Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

18 komentárov

  1. 1

    Lenka

    Nooo,,, tomuto clanku neni co dodat, presne to sedí s mojim golfikom VI.

    Odpovedať
  2. 2

    radis

    Ja som kúpil golfíka VI 1.2 tsi vo februári r. 2011 a mám s ním iba starosti. Najprv odišiel jeden valec, palubný počítač nič neukazoval a počas jazdy to hodilo motor do záložného systému /to povedal mechanik/ a následne prestal štartovať, resp. to dlho trvá asi 4 sek. V servise údajne značkovom povedali, že to bude palivom shell, ktoré do neho tankujem. Palivo vytankovali, dal som doň iné /oktan/ a neštartuje už vobec. Mam auto za pol melona a zúrivo naň pozerám z okna. Mám najazdených 7.000 km a jazdím normál, ani ho veľmi nedusím a ani nevytáčam do abnormal. No a teraz poraďte. Dopredu vďaka.

    Odpovedať
    1. 2.1

      mato

      No aj ja mám ročného VW Golfa VI. 1.2TSI 7000km a mám tiež s ním problém, ide o to, že začala mi svietiť kontrolka mazania, kde som skontroloval hladinu oleja a bolo jej asi 1cm nad hornú risku. Zistil som, že v motore je benzín s olejom. Značkový servis mi ho odtiahol avšak povedali, že jazdím krátke trasy a mám so znehodnoteným olejom prebehnúť dlhšiu trasu aby sa benzín odparil a bude o.k. To som odmietol olej som si vymenil aj s filtrom a uvidím čo bude ďalej. Keď som mal Škodu 105 tak interval výmeny oleja bol 10000km. Neviem čo je to za motor ale dúfam, že som jediný čo má tento problém.

      Odpovedať
  3. 3

    Autototal.sk

    dajte si zapisat poruchu do servisnej knizky.tento postup treba zopakovat trikrat.poziadajte pisomne doporucene vas autorizovany servis o prizvanie garancneho technika z inter porsche bratislava.po tretom neodstraneni tej istej poruchy mate narok na vymenu vozidla.zo skusenosti je najucinnejsie medializovat vas problem cez niektoru motoristicku relaciu v mediach.vzdy pri navsteve autorizovaneho servisu s problemom trvajte na jeho zapisani do servisnej knizky podpis razitko.

    Odpovedať
  4. 4

    fero

    moc nerozumiem skoro pri kazdom teste vw poznamke o zapadnej ndr
    to ma byt nejaky akoze vtip?

    Odpovedať
    1. 4.1

      Jajo

      Fero, bingo pochopil, si….no niekedy sa tak súdruhovia z VW Group správajú, ako sa za čias plánovaného hospodárstva. Všetko je unifikované, za všetko si priplať, motory ale aj celé vozidlá iba modernizujú ak vôbec napr. 1,6 MPi, zlacnňujú-zjednodušujú čo sa dá a propagandu, pardón reklamu majú úžasnú , na večné veky s VW Group. Ak sa niečo poserie, odbory to istia. Ale v podstate nerobia zlé autá.

      Odpovedať
    2. 4.2

      LL

      a čomu nerozumieš? niekedy mi celé zmýšlanie EU a nielen VW Group príde horšie ako omunizmus. Autor to ešte veľmi jemne a vtipne popísal. VW Group je toho typickým príkladom. Vývoj zaspal, motory na pár výnimiek 20 rokov tie isté, proste socík ako vyšitý. A dupel tie ich odbory. Ale súhlas, občas sa im podarí aj fajn car.

      Odpovedať
  5. 5

    lami

    Ahoj Ja mám 27000 a žiadne starosti ani z prehliadkou.
    Maximálne spokojný.

    Odpovedať
  6. 6

    majo

    Mam tento motor v oktavke a zatial velka spokojnost, 15000 km a ziaden problem.

    Odpovedať
  7. 7
    Marcel Janco

    Marcel Janco

    Keďže s testovaným Golfíkom prichádzam pomerne často do kontaktu, poinformujem o aktuálnom stave, čo sa týka spoľahlivosti. Autíčko jazdí v prevažnej miere mestskú jazdu a do nedávna žiaden problém (cca 15.000 km). To sa však zmenilo minulý týždeň, kedy sa začal hlavne po studenom štarte a po opakovaném štartovaní po krátkej jazde po meste ozývať na krátky čas nepríjemný chrchlavý zvuk. Autíčko tak zavítalo do servisu, kde bola diagnóza okamžite jasná. Nutná výmena rozvodovej reťaze. Podľa vyjadrenia prijímacieho technika, vraj bežná vec na týchto motoroch z tohto obdobia výroby. Objednanie a oprava prebehla bez akýchkoľvek problémov a vozidlo bolo na druhý deň po odovzdaní opäť v úplnom poriadku. Výmenili celý set – rozvodová reťaz, kolesá, napinák, plus nové skrutky.

    Odpovedať
  8. 8

    lili

    Super auto. Nič lepšie po cestách v dnešnej dobe nechodí v tejto triede.Keď sa niečo pokazí, servis to predsa opraví. Nikto a nič nie je dokonalé.

    Odpovedať
  9. 9

    Pavol

    Na mojom Golfe mám najazdené niečo cez 5000km /kúpený 12/2012/, prevažne mestská jazda.
    Zatiaľ veľká spokojnosť, až na spotrebu. Na 1,2 „papať“ chce, ak sa nedá pozor.

    Odpovedať
  10. 10

    Laci

    Zdravim vsetkych
    chcel by som Vas poprosit o radu, idem si kupovat jazdeneho Golfa 6 1,2 TSi, no chcel by som sa vyvarovat problemom s rozvodovou retazou, mate nejake vychytavky, alebo pri akom rocniku bol tento nedostatok odstraneny, myslim vo Wolfsburgu. Dakujem za rady

    Odpovedať
    1. 10.1

      Milan

      Ten istý motor v Golfe Plus s DSG7, 77 kW, kúpený v 10/2012 – po 15 tis. km to isté, čo popisoval niekto vpredu, myslím Janc – pri studenom štarte drnčavý hlasitý rev asi na 1400 otáčkach po dobu cca pol minúty. Bol som v autorizovanom servise, kde my vymenili garančne celý rozvodový mechanizmus avšak asi po 200 km sa to objavuje opäť. Motor je inak výborný , úsporný, tichý, dobrá akcelerácia, avšak túto konštrukčnú závadu mi potvrdil skúsený automechanik ako typickú pre TSI motory značky VW. Tak čo s tým. Odporúčanie dať si to zapísať do servis. knihy má svoje opodstatnenie.

      Odpovedať
  11. 11

    Milan

    Ja mám ten motor v Audi A3 , 21000km a veľka spokojnosť. Kamarát má 70000km bez jediného problému

    Odpovedať
  12. 12

    Anonym

    ja mám motor vo fiate 400.000km a tiež bez poruchy tak neviem čo vychvaluješ motor ktorý má najazdené tolko čo iné na spiatočku?:-D

    Odpovedať
  13. 13

    Jozik

    Píše sa rok 2020… Diskusia je stará, ale dostal som sa sem vďaka kamošovi, ktorý kupuje auto. Najlepšie pre neho asi VW Group, keďže rodina, kamoši, manželka… :).
    TSI boli do istého času celkom „katastrófa“. Hlavne keď si prečítam o tejto 1,2-ke z testu… Toto je dobrý motor, čím? Poruchový, vysoká spotreba, nízky výkon… Kto by skutočne chcel také auto?

    Jazdím „Japoncom“ – benzínovým. Aj môjmu kamošovi som radil „japonca“, ale viete ako to chodí – je presviedčaný, že „Japonec“ má drahý servis, diely… Napokon ani koncern VW nerobil až také hrozné autá, len si treba dať trochu pozor pri výbere…

    Odpovedať
  14. 14

    Milanko Palaga

    Ak uz 6tkovy golf tak v dizli, iste nie s benzinovym TSI. Normovana spotreba oleja pri tychto motoroch je 0.7 litra na 1000km. Ano citate spravne, nie je to preklep. Na 10tis km vam motor moze zozrat 7 litrov oleja a VW servis vam povie ze to je v norme 🙂

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.