Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

10 komentárov

  1. 1

    miki

    Predpokladám, že okrem iného naladenia riadiacej jednotky sa nič nezmenilo. Na vašej stránke je pekný článok o tom, aký je tento motor poruchový. Ak si ho niekto dobrovoľne kúpi, fakt musí mať v hlave prázdno 🙂

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      Ten motor nie je až taký zlý, zo začiatku mal problémy, ale veľa ich vyplynulo aj z nesprávneho používania a čakania HTP zázrakov.Verzie 44 a 51kw sú podstatne vylepšené.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        Čičo

        Premiestnili katalyzátor? Pochybujem. Takže hlavný problém toho motora – prehrievanie oleja, zostal…

      2. Anonym

        Keď sa príliš nenaháňa nie je s prehrievaním oleja problém. Niektorí blbečkovia si ale tento motor mýlili s 1,9 TDI a valili 170-180 šúsom po dialnici. Osobne som to videl niekolkorazy. A potom vznikajú problémy.

      3. miki

        tak potom mal výrobca obmedziť maximálku na 110 km/h aby sa nič neprehrievalo.
        načo je motor, s ktorým je riskantné ísť hoci aj 130 km/h, pretože už aj pri tejto povolenej diaľničnej rýchlosti dosahuje teplota oleja závodných 150 stupňov.

  2. 2

    Anonym

    to zas nie…ale niektori ten motor tocia aj 170 a 100 km v kuse alebo nalozene a valia snim…za normalnych okolnosti motor celkom dobre funguje, len extremy znasa ovela horsie ako ine motory

    Odpovedať
    1. 2.1

      Juraj

      Má niekto reálne skúsenosti s teplotou oleja pri rýchlej jazde? Mechanici mi väčšinou vyvracali tie dohady o 150 stupňoch. Že olej môže byť tak max. o 30 teplejší ako chladiaca kvapalina (a tá ešte nikdy neprekročila prevádzkovú teplotu)

      Ja mám s HTP zatiaľ len 80000 km, takže bez problému. A olej bol vždy menený po max. 10000

      Odpovedať
  3. 3

    Anonym

    V robote mame zopar trojvalcov – 5 ks – fabia, polo, u vsetkych bola menena hlava valcov, ziadne vytacanie motora.

    Odpovedať
  4. 4

    DD

    Aj ja som vlastníkom Fabie s týmto vskutku podareným motorom.Nie som žiadny závodník ,po diaľnici 130 inde normál predpisovo.Doposial 53000 km a okrem tých „bežných“ závad ako kolísanie otáčok,hlášky o vadnej lambde (popísané vo fórach nespočetne krát)celkom v pohode, až doteraz keď ma 2 x po sebe nechala na ceste s a do Prahy (spálená VN cievka naprv na druhom valci potom na prvom aj s vyhoreným konektorom).A jazdite potom s takýmto spolahlivým autom.Trojvalec už nikdy!A hlavne nie Škodovácky (to čo ušetrili na výrobných nákladoch si pekne motorista priplatí v servise).
    A o tom prehrievaní je to fakt.Je to palič oleja. To aby človek kupoval najvyššiu triedu ako do závoďáku.Pekný nepodarok.

    Odpovedať
  5. 5

    Anonym

    HTP = HOVNO TO POJDE

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.