Ako sa dostal model 308 od Peugeotu do druhej časti životného cyklu, bolo treba niečo spraviť, aby bol viac atraktívny pre potenciálnych kupcov. Aké sú teda možnosti?
A) pridať nové motory. Spravil to Peugeot? Nie. Stále sú k dispozícii rovnaké motory: 1.4 VTi (73 kW), 1.6 VTi (89 kW), 1.6 THP (116 a 147 kW) plus naftové 1.6 HDi (69 a 84 kW) a 2.0 HDi (112 a 122 kW).
B) zlepšiť interiér. Spravil to Peugeot? Nie. Síce tvrdia, že interiér ponúka silnejší zážitok z kvality, ale nemusí to byť pravda. Výbava môže obsahovať aj dvojzónovú klimatizáciu, panoramatické strešné okno, navigáciu a systém repoduktorov JBL. Ale to tu bolo už predtým.
C) dať nové nárazníky a detaily. Spravil to Peugeot? Áno! Bingo! Nový predný nárazník. Predné svetlá s čiernym pozadím namiesto strieborného. A iné kolesá.
Samozrejme to nie je všetko. Konštruktéri sa úpenlivo zamysleli a v spolupráci s marketingovým oddelením zistili, čo autu chýba. Áno, je to denné LED svietenie. Takže na faceliftovanom hatchbacku a kombi budú LEDky!
Ceny by sa nemali meniť. V súčasnosti začína 308 1.4 VTi na 12 490 € s výbavou Confort Pack. Najdrahším na Slovensku ponúkaným modelom je teraz 308 2.0 HDi s automatom a 100 kW za 23 450 €. Ako je vidno, tak v súčasnosti sa na Slovensko nedováža ani model GTi s dvestokoňovým THP, ani modernizované diesele.