BMW sa rozhodlo pri novej šestke použiť opačný postup predstavovania verzií. Väčšinou je najskôr kupé a potom kabrio. V tomto prípade sme už kabrio nejaký čas poznali a kupé pribudlo až teraz.
Oproti predchodcovi má menej kontroverzný dizajn a na dĺžke nabralo 75 mm, na šírke 39, avšak výška sa zmenšila o 5 mm. Auto je poňaté ako 2+2. Dvaja normálne a dvaja núdzovo.
Verzie budú na začiatok dve. Osemvalec 650i s výkonom 300 kW a radový šesťvalec 640i s výkonom 235 kW. Kedysi sa u BMW dalo podľa označenia určiť, aký objem motora auto má. Zdá sa, že tie časy sú už dávno preč. Teraz to treba jednoducho vedieť, že označenie 40i neznamená štvorliter, ale trojliter s prepĺňaním a že 50i nie je päťliter V12, ale V8 s objemom 4,4 litra a prepĺňaním. Je zaujímavé, že sa ale nepoučili z predchádzajúcej generácie a nezaradili do ponuky hneď od začiatku aj dieselovú verziu. Veď práve tá sa ku koncu podieľala výraznou časťou na predajnosti veľkého kupé.
LEDky sú aj v tomto modeli. Našťastie táto kanonáda neskončila svetelnými reťazami, ale sú zabudované do krúžkov v svetlách a okrem toho sú používané na stretávacie svetlá. To je predzvesť toho, že možno xenóny a halogény budú mať celoledkovú alternatívu.
Dizajn sa teda podaril, ak bude aj kvalita a spoľahlivosť taká, ako sa na BMW patrí, tak na trase Moskva – Londýn, pri vylúčení leteckej prepravy, bude najnepohodlnejším a najhorším úsekom kanál La Manche vo vlaku.