Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

12 komentárov

  1. 1

    Lukas

    Takze ked ste nepoculi o ignise bez posilovaca riadenia tak u nas jeden taky mame a skutocne nema posilovac riadenia, pretoze pan, ktory ho vlastnil pred nami na to nemal, ale inak spokojnost s autom, bezudrzbove a za celu zivotnost auta bol meneny iba spotrebny material

    Odpovedať
    1. 1.1

      Štefan

      Reagujem trocha neskôr, ale nedá mi podotknúť: máme doma Ignis bez posilovača, ale nie je to také zlé ako by sa mohlo zdať, je to Japonec a bolo navrhnuté bez posilovača, keď som do toho sadol, ani som nevedel, že tam chýba posilovač, volant ide dostatočne ľahko. Predtým som jazdil na fábii s posilovačom a podľa mňa to taký veľký rozdiel nie je a hlavne keď tam nie je nemôže sa pokaziť 😀

      Odpovedať
  2. 2

    Dan

    Ked sme kupovali 11/2005 Ignisa, cenovo to bolo najlacnejsie auto pod 11.000 Eciek. Aj Fabia s 1 airbagom stala o 300E viac. V tomto aute „do mesta i do lesa“ si treba zajazdit – nejake to obiehanie kamionov a tah motora pri rychlosti 130 – 150 nema chybu.
    A ceresnicka na torte je pohodicka na STK. Zaverom – proti gustu ziaden disputat.

    Odpovedať
  3. 3

    Dan2

    Vyborny a objektivny test. Nevyhody poznam ako spokojny nenarocny uzivatel len 2: spotreba 7.5 l pri dlhodobej jazde po dialnici 130 km/h. a pri cuvani dozadu citit zvysenu zadnu cast. Treba jednoducho cim skor natrenovat cuvanie s pomocou bocnych spatnych zrkadiel.

    Odpovedať
  4. 4

    igor

    vynikajúce autíčko. tvrdé sedadlá mi vyhovujú, velmi si ich pochvalujem pri dlhých trasách, lepšie ako makke sedadla že človek vyjde z nich pokrčeny. pri sklopení zadných sedadiel nemám žiadny problém vložiť bicykle, snowboardy. často jazdím na nespevnených cestách, nepotrebujem dávať zvýšenú pozornosť na podvozok. čo sa týka spotreby v zimných mesiacoch pri teplote okolo -20 stupnov mi to vychádza do 7 litrov /100km. predchádzajúce autá som mal nissan micru, vw polo 1,4 tdi, smart fortwo. teraz som maximálne spokojný. odporúčam

    Odpovedať
  5. 5

    Peter

    Auto mám v plnej výbave aj s posilovačom. Nič mu nechýba. Je to auto pre jednoduchých nenáročných ludí.Po siedmich rokoch sa mi vypálila obrysová žiarovka a dostal som jeden defekt. Len keby bola spotreba trochu nižšia. Inak super motor a perfekt brzdy v zime.

    Odpovedať
  6. 6

    Gabika

    Zdravim .Auto som kupila v roku 20007,uplne nove,este v korunach za 384 000.Auto som pouzivala prevazne na cestu do prace denne cca 4km a vecer spat.Raz tyzdenne dlhsia cesta cca 80 km a spat.,rchlostou 120 az 130.To vsetko pri priemerke cca 6,5 litra. V sucasnosti mam najazdenych takmer 90 000 a nastal cas bilancovat: za 6 rokov prevadzky nebolo treba okrem pravidelnych prehliadok navstivit servis,s vynimkou defektu a piskajucich brzd…cesta s tymto autom neprinasa pohodlie,ani velke ticho na dialnici,ale uzasnu spolahlivost danu japonskou znackou.Proste jednoduche auto s lacnou prevadzkou a nizkymi servisnymi nakladmi.Do mesta a na chalupu kde treba vyssii podvozok je to auto stvorene:-) .

    Odpovedať
  7. 7

    Trucker

    Auto som dostal po rodicoch v r. 2012 ktory ho kupovali v r. 2005 ako nove. Ked som ho dostal malo nabehane 62 000 km teraz po roku uzivania ked uz ma auto cez 120 000 km nabehane mozem skonstatovat len tolko ze aj ked nevypada najkrajsie neni najdrahsie tak ma kazdy den ako donho sadnem prekvapuje stale! Ako mlady chalan ma laka behat po terene alebo blate vytacat motor do obmedzovaca atd… Od kedy som auto dostal som menil len bezne veci ako su platnicky olej filtre. Pred tyzdnom som bol s autom na stk kde auto preslo bez problemov. Myslim si ze aj spotreba je fajn len treba sa naucit jazdit tak aby co najmenej papalo cez leto som isiel do chorvatska kde som presiel na plnu nadrz cez 650 km na tu malu nadrz to je aj fajn. Celkovo som s autom maximalne spokojny.

    Odpovedať
  8. 8

    Vladi

    Na Ignise (2006) som jazdil od roku 2008 do januára 2013, keď sme ho predali. Moje dni na tomto aute sú teda spočítané a môžem ho aj objektívne zhodnotiť. Dôvod predaja nebol porucha, ale bolo mi posunuté v rámci rodiny väčšie auto a na prevádzku dvoch áut som nemal financie, obzvlášť ak stálo v garáži. Bolo to moje prvé auto.

    Takže plusy
    – po možno nie nádhernej dizajnovej stránke auto mimoriadne prekvapí. Je mimoriadne živé. Mal som motor 1,3 a vzhľadom na hmotnosť to bola doslova raketa.
    – priestor. Hoci to znie divne, bol som sťahovák rodiny. Do Ignisa sa mi bez problémov podarilo dostať postel, dva nočné stolíky, komodu a matrace. Samozrejme, mohol odviesť iba mňa
    – Veľkosť. S týmto autom zaparkuje aj najväčší začiatočník na kanáli. Veľkým plusom je polomer otáčania. Auto sa dokáže otočiť na 5 metroch.
    – Vysoký podvozok. Svetlá výška 25 cm spôsobila, že to bol malinký offroad. Neprekvapil žiadny obrubník.
    – S autom som zažil veľké množstvo ciest, nikdy nesklamalo. Jediné zlyhanie bol „defekt“ v lete, kedy som mal menší problém odmontovať koleso /bolo zapečené o os/.
    – Do mesta priam ideálne. Tu malo aj lepšiu spotrebu. V mestských podmienkach bol moj rekordný dojazd 550 km na 41 l nádrž.
    – Šírka. V úzkej uličke kde boli zle zaparkované autá mal vodič s BMW X6 problém prejsť. Ja s prehľadom 🙂
    – Vysoký sed – mimoriadne si pochvaľovala babka pri vození po Lídloch 😀

    Mínusy.
    Mínusov má auto málo, preto vychytám aj chybičky.
    – Maximálna rýchlosť 158 km/h. Pri 130 km/h bol v kabíne hluk, pri 150 km/h išiel vyletieť motor. Napriek tomu zvládol 2x zvládol 5000 km po Balkáne. Samozrejme, na diaľnici bolo autíčko dosť smädné.
    – Výkon. Veľmi sa menil aj od detailov. Ak som bol v kabíne sám, auto bolo živé. Ak som šiel nabalený v lete na dovolenku so zapnutou klimatizáciou, pri jazde do kopca mi padali otáčky a musel som ísť do pruhu pre pomalé vozidlá (Zamarovce TT). Celkovo bolo treba pri predbiehaní vypínať klimatizáciu, inak auto začalo predbiehať až po manévri 😀
    – Stabilita na ceste. Nebola veľká. Jednak kolesá zadnej nápravy nie sú uchytené samostatne, jednak úzke pneumatiky a jednak samotné auto je úzke na výšku. Vzhľadom na malé kolesá bolo cítiť nerovnosti.
    – Predné stierače. Nepokrývajú celú šírku okna, občas to bolo otravné. Nedá sa nastaviť intenzita cyklovača pri občasnom režime. Samozrejme celkovo boli 4 režimy (nič, tak občas, vzuuum-vzuuuum, vzum-vzum-vzum)
    – Automatické okná. Pre úplné otvorenie/zatvorenie bolo treba celý časť držať stlačené tlačítko.
    – Spiatočka. Niekedy nešla zaradiť, bolo potrebné znova stlačiť spojku, prípadne zaradiť iný stupeň (bez pustenia spojky) a skúsiť znova – na druhýkrát to vždy šlo.
    – Dvere. Bolo treba trieskať ako na tatrovke.
    – A žial, na slovenských cestách: Rešpekt. Auto nemá rešpekt a každý druhý oktáviak, passaťák a SUVečkár dá rád pocítiť, kto je na ceste kráľ, a kto zavadzia.

    V niektorých recenziách bolo, že rádio pri hlasitosti 26 šumí. 😀 odporúčam majiteľom Ignisa skúšiť hlasitosť 26. Pre nezainteresovaných podotknem, že ani disco-typ a vypekač ako ja nedokázal bez bolesti uší a mozgu počúvať rádio na úrovni 22 😀

    Inak mimoriadne dobré autíčko. Rozhodne som nikdy neoľutoval. Práve naopak. Bol som pyšným majiteľom.

    Teraz jazdím na Opel Vectra C. Samozrejme, vo väčšine aspektoch lepšie auto, no pri parkovaní si vždy zaspomínam.

    Odpovedať
    1. 8.1

      Vladi

      Zabudol som dodať, že pri vyšších vodičoch sa maximálny počet pohodlne prepravených osôb mení na 3.

      Každopádne, autíčko je veľmi vhodné pre mladého šoféra bez rodiny, pre mamičky na materskej dovolenke a pre dôchodcov. Pri dobrých zimných pneu a pri verzii 4×4 sa dokáže vyštverať aj na Lomničák (samozrejme bez tej batožiny a klimatizácie 😀 )

      Odpovedať
  9. 9

    Tomas

    Chcel by som sa opytat, aka je svetla vyska tejto 4-kolky? Dakujem

    Odpovedať
  10. 10

    Jozef

    Tento typ som si kúpil v tomto roku t.j. 2023 s benzínovým motorom r.v.2005 a poznatky mám zatiaľ v tvrdšom pérovaní a pomalšom dobehu motora s vyšších obrátok pri preraďovaní.Pretože som kutil prerobil som si vnôtorné osvetlenie kabíny a zav.priestoru kam som pridal na vnútornú stranu piatych dverí výkonné prídavné LED svetlo a odobral plató aby originálne na strope malo účinnosť.S hlučnosťou na diaľnici to nieje aspoň u mňa také zlé ako je tu vyššie písané v pohode sa dá počúvať vymenené autorádio s príslušným panelom kde neprekračujem rýchlosť 110 km/h a aj spotreba je úmerne nižšia.Takže na záver zatiaľ som spokojný.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.