Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

7 komentárov

  1. 1

    Rasto

    pekne nezmysly ISko som mal od noveho auta a po tom co som ho predal tak novy majitel s nim najazdil este 80 000 km cize auto ma teraz cez 220 000 km a ziadne problemy s loziskami alebo napravou vlastne toto auto nemalo ani jeden problem za celu existenciu.
    Je pravda ze lexus ma brzdy ako blato par krat ostre brzdenie a odidu.

    Stabilizacny je strasny aj ked ho vypnete po naznaku smyku (hoci aj kontrolovaneho) sa zase sam zapne.

    Mnohe veci neboli domyslene od vyroby napr. celodenne svietenie a zrkadla sa daju sklapat iba pri zapnutom motore…

    Odozva volantu sa s BMW neda absolutne rozvnat BMW ma omnoho presnejsie riadenie.

    IS250 vo verzii luxury je vyborne auto ktore jednoznacne odporucam na kazdodenne jazdenie je to velmi spolahlive auto s vybornou vybavou avsak sportovo zalozenemu vodicovi bude viac vyhovovat BMW 3…

    Odpovedať
  2. 2

    milan II

    mám IS 250 Luxury 4 roky ,najazdených cca 100 tis.km zatiaľ bez akejkoľvek chybičky…
    pužívame ho len na dlhšie štreky a dialnicu .
    Je s tým neskutočne pohodová jazda ,človek si v tom doslova odpočinie , na dialnici máte pocit ako v lietadle… tiché, rýchle ,pohodlné , neuveriteľný motor ,spotreba rozumná – do 8 l , na dlhé trate s dialnicami bez bláznenia to vie od 6,5 do 7 l , v meste ale nejde pod 10 l…
    Tých pár idiotín ako denné svetlá , ovládnie kufra ,späťáky , samozamykanie, divné ovládanie trdohlavej klímy mu s láskou odpustíte , sú to len/ americké / prkotiny proti tomu čo vám auto dáva ..
    Objektívne: riadenie je trochu mäkké , automat niekedy zmätkuje do kopcov prípadne kašle na radenie manuálom a robí si po svojom ,do 3000 tis otáč.je trochu komotny, v interiéri je príliš “ útulne “ ľuďom nad 80 kg ….
    Je to skvelé auto … a naviac : má ducha !!! … na rozdiel od nemcov

    Odpovedať
  3. 3

    Ľuboš

    Značku Lexus som mal obľúbenú. Po Toyote som mal Lexus RX 350 h a potom som kúpil nový RX 450 h. Od začiatku mi vydával z prednej nápravy kovový hluk. Robilo to iba v chlade a vo vlhku zrána, keď nebolo vozidlo zohriaté – čiže od septembra do apríla. V lete to nerobilo. Niekoľko krát som s tým bol v servise a stále hovorili, že tam niečo dotiahli a bude to dobré. Opakovalo sa to neustále, tak poslali k auta servisných expertov z Toyota central Europe. Spôsob a správanie servisu ako aj Toyota centra Europe boli hrozne. Nechceli do auta okrem mňa nikoho pustiť ako svedka, aby počul hluk. Tvrdili, že je to môj subjektívny pocit. Keď som bol vo vozidle s technikom z TCE potvrdil, že to počuje, čo mám aj nahraté na kamere. Potom ale tvrdil, že je to bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Dal som si urobiť nezávislý posudok špecializovanou firmou, ktorá je štátom certifikovaná pre technickú kontrolu. Vypočuli si to a čudovali sa, ako toyota postupuje. Mám od nich súdno-znalecký posudok, kde konštatujú, že hluk sa prejavuje a je to závada. Kdežto servis v Žiline a Toyota central Europe tvrdia, že to je bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Auto bude mať dva roky. Všetko je v záruke a tvrdia, že neakceptujú záruku. Takáto je kvalita lexusu. Podľa všetkého je to problém v prevodovke alebo v poloosi a oni to nie sú schopní opraviť. Samozrejme, ideme to riešiť s právnikmi. Pre tých, čo chcú kupovať lexus a toyotu, radšej si nechajte auto vyskúšať za chladného počasia a vo vlhku, aby ste počuli, čo je podľa toyoty normálny prevádzkový zvuk. Myslím, že keby ste to počuli, radšej by ste chceli jazdiť na starom trabante. Ľuboš zo Žiliny

    Odpovedať
  4. 4

    kysel.matus@gmail.com

    pekný deň, mám Lexusa IS 250 a som maximálne spokojný, nemecká konkurencia sa len tak nechytá a to takmer fakt vo všetkom, prečítal som si komentár pána Luboša zo Žiliny, a musím povedať, že som prekvapený ide možno o jeden z 10 000 000 kusov, ktorý má nejakú chybu, Lexus patrí k najspoľahlivejším autám na svete (pardon, je najspoľahlivejším autom, a to už dosť dlhú dobu)

    Odpovedať
  5. 5

    Marián

    IS250 mám cca rok, lepšie auto si neviem predstaviť. Automatické zamykanie / odomykanie sa dá s diagnostikou nastavovať v rôznych režimoch, prípadne úplne vypnúť tak ako aj rôzne iné veci. Stabilizačný systém ostáva vypnutý aj pri preklze v prípade jazdného režimu PWR.
    Pre mňa je obrovské prekvapenie spotreba, aby 2.5 liter V6 s automatom papal iba okolo 8l kombinovane? Takú spotrebu som mal na 1.6 ak som sa snažil tak aj na 2.0 litri.
    V aute je ticho a sedí na ceste aj pri 200km/h, automat radí krásne a občas ho preženiem v športovom režime s manuálnym radením.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Michal

      Kolko ma najazdene dokopy km ? ceny nahradnych dielov, nejake poruchy ?

      Odpovedať
    2. 5.2

      Juraj

      Tiež vlastním IS250 a je to láska. Predtým som mal IS220d tiež to bol super pomocník nemôžem povedať nič zlé. Ale IS250 je ina liga. Stabilizačný sa da vypnut kombináciou stlačením ručnej a prevadzkovej brzdy 🙂 potom je to zabava:) video najst na YouTube ako ho vypnúť. Najviac sa mi páči na plynovy pedál, kde pri uplnom zatlačení ako keby má taku fázu, kde auto vystrelí ako šialené. S prevodovkou som mal mensi problém, boli vymenené dva solenodiy v ramci zaruky a všetko slape 🙂 autíčko je parádne až slúži 😉 vrelo odporúčam každému.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.