Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

7 komentárov

  1. 1

    Peter

    Ignis s pohonom 4×4 mám 2,5 roka.Najazdené má 53 000 km.Horeuvedené hodnotenie je výstižné v podstate sa s ním stotožňujem.Je to v podstate univerzálne autíčko pre menej náročných motoristov, vhodné na kratšie jazdy v ľahšom teréne aj na jazdy po cestách.Niekoľkokrát som na ňom absolvoval aj cestu do Nemecka za dcérou cca 900 km.Na dialnici to nie je žiadny šampión,pri 130 ke je aj dosť hlučný ako väčšina aut tejto triedy ale dá sa to vydržať.Pokiaľ chcete jazdiť v teréne aj po cestách a nemáte na slušné cestné auto aj tereňák tak Ignis je jedno z riešení.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Josef Mengele

      Odtrpel som v tom cestu z BA do Žiliny a späť, mal som pocit, že sedím v trabante.

      Odpovedať
  2. 2

    Markovič

    Mam ignisa už osem rokov a som veľmi spokojný a zatiaľ ma neklamal.Jazdím sním veľa po meste ale ma za sebou dvakrát Bulharsko a Chorvátsko a šľape perfektne spotreba vonku na dlhé trate ma super od 5,5 do 6 litrov ale všetko závisí od rýchlosti.Ale čo sa hovorí o náprave tak je to pravda nevydrží veľa najazdené 70000km a treba menit guľové čapy a uloženia tlmičov a čo je najhoršie spodný čap sa mení z celím ramenom od toho sa rata aj cena.Ignis nie je trabant asi si v nom nesedel.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Anonym

      ja mam ignisa osem rokov a nemal som s nim ziadne problemy. Najazdene ma 129000 km a nemusel som menit ani tlmice, ani capy jednoducho nic. A to s nim jazdim na chatu, po polnych cestach kedze chatu mame v horach. Mam pohon 4×4 a som velmi…velmi spokojny. Ja mozem iba chvalit.

      Odpovedať
  3. 3

    huncutik

    Kufor sa zdá byť malý, ale v pohode naložím 3x 50kg vrecia zemiakov na stojato. Ford Fusion je podobný, je síce krajší, ale aj o 60000 Sk drahší. Ignis je vynikajúce autíčko. Odporúčam
    -domontovať vypínač svetielka v interiéri,
    -vložiť peľový filter,
    -na volant poťah,
    -gumovú rohožku na podlahový tunel medzi zadnými rohožkami.
    -žiarovky H4 so zvýšenou svietivosťou,
    -UV autofólie na zadné okná.
    Po 2 rokoch odporúčam vymeniť prevodový olej. Predné brzdové kotúče hrdzavejú, brzdy potom fungujú nerovnomerne, čo je nebezpečné. Pneumatiky len Continental R14.

    Odpovedať
  4. 4

    milan

    Mali sme ako druhe auto v rodine I ignisa 4×4 r.v. 2003 8 rokov a za ten cas sme menili len olej, filtre a brzdy. Motor slapal ako hodinky. Najazdili sme okolo 30 tis km. Polne cesty a sneh zvladal dobre, avsak odporucam kvalitne pneu. Po 8 rokoch sa pocas jazdy z nicoho nic rozpadla prevodovka a zistil som ze repas stoji 850 € a nahradnu je tazko zohnat. Ked som chcel auto opravit tak ma vacsina ludi od toho odhovarala a v Suzuki mi povedali, ze tie prevodovky na ich autach odchadzaju okrem Jimniho. Za 8 rokov ma auto nikde nenechalo, na dlhsie trasy neodporucam. Ak by malo sluzit ako 1 auto s 4×4 v rodine radsej octaviu, golfa, audi kombi, ak na kratke trasy na chatu tak odporucam ladu nivu URBAN ktora vyzera o dost lepsie ako klasicka niva a hlavne ze tam vydrzi prevodovka a za 11 tis mam nove auto.

    Odpovedať
  5. 5

    simon527245

    Mám skúsenosť s 2007 1.5 73kW benzín bez 4×4, strašne lenivé auto. Vlastníme doteraz a k dnešnému dňu má nabehaných okolo 140 tisíc kilometrov. Strašne poruchové auto, neustále problémy s alternátorom, niekoľkokrát bol už menený, deravá nádrž, problémy s nápravou a tak ďalej. Spotreba je mizerná. S koróziou to tiež nie je úplne ideálne, ale dá sa. Toto auto by som neodporúčal kupovať, je to drahá kalvária. Na kratšie vzdialenosti to je ale celkom ideálne auto. Pre nejakého hubára, alebo milovníka prírody, ktorý nebrodí vodu ani bahno, tak aj variant 4×2 okrem toho 4×4 môže byť celkom ideálny, ale treba to šetriť. Svoju úlohu to splnilo, lacné auto do „ľahkého“ terénu za dá sa povedať pár drobných. Šetrenie kvôli cene je na aute možné vidieť a to najmä v interiéri, ktorý dvakrát neoslní . Ale poruchovosť môjho kusu určite cenovka neospravedlní. Ako tak čítam aj ďalšie komentáre tak asi záleží predovšetkým od motorizácie. Tá moja asi nie je zrovna najlepšia.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.