Natáčacia zadná náprava je náprava, ktorá reaguje na zatočenie predných kolies. Funkcia sa mení podľa rýchlosti. Do 60 km/h sa zadné kolesá natáčajú opačným smerom ako predné, pričom maximálne natočenie zadných kolies je 3,5°, čím sa zmenšuje polomer otáčania z 11,16 na 10,10 m (Laguna). Výhoda je hlavne v potrebe menej otáčať volantom. Pri vyšších rýchlostiach sa naopak zadné kolesá natáčajú rovnako ako predné. Maximálne natočenie je v tomto prípade 2° a má za úlohu stabilizovať a spresniť ovládateľnosť auta.
V prípade krízového vyhýbacieho manévru môžu byť zadné kolesá natočené rovnakým smerom ako predné až o 3,5°. Znižuje sa tak riziko šmyku zadných kolies a vodič auto ľahšie a rýchlejšie uvedie do priameho smeru. Pre túto reakciu je nastavený aj stabilizačný systém ESP, ktorý zároveň spoločne s ABS pomáha rozpoznať takýto vyhýbací manéver. Systém pracuje s informáciami zo snímača stĺpiku riadenia, snímačov ABS, ESP a na základe týchto údajov je vypočítaný potrebný uhol natočenia zadných kolies. Elektrický aktuátor potom tlačí na tyčky riadenia zadnej nápravy a vyvolá potrebné natočenie zadných kolies. Systém vyrába japonská firma Aisin.