Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

12 komentárov

  1. 1

    Anonym

    Avensisov je na cestách pomerne dosť, no je možné, že niektorí (ako ja), neboli celkom spokojní.

    1. Rádio vstavanej navigácie má slabý FM signál. Malá pôvodná anténka bola neskôr vymenená za anténu Calearo 7551037. Pocitovo o 50% lepší signál. Rádio sa už dá počúvať.
    2. Odhlučnenie, tým že v práci máme ešte predchodcu T25, je cítiť rozdiel. Predchodca je lepšie odhlučnený.
    (T25 2.2D 130kW vs T27 2.0D 93kW)
    3. Žiaľ, drobná korózia na 5. dverách (kombi)
    4. Klepajúci (hrkajúci) zvuk od riadenia pri prejazde cez horšiu vozovku – tento problém vraj servisy riešili v záruke. Nejedná sa vraj o životu nebeznečnú poruchu (dúfajme). Tí čo majú smolu, nech skúsia zvariť podľa tohto návodu: http://www.ttora.com/forum/2-early-tacoma-tech/161689-diagnose-fix-steering-play-rattle.html

    Nejaké doplňujúce info:
    odporúčaná výmena separátora http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2010_TOYOTA_AVENSIS_ADT270L-AWFEYW_1501.html?hl=15104

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      neberiem zodpovednosť, ak sa niečo pokazí 🙂

      Odpovedať
  2. 2

    Maťo

    Ja som mal tento avensis rok 09ku, mal som to od nova do cca 230tis keď som kúpil nové, ale na toto auto nemôžem povedať jediné škaredé slovo. Bol to diesel 2,2 110kW. Na to aké je to auto ťažké išlo jak raketa. S motorom nikdy nebol žiaden problém, ani s dvojhmotovym zotrvačníkom, ani s prevodovkou (čítal som že vraj majú nejakú chorobu no nikdy žiaden problém). Autor úžasne sedí na ceste, motor slapal jak hodinky. Za celých 230tisíc km čo som ho mal som doňho nevrazil ani cent. V servise som s výnimkou pravidelnej údržby ako sú oleje, filtre a neskôr zodrate brzdy, v živote ani raz v servise nebolo. Najspolahlivejsie auto aké som kedy mal. Druhý majiteľ čo ho odomna kúpil si ho vychaluje do neba, už má takmer 300tisíc a tak isto ako u mňa, bez jedinej poruchy.

    Odpovedať
  3. 3

    Tony Kurucz

    Dobrý večer chcel by som radu. Toyota avensis combi rok 2014 chcel som vymeniť cuvacie svetlo, ziarovku ja neviem ci som niekde urobil skrat, ale prestali fungovať smerovky, cuvacia kamera, a displej neukazuje zaradenu rýchlosť, jeto automat. Poistky v priestore motora všetky dobré ppd volantom v kabine tiež nevie mi niekto poradiť prosim vás ci ešte niekde nie sú ďalšie poistky? Velmi pekne dakujem.

    Odpovedať
    1. 3.1

      Samuel

      Dobrý den opravili ste to auto ? Lebo sa aj mne stala ta ista chyba . Dali bi ste mi radu ďakujem. Poslali Bu ste mi na mail samuel.skombar@gmail.com

      Odpovedať
  4. 4

    Mato

    Mal som avensis 2009 tiež 2,2 D4d 110kw. Čítal som na viacerých fórach že to je poruchové nespoľahlivé …. blbosť . Od nová do cca 200.000 keď som ho predal som do autá nevrazil ani korunu . Všetko slapalo jak hodinky , jedine investície boli pravidelná výmena oleja a filtrov + po case pneumatiky .
    Jedno perfektne auto , perfektne jazdné vlastnosti a stabilizačné prvky , komfort oproti tvrdým nemeckým passatom a podobným hovadinam na omnoho lepšej úrovni .
    Majiteľ po mne už má cez 280tis km / s tým že ja som jazdil len diaľnice a on denne 15km do prace a spat ) a zatiaľ s tým nebol v servise ani raz a okrem pravidelnej údržby absolútne nič . Pôvodný podvozok brzdy tlmiče spojka všetko .

    Odpovedať
  5. 5

    laco

    Kúpil som Avensis 2.0 D4D, r. v. 2007, dovoz z Nemecka, malo najazdené 105 000 km. Teraz mám 405 000 km, okrem bežných vecí ohľadom údržby som menil iba ľavú poloos. Vynikajúce auto. Akurát mi stále svieti porucha motora ( DPF filter), ale to neriešim, keďže sa mi znížila spotreba a mierne zvýšil výkon. Sám sa tomu čudujem.

    Odpovedať
  6. 6

    Ljuk

    Presne tak, japonec je JAPONEC. AJ DIESEL D-Cat úplná pohoda. Jazdia sa sním diaľnice, tankuje zahraničná nafta. Auto poslušne slúži B E Z P O R U C H O V O😃, nájazd cez tristo tisíc. Pohodové auto pre ozajstných šoférov. Na TOYOTU musí ČLOVEK DOSPIEŤ ! 😋

    Odpovedať
  7. 7

    kelezo

    Ahojte,

    kúpil som si Avensis T27 2d, 1ADF, mal 144.000 km. Teraz má 194.000 km a s prehľadom môžem konštatovať, že báchorkám o bezporuchovosti neverím. Na aute som za túto dobu už riešil problémy porovnateľné z akýmkoľvek iným vozom. Počnúc ručnou brzdou, cez zahrdzavené excentrické skrutky pre zbiehavosť zadných kolies, EGR ventil, DPF filter, pokazený konektor USB, polámané krytky v motore….ani na jednej dovolenke som nebol bez toho, aby mi svietil „vianočný stromček“. Auto nemá ani poondiatu zásuvku zapalovača v batožinovom priestore (pre chladiaci box). Je to najhoršie auto aké som kedy mal. Možno v porovaní so súčasnými šrotmi si vedie dobre, ale spoľahlivosť, akú mala moja corrola z 95 teho a Hiace z 2008 nedosahuje ani mikroskopicky.

    Odpovedať
    1. 7.1

      M

      No, žiadne autá nie sú bezporuchove. Toyota hlavne motoricky podľa mňa je brána ako bezporuchove.

      Ja som mal t²5 Avensis a tu píšu že bol horší ako t27.
      Kúpil som okolo 150.000km, najazdené 278.000km.
      Ani jediný krát som nerobil na motore opravu. 1.8 benzín podotýkam, nie diesel
      Ešte som to dal aj na plyn a urobil na ňom nejakých 100.000km a žiadna chyba.
      Za to brzdy bieda, ručná bieda, výmena kotúčov platničiek strmenov.a.stale o ničom.
      Ale nič iné sa nepokazilo.
      Akurát tak orehrdzavelo uchytenie tlmičov že auto 19r do šrotu nakoľko olnahrada sa kúpiť nedala a použitá tiež nie, resp ak by sa aj dala, oprava nerentabilna.

      Odpovedať
  8. 8

    Cvanco

    Neverte rozprávkam o bezporuchovosti Toyoty. Je to auto ako každé iné a takisto sa ako každé iné auto aj kazí. Toyota je automobilka a potrebuje generovať zisk, nerobí auta ako charitu. Hlavne sídlom sa vyhnite oblúkom, ale ani benzíny nie sú bez porúch. Dokola budete riešiť brzdy, ručnú, zahrdzavene všetky skrutky na podvozku takže ťažko niečo aj vymeniť. A ten interiér to je kapitola sama o sebe, hnusne tvrdé vrzgajuce plasty, veľmi slabé rádio, nepohodlné sedačky. Radšej si kúpte Nemca a spravte si radosť, ten zážitok z jazdy sa nedá porovnať.

    Odpovedať
  9. 9

    bingo

    si hlupak….

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.