Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

26 komentárov

  1. 1

    Anonym

    vlastním corollu verso 2007,auto je spolahlivé a to je jeho jediná výhoda,podvozok je na rodinné auto príliš tvrdý,do interiéru sa prenášajú všetky rázy od kolies,auto sa správa na nerovnostiach nervózne-poskakuje,čokoľvek v aute mám,mi počas jazdy nadsakuje a tým pádom mi všetko v aute buchoce.Prístrojová doska je nekvalitne zlícovaná,dokonca prihradka na vrchu pristrojovej dosky mi išla veľmi ťažko otvoriť lebo sa krížili dvierka až jedného dňa vyskočila strunka a odvtedy nejdú otvoriť vôbec.Opierky rúk na sedadlách sú maličké a nevhode uchytené,pri radení rýchlosti zavadajú a lakte sa o ne nedajú počas jazdy oprieť.Kufor je malý (japonci to jednoducho robiť nevedia),nakladacia hrana je prílš vysoko.Vlastním 5 miestnu verziu ktorá má dvojité dno.Do schránok dvojitého dna sa nič väčšie nezmestí,schránky sú malé, plytke a z tvrdého plastu,takže tam všetko hrkoce.Rezervné koleso (dojazdové) sa nachádza z vonka pod autom-väčšne špinavé,slané od soly a hrdzavé.Motor 1.8 vvti je neskutočne hlučný,o nejakom počúvaní rádia na diľnici sa mi môže iba snívať,má malý točivý moment,je málo pružný.Spotrebu mám tak cca 8-8,5 litra.Toto auto rozhodne neodporúčam,na nemeckých konkurentov sa nechytá po žiadnej stránke

    Odpovedať
    1. 1.1

      inge

      je možné aby dva krát odišla spojka

      Odpovedať
  2. 2

    Marek

    Vlastnim Toyotu Corollu Verso 2006, 2.2D 100kW, 7 miestna verzia.
    Z mojho pohľadu má auto nasledujúce výhody a nevýhody:
    + výkonný a pružný motor, relatívne nízka spotreba (cca 6,1l/100km)
    + množstvo miesta, dokonca sa v ňom bezproblémov odvezie 7 dospelých ľudí
    + spoľahlivosť
    + jednoduchosť ovládania
    + výborný výhľad z vozidla
    – predné sedadlá nie sú moc pohodlné na dlhšie jazdy
    – nie moc odolný lak vonkajším vplyvom

    Toto je moje 3. auto a odporúčam ho

    Odpovedať
  3. 3

    coby24

    Mal som TCV 2003 1,6 a bolo to super auto až do nás nebuchol kamion.Teraz idem do TCV 1,8.a nemyslím že nemecke autá su lepšie.Kamoš má servis a vidím aké autá tam chodia s čím a ako často.A musím nesúhlasiť.Toyoty málo.

    Odpovedať
  4. 4

    marcelo

    Zdravím, ja nad Toyotou Verso od r. 09 uvažujem – môžete mi prosím majitelia poradiť ktorá motorizácia sa vám zdá byť najlepšia,najspolahlivejšia a čoho sa pri kúpe vyvarovať a čo si všímať.
    Dakujem za názory. Marcel

    Odpovedať
  5. 5

    Rado

    Nesuhlasim s tym co pisal anonym a mam pocit ze je na to auto alergicky, inak by tak nepisal. Mam Verso 2006, 1.8 VVTi a som uplne spokojny. Podvozok sa sprava perfektne, neviem o com hovoril. Je ovela prijemnejsi ako napr. BMW. Pristrojova doska je naopak velmi pekna a presna. Trochu sa mi nepacia opierky na dverach, ktore mohli byt inak riesene. Ked sa niekedy o ne poriadne opriem, tak v nich trochu puka, mam 97 kg. horna priehradka sa niekedy trosku tazsie otvara, pomoze trosku premazat. Auto vyuzivam na maximum co sa nakladu tyka. Chodime na nom dvaja s kompletne nalozenym zvyskom. nakladat to auto s velkymi vecami je potesenie, velke dvere, velky priestor, no proste radost. Mate pocit ze auto nema konca. So schrankami dvojiteho dna suhlasim, su pomerne male.Auto ma pekne sprevodovanu prevodovku a rychlosti sa hadzu pekne hladko bez cukania. Auto ma neskutocny rozsah otacok so zaberom od zaciatku. Skutocne silny tah vsak nastava az od cca 4000 ot. Pri beznej kludnej jazde 90 km/ hod dosiahnete kludne okolo 6-6.5 l/ 100 km. na dialnici 130 km – 7-8.5 l/100 km. Ked auto stoji mate pocit ze vam zhasol motor, vobec nic nepocut, ked je auto vytocene, tak je hlucnejsie, ale je to krasny rezavy zvuk ako pri formule :), darmo japonci su japonci. Celkovo je motor podla mna krasne kultivovany. Pre mna je to auto stvorene na dlhsie trasy. Vsetci co sa na nom viezli boli ocareny priestrannostou a pohodlnostou. Jedine s cim suhlasim je laktova opierka na sedadlach. Je prilis mala a ako uz bolo spominane, neda sa o nu opriet a len zavadzia, radsej ich ani nevyklapam. Auto zatial nemalo ziadnu poruchu, najazdene 130000, az teraz mi vybehla chyba na riadiacej jednotke, diagnostika ukazala, ze uz moze byt zaneseny katalyzator. Inak nic.Celkovo auto velmi odporucam a keby som mal kupovat nove, urcite bude v hladaciku Toyota verso opat na prvom mieste.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Koumak

      Ja mam tiez Corolla Verso 1.8, ale s robotizovanou prevodovkou a 7 miestne. Spotreba je vyborna, pohodlie tiez. Tiez mi vadi kratka a uzka laktova opierka, ale kedze rychlosti nemusim radit, dokazem sa pomerne pohodlne usadit a soferovat.
      Zadne 2 sedacky su skor pre deti vhodne, ale sedeli tam uz aj dospeli. Na silu motoru sa nemozem stazovat, ma pekny zatah (sportovy rezim), co som vsak postrehol je, ze mu chvilku trva ucenie rezimu kazdeho sofera, takze pri serpentinach to mozno prve 2-3 zakruty este ide „lenivo“, no potom sa zobudi a clovek ma co robit, aby si ruky nevykrutil a stihal. Nudzovy rezim akceleracie tiez slusne rozpoznava a dokaze velmi prudko akcelerovat i do cerveneho pasma.

      Asi jedine, co ma vsak absolutne nahnevalo je velmi slaby lak (metalicky), ktory az na zaklad rozleptali vtacie vykaly, ked som ich hned neoplachol 🙁 … U predosleho auta som mal nemetalicku farbu a spina i fekalie sla zmyt uplne bez akejkolvek ujmy aj po tyzdnoch.

      Odpovedať
      1. 5.1.1

        inge

        pozdravujem a nemali ste problémy so spojkou

  6. 6

    Anonym

    vie mi niekto poradiť prečo mi auto Verso- 2,2 d 130kw, hadze do nudzového režimu? Na počitači vypisuje EGER ventil, je vymenený za nový a robí to stále – Ďakujem

    Odpovedať
    1. 6.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      to by mal byť ten D-Cat, tam býva problém aj so snímačmi, treba pozrieť aj kablovačku

      Odpovedať
    2. 6.2

      Pauley

      na ten D-CAT si sa mal vykaslat, obzvlast ak ho tocis na kratke trate..uz ked si chcel diesel, mal si brat ten 100kw.. kupovat Verso s dieslom by mna nikdy nenapadlo, kedze v benzine by si to mal prakticky bezudrzbove s nie ovela vyssou spotrebou..aj ked na druhej strane tvoj problem nie je len specialita tvojho diesla a podobny problem sa moze vyskytnut aj pri inych…nedavno pisal presne toto iste jeden co mal VW 1.9tdi 77kw, a ked isiel tiez po vymene za novy do vw servisu tak povedali, ze nevedia preco ho furt hadze do nudzoveho..ako prve by som prehodnotil svoju doveru v servis, kde ti ho menili resp. snazil sa najst ludi v tvojom okoli co veciam naozaj rozumeju..to ti takto na dialku asi tazko niekto pri tvojom probleme povie, ze toto a toto je presne chyba, kedze si to vyzaduje podrobnejsiu instruktaz problemu a najlepsie v realite

      Odpovedať
    3. 6.3

      Dušan

      Ďakujem za typy- kabeláž prekontrolovaná,snímače tiež, keď prídeme na to kde je tomu koniec dám vedieť Dušan

      Odpovedať
      1. 6.3.1

        Roman

        Ahoj ak ti svietia oranžové kontrolky na prístrojové tak máš zavesený filter pevných častíc ( DPF) nepomôže ti nič iné iba ísť do servisu a dúfať že sa im podarí spraviť regeneráciu ( vypálenie filtra – robí sa to cez počítač pri cca 3000 otáčkach) súčasťou je aj vyčistenie EGR ventilu.
        Cena regenerácie je cca 260 €
        Nové DPF je približne raz toľko.

    4. 6.4

      Anonym

      Skontrolovať podtlakové hadičky od turba , podtlakovej pumpy až po posilovača bŕzd.

      Odpovedať
  7. 7

    inge

    Mám toto vozidlo. V poslednej dobe, mi na palubnej doske vyskakovalo ozubené červené koliesko s výkričníkom.. Stalo sa že auto nezaradilo rýchlosť a vyhodilo ju do N /mám robortickú aj manuálnu prevodovku/. Po zistení diagnostiky sa vymeniola spojka /teraz čaká auto ešte napragramovanie spojky… Po návšteve autorizovaného servisu sme zistil že spojka v tomto aute bola menená už pri 39.000 km.. kde toyota robila zvolávačku:…. teraz má auto najazdené 120000 km,,, ako je možné že znova a zas spojka odišla.. Viete mi v tomto nejako poradiť?? dakujemvám

    Odpovedať
    1. 7.1

      Petr

      Můžu se zeptat,na kolik teda vyšla oprava? Mám ten stejný problém.dekuji.

      Odpovedať
  8. 8

    inge

    a som z toho celkom zufala,neviem ešte ani kolko ma toto všetko iude stát..

    Odpovedať
    1. 8.1

      Koumak

      Kolko to napokon stalo?

      Ja som zatial problem so spojkou nemal, ale tiez tam bola menena i s pocitacom v ramci zvolavacky, ako som zistil z papierov a overil v PPC Toyota… Vtedy malo cca 97tis. Teraz mam 163tis a zatial poslucha vsetko OK. Ale je fakt, ze prijimaci technik pred mesiacom, ked som tam bol poprve koli drobnosti nejakej, nieco blabotal o problemoch pri 1.8 MMT a sa cudoval, ze som spokojny a ma nemuseli este riesit.
      Mna skor prekvapilo, ze je to uz druhy autorizovany Toyota servis, kde na mna cumeli ako na podivina, ked som sa pytal, ci robievaju na tychto motoroch kontrolu vole ventilov po cca 100tis km, kedze to samotny vyrobca v planoch a dokumentacii servisnej pozaduje. Odpoved – NIE, nerobia. To mi k odbornosti naseho servisneho zastupenia postacuje…

      Odpovedať
  9. 9

    Jkate

    Ja mám 2,2 – D-CAT, 130KW, ročník 2006. Najlepšie auto a najviac porúch. Pri 160 000km mi odišlo tesnenie pod hlavou. Tesnenie za 50€, oprava 1400€! V Toyote od 3000 do 5000€ menia bud polomotor alebo celý motor. Jediný servis ktorý to vedel urobit na Slovensku je v Poprade sú skvelý aj ked nie najlacnejší.Teraz mám 257000km a dišiel mi DPF filter. To je tiež chutovka.Auto netahá,nedá sa sním jazdit. Nové DPF stojí v Toyote 1300€.Najrozumnejšie je ho vykuchat a dat auto načipovat – odblokovat. Cena softvéru 350€ + 100€vykuchanie DPF…..

    Odpovedať
  10. 10

    Adrian

    No a potom bez toho dpf neprejdeš stk.
    Ja som mal peugeot 306 2.o hdi chip ,egr póvodné funkčné, nabehaných 307 tisíc km s póvodnou spojkou, póvodnymi vstrekmi, rozvodmi tesneniami,hlavou, ventilmi. Pri cca 260 tisíc menené predné tlmiče, rozvody, vodne čerpadlo, všetky silentoky na nápravách, viackrát tyčky stabilizátora, dvakrát ložiská v nábojoch. Brzfové doštičky nerátam.

    Odpovedať
  11. 11

    Luky

    Tí chalani v poprade sú ozaj MACHRI ! To čo ani v origoš servisoch nevedia urobť ONI spravia. Chlapci klobúk dole pred vašoj prácou. ☺☺☺

    Odpovedať
    1. 11.1

      Ondrej

      Ahoj, ktorý servis máš na mysli ? Lebo podľa toho čo píšeš tak nemyslíš toyota servis.
      ďakujem

      Odpovedať
  12. 12

    Vlado

    Mam corollu verso 1,8 2007 a chcem sa spytat aky kvalitny motorovy olej je vhodny?

    Odpovedať
    1. 12.1

      WorkingClassHero

      na znacke nezalezi, vsetky su kvalitne.. hlavne, aby sedela specifikacia..

      Odpovedať
  13. 13

    vlado

    posledne 2 roky bol meneny 5w30 LL longlife a teraz by som tam chcel dat 5w30 A3/B4.. nepokazim s tym nic?

    Odpovedať
    1. 13.1

      WorkingClassHero

      smelo do toho

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.