úplne suchý nový tak či tak strašne zralo olej. Pri cca 230tisíc to z bežnej úrovne ( dolievalo sa cca 1liter behom 5-8tis km) , zrazu trebalo z ničoho nič dobiehať cca 7deci behom 1500km!!! Auto šlo jak hodinky, nič nebuchalo, neklepalo, nedymilo no táto spotreba oleja je extrémna. Dolieval som olej stále no od toho bodu som to stihol otočiť do práce a späť (800km jedna cesta) 2x a cestou domov 10km pred domom skončilo úplne. Zadreté ojnicne ložiská, diky tomu aj chytena kluka čiže auto šlo na súčiastky. Pri 230tis km a to boli práve overené kilometre. Zohnať do toho druhý motor za rozumnú cenu bolo prakticky nemožné bo jednak kúpiť to kdesi z vrakoviska je mačka vo vreci a ten motor môže byť rovnaký a vydržať zas pár km a totalka. Keď pozerám tieto autá po nemeckých a rakúskych inzerátoch každé tretie má poruchu motora a presne túto istú. Ojnicne ložiská pridrelo aj na kamaratovej 6ké 2,0diesel rok 06….

    Odpovedať
    1. 7.1

      Sonne

      Ahoj, viem, ze to bolo davno, ale ja teraz uvazujem o kupe jednej 6-ky s rovnakym motorom.
      Chcel som sa spytat, da sa tomu nejako predist aby sa to ojnicne lozisko nepridrelo? Preco to vlastne spravilo? Vsak si mal malo kilometrov. Dik za odpoved

      Odpovedať
  8. 8

    Marcel

    Zdravim viete mi niekto poradit neviem nastartovat moju 6tku pretocim klucik a vsetko zhasne.baterka je nova

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.