Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

14 komentárov

  1. 1

    Anonym

    Nepochopil som celkom vetu:
    Po sklopení sedákov a operadiel zadných sedadiel sa objem zvýši na slušných 1567 litrov, pričom negatívom bude schod sklopených zadných sedadiel. Cca 500 mm schod je maskovaný prechodovým dielom podlahy.

    Reálne tam teda ten schod je alebo je to riešené tým „prechodovým“ dielom a je rovná podlaha? A nebude to trochu veľký schod tých 500 mm? Polmetrový schod medzi podlahou kufra a sklopenými sedadlami by bol dosť neprakticky:)

    Odpovedať
  2. 2

    MJ

    je to 50 mm nie 500mm, nula ušla, 50 cm schod nikde nikdy u osob, ale to ste si zrejme domysleli. Je tam prechodový diel, ale sklopené sedadlo je cca o 50 mm vyššie ako dno kufra, takže o rovnú podlahu sa nejedná ako v niektorých vozidlách. Väčšinou to neprekáža, ale pri niektorých rozmernejších nákladoch to trocha prekážať môže. Pre niekoho detail, pre niekoho problém.

    Odpovedať
  3. 3

    miki

    Zdravým. Pekne vypracovaná recenzia.Mam však ešte jednu otázku čo sa týka xenonov. Som vlastníkom 2010/Megane Grandtour 1.9 dci Privilege. dokúpil som si aj xenonony. A tu nastal problém v priebehu prvého roka som si všimol mihotanie sa svetieľ, keď auto stálo na križovatke na neutrály. Keď sa s autom pohnem tak to prestane, avšak pri jazde po nerovnostiach sa správajú svetlá dosť nestabilne. Jazdil som na veľa iných autách a tam takáto citlivosť uvedených svetlometov nebola. Dal som to reklamovať, vymenili mý celé xenony a zase sa nič nezmenilo.Tvrdil som, že to trasenie nie je vo svetlách, ale v zlom odtlmení motora a jednotlivých silenbolokov motora a prevodovky samozrejme Renault ma poslal do prkýnka. Auto mám už viac ako tri a pol roka nie je zlé , ale nie je to ani uplná pohodička. Teraz mi pri rýchlosti 95 km hučí niečo do kabíny a nie je to nič príjemné, renault samozrejme zase nič nezistili a odpoveď bola, že to tak má byť. Tak som sa pousmial a zase som mohol ísť kade ľahšie.Dal som si skontrolovať výfuk a nič. Aj keď ja mám pocit, že je poškodený taký pletenec pri výfuku. Ešte to dám skontrolovať. Dúfam , že som nikoho zbytočne nezaťažil svojimi skúsenosťami a pocitmi. S pozdravom Miki.

    Odpovedať
  4. 4

    Martin

    Este by som spomenul znamu chybu => rachotenie pri studenych startoch benzinovych motorov K4M (1,6 16V).

    – obcasne zdochnutie po prvom starte
    – s tym spojena vyssia spotreba
    – s tym sojene obcasne zdochynanie aj na volnobehu
    – znizeny vykon motora

    – rachotenie sposobuje presuvnik vacky sacich ventilov

    Odpovedať
  5. 5

    Anonym

    Ziadne rachotenie som nezaznamenal..spojene s presunikmj…rachotil max plech nad vyfukom a kat. Je makky poddajny,vacsia kaluz ho ohne a dotyka sa vyfukoveho potrubia,rucne sa to soravy za 3 min…cize gepelny stit…konstrukcne velmi zle rieseny bkizucko potrubia atd…pri jazde to nerobilo,pri nastartivani a volnobeh na semaforoch…

    Odpovedať
  6. 6

    Slivka

    Mam Megane generation III r.výroby 4.2010 V TP je variant Z/BZAF/ BZAF05 a indetifikačné číslo motora K4M V8 81kW 110 k. v uvedenom zozname aut Relault takuto značku nevidim.

    Odpovedať
    1. 6.1

      Peter74

      Variant je typ kasne s výbavou a motor je klasická 20 rokov vyrábaná K4M 81 kW Euro 5. Motor síce spoľahlivý, ale na svoj objem už dosť zdechlý a užraný.

      Odpovedať
  7. 7

    M

    Nemá niekto problém s trhaním po štarte? Deje sa to pokiaľ vonkajšia teplota klesne pod 10-15 stupňov (v lete problém nie je). Po pustení spojky a silnejšom stlačení plynu si auto trochu poskáče. Toto sa udeje 1-2 krát a cca po 1-2 minútach jazdy je všetko OK. Len je to strašne otravné.

    Odpovedať
    1. 7.1

      Ma

      Ešte dodám o aké auto sa jedná Renault Megane rv2010 motor 1,6 benzin K4M

      Odpovedať
  8. 8

    Lukáš

    Zdravím, mám túto 3kovú radu, 1.6i, K4M, 74kW. Otocim klucom, palubovka svieti, aj svetla funguju ale pri startovani ani necukne. Stalo sa mi to prvykrat. Bateria je nova, a cez startovacie kable, alebo druhej baterie je reakcia rovnaka. Stretol sa s tym niekto? Dakujem za rady

    Odpovedať
  9. 9

    s

    Špatne vymačknutá spojka pri zaradenej rýchlosti, alebo štartovať pri neutrali. Pri zaradenej rýchlosti a nevymačknutej spojke je štartovanie blokované.

    Odpovedať
  10. 10

    Miloš

    Zdravím. Renault megane 1.6 16v 81kw. 2013rok,mam doma spotreba 6.5priemer.Takze nie ako píše pan že 7.5 az 8.0litrov.dakujem….A to mam kombi.

    Odpovedať
  11. 11

    Viliam

    Mozno by bolo dobre s odstupom casu upravit clanok, lebo motory 1,2 Tce sa ukazali ako nie velmi vydarene. Vlastne kto by chcel megane 3 v benzine, tak si velmi motor nevyberie, slabe atmosfery, kaziace sa priamovstreky, alebo trochu uzrana 1,4 Tce. Najlepsi by asi bol dvojliter, ale tak zivit to tiez nebude lacny spas. Nakoniec, s prizmurenymi ocami, snad jedine ta 1,4 s turbom a dufat, ze cerpadlo neodide.

    Odpovedať
  12. 12

    Miloš

    Zdravím mate pravdu ze 1.2 tce boli veľmi zle motori. A preto asi najlepšia voľba od benzinu je 1.6 16v 81kw. Tieto motori boli spoľahlivé a celkom dobra spotreba. Síce niesu moc živé ale na dnešnú dobu stačia… Vsak zase na stovku to dá za 10s.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.