Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

3 komentáre

  1. 1

    joko

    Dobra sprava je, ze sa Cinanci konecne zbavili tych shitovych motorov 1,6 HDI. Asi uz tych reklamacii bolo privela 🙂

    Odpovedať
  2. 2

    Jose

    Svojím spôsobom ma tento článok sklamal. Bolo by vhodné doplniť chýbajuce fakta o benzínovom motore s označením T2, ale aj niečo o motoroch Drive-E. Je to dosť kritizovaná téma a v tomto článku autor sa zmieňuje o nej veľmi skromne. V rámci objektivity, pri tej citlivosti podvozku si dovoľujem poopraviť tvrdenie: Nápravy tlmia rázy skvele, pri prechode napr. hrboľatým povrchom vozidlom netrasie, chrbtica nie je tak zaťažovaná, ako u iných prémiových kompaktoch, pričom nastavenie podvozku nie je mäkké. Že je v kabíne počuť hluk, nuž áno, ale nie su to decibely nad 80dB. Tento subjektívny pocit je spôsobený tichosťou ostatných hlukových aspektov vratane hluku motora. Vezmite si fakt, že vo vŕzgajucom a motoricky hlučnom aute buchot kolies nevnimame tak dramaticky….Jazdím octaviu, corollu a volvo. V40 sa mi pozdáva vo verzii CC, kde sú nápravy tuhšie a karoseria vyššie. Táto v článku tiež chýbajúca informácia dosť chýba….Pýtam sa: Kde je objektivita??

    Odpovedať
    1. 2.1

      Peter

      Jose testované bolo V40 s motorom D2, čo tu točíš o T2???? Nechceš aby sa písalo hneď aj o ďalších 10 motorov? Aká objektivita? čo je tvrdšie je tvrdšie a A3 na rovnakých kolách je určite komfortnejšia ako V40.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.