Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

2 komentáre

  1. 1

    peter

    kupili sme si na srotovne clio grandtour III po facelifte s motorom 1,2 55kw
    uz od zaciatku sa mi zdalo ze motor na volnobehu bezi na velmi nizkych otackach a je citit vibracie na aute, no v servise ma ubezpecovali,ze to je v poriadku

    asi po 10 000 km zacal piskat ventilator kurenia, chyba bola vyriesena vymenou, ale zhruba pri 40 000 sa to zacalo objavovat zase

    spotrebu mam dlhodobu okolo 6,2 – 6,3 litra

    Odpovedať
  2. 2

    Jan

    Aj vdaka tomuto clanku som si kupil Clio 1,5 dci 78kw. R.v. 2006, kupene bolo 2012, najazdene 102000 km, vyrobene vo FR, predane v Belgicku, dovezene na SK z FR. Vybava z tych vyssich, automaticka klima, tempomat, vsetky el. okna, denne svietenie. ABS, no ziadne ESP. Bezovy interier, ina palubovka ako zakladne modely. Makcene plasty, spodok v bezovej farbe. Radio nemalo MP3, ale to som kupil z buraneho Berlinga (ak si dobre pamatam), namontoval sa predny plast z mojho radia a vsetko v pohode funguje na displeji a taktiez nieje problem s ovladanim pod volantom. Taktiez som kupil aux kabel za cca 8 eur, vzadu ho cvakol do radia, vyviedol cez schranku pred spolujazdcom a mozem si tam napajat telefon/mp3 player ako sa mi len zachce. Pri kupe som menil rozvody+vodnu pumpu, zaroven olej + filtre. Odvtedy olej kazdy rok (najazad mam cca. 13000/rok), pri cca 111000 predne brzdy komplet, 124000 predne tlmice+horne, dolne ulozenie+ tycky stabilizatora. Po tej vymene sa mi zacalo trhat s volantom, bolo mi povedane, ze to je prava poloos. Neviem, ci to je normal opotrebovanie, alebo slabsi diel, ako taky, alebo ci sa poskodil pri vymene tlmicov. Zavady ako take ziadne. Nic sa nepokazilo, nic neprestalo fungovat, co fungovat malo. Dlhodoba spotreba 5,2. Jazdim hlavne dialnice, potom okresky a mesto max 10% z najazdu. Tym padom nemam problem ani s EGR ani s DPF. Pri dialnycnych 130 toci motor 2600 ot., do kabiny viac prenika aerodynamicky hluk, motor nepocut vobec. Ale nic co by prekazalo normalnemu rozhovoru, no zase ziaden Passat. Slusny komfort pruzenia, hlavne na male mestske auto. Som priemerne vysoky (180cm) np madlo na vodicovych dverach mi celkom vadi, opiera mi o koleno a pri jazde dlhsej jazde to moze byt kus obtazujuce. Sedadlo je vcelku pohodlne, jazda na jeden zatah do Chorvatska (1100km) bez problemov. Komfort som si zvysil univerzalnou laktovou opierkou, ktora mala dolnu cast usposobenu na montaz do Clia. Koza na volante a pake prevodovky vyzerala hrozne ked auto doslo na SK, predavajuci to dal ocalunit do bezovej normalne koze. Auto ako take mozem odporucat, hlavne kombinacia relativne silneho motora (na danu kubaturu), 6 st. prevodovky a tempomatu z neho robi velmi schopne dialnicne priblizovadlo. Zaroven je kompakne a da sa s nim bez vacsich problemov zaparkovat aj v uzsich priestoroch, alebo na sidlisku. Nieje to ziadne pierko, pri 1250kg vahy je kus tazsie, ako je priemer triedy, ale vacsina nadvahy ide na vrub zvukovej izolacie. 240NM si s tym ale nastastie vie poradit. Zatial som na aute spravil 28000km a max spokojnost. Myslim, ze auto splnilo a snad aj predcilo moje ocakavania. Je to uz dospelejsie male auto, taky adolescent.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.