Prvým predstaveným konceptom je mestský elektromobil s označením BMW i3, ktorý bude poháňaný čisto elektrinou. Keďže je určený prevažne do mesta, jeho maximálna rýchlosť je obmedzená na 150 km/h. Poháňať ho bude elektromotor s výkonom 125 kW (170 koní) a krútiacim momentom 250 Nm. Všetok výkon pôjde na zadnú nápravu. Zrýchlenie z 0 na 100 zvládne za 7,9 sekundy.
Lítium-iónová batéria bude uložená štandardne pod podlahou kabíny. Dojazd na jedno nabitie by mal byť 160 km a doba nabíjania z domácej elektrickej siete bude 6 hodín. Podporované budú aj rýchlonabíjacie stanice, na ktorých sa 80 percent kapacity dobije za jednu hodinu. Trocha sklame batožinový priestor s objemom iba 200 litrov. Zaujímavosťou je možnosť priplatiť si za systém REx (Range Extender), čo je vlastne „zväčšovač dojazdu“, ktorý obsahuje malý a tichý benzínový motor. Ten bude poháňať generátor dobíjajúci batérie. Model BMW i3 sa začne sériovo vyrábať v roku 2013.
Druhým predstaveným konceptom je športový plug-in hybrid s označením BMW i8. Prednú nápravu bude poháňať elektromotor s výkonom 96 kW (130 koní) a krútiacim momentom 250 Nm. Jedná sa o upravenú verziu modelu BMW i3. Napájať ho bude menšia batéria, ktorá zabezpečí dojazd 35 km a jej plné nabitie v bežnej sieti potrvá necelé dve hodiny. Zadnú nápravu bude poháňať benzínový trojvalec preplňovaný turbodúchadlom s objemom 1,5 litra a výkonom 164 kW (220 koní) a krútiacim momentom 300 Nm. Zaujímavá je kombinovaná spotreba, ktorá by údajne mala byť 2,7 litra na 100 km. Do sériovej výroby sa dostane v roku 2014.
Spoločnosť BMW to myslí s ekológiou týchto vozidiel naozaj vážne. Nasvedčuje tomu fakt, že výroba v továrňach vo východno-nemeckom Lipsku bude prebiehať za pomoci energie získanej výhradne z obnoviteľných zdrojov. Zvažuje sa aj výstavba veterných turbín priamo v areáli továrne.