Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

8 komentárov

  1. 1

    ľuboš

    Popravde, tiež som sa trochu bál, ked som pred pár rokmi kupoval jazdenú 607, 2004, 2,2 HDi, ale: po 360.000 km musím konštatovať, že diely a rozvody sú smiešne lacné, aj s olejom, orig. filtrami do 150-170 eur, vrátane výmeny rozvodov. Spotreba 5,5-6,3, dlhodobý priemer 5,7/ukazuje presne/. FAP filter stačí vyčistiť, výfuk je ako nový, naj. vyše 360.000 km. 2 x padnuté okno, čapy vydržali 300.000 km od nova, po SVK cestách. Neskutočne pohodlné auto, vo verzii 2,7HDi v DE tlačíte pred sebou A 6, či BMW 525-530, naozaj ťahá ako besné. Svetlá-xenony sú vynikajúce, bez nich, auto nebrať.

    Odpovedať
  2. 2

    ľuboš

    Dnes je najazdených cca 440.000 km a všetko stále OK. Poruchy: padnuté okno…áááá!, zabit toho nemeckého vola je málo, už 3 okno!! Výrobca Siemens, made in Germany. Prasknutá hadica od turba, 80 eur. platničky-kotúče vydržia 130-150.000 km, brzdí dobre, dlhodobá spotreba 5,8-6, dá sa aj pod 4, max. je 9,5-10 pri PRIEMERNEJ 165 km, čiže aj cez 200 km/h.

    Odpovedať
  3. 3

    tom

    pokazeny mechanizmus okna dnes uz nie je velka oprava, repas sady sa daju bezne kupit http://www.stahovacky.szm.com
    davaju sa tam najnovsie hlinikove bezce, takze to uz nepada, na rozdiel od povodneho pezotackeho riesenia

    Odpovedať
  4. 4

    roman

    ja mam 604 2.0 hdi 2004,vsetko ide ako po masle len mi tam v kuse vyskakuje akysi anti pollution fault ..moze to sposobovat egr?????

    Odpovedať
  5. 5

    Ivo

    No kludne to môže byť zapchaté FAPko alebo nízka hladina aditíva a niekedy to aj samo zhasne.

    Odpovedať
  6. 6

    ondrej

    mam problem s 607 zapnem kluc a nespusti mi palivove cerpadlo je nove nedava mu prud pozrel som aj poistky su ok.nemozem najst rele .

    Odpovedať
  7. 7

    peter88

    Zdravim vas co poviete na peugeot 607 3.0 v6 rk.2002 dakujem

    Odpovedať
    1. 7.1

      M.

      Trojliter je trochu užraný pohoďák. V dobrom stave a pri dobrej starostlivosti motor funguje dobre, problémom je skôr zvyšok auta. Bral by som len veľmi zachovalý kus a čo najnovší ročník.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.