Okrem vyššie popísaných nedostatkov (chúlostivý podvozok, pridieranie 2,0 TS atď.) sa vyskytuje aj zopár ďalších. Napr. prasknutý-tečúci radiátor kúrenia. Niekedy praskne veľa a porucha sa prejaví ihneď syčaním horúcej vody do interiéru. Nebezpečnejšie je, ak je prasklina menšia a voda uniká postupne. Vtedy môže dlhodobejším únikom vážne poškodiť palubnú elektroniku. Samotný chladič je pomerne lacný, veľmi prácna je však jeho výmena – cca 10-12 hodín. Pomerne často sa vyskytujú problémy s ventilátorom kúrenia, ktorý na niektorých stupňoch spôsobí skrat a odpaľuje poistku.
Vyskytujú sa aj problémy s imobilizérom, kedy nejde auto naštartovať a na prístrojovom paneli svieti kontrolka CODE. Niekedy postačí pohýbať s drôtikmi, niekedy postačí vymeniť vysielačku a niekedy celý komplet (riadiačka, spínačka imobilizér, atď). Niekedy sa imobilizér proste zablokuje a auto sa nedá naštartovať, pričom existuje riešenie ako systém rozbehať. Je nutné mať tzv. CODE kartičku, na ktorej je číselný kód pre odblokovanie imobilizéru. Ako prvé treba otočiť kľúčikom do druhej polohy, kedy sa rozsvieti kontrolka imobilizéru (kľúč) a zároveň bliká kontrolka diagnostiky motora. Najskôr blikne dva krát dlho, potom treba zošliapnuť pedál plynu na podlahu, pričom začne blikať krátko. Teraz je dôležité pozrieť sa na kartičku aké je prvé číslo a podľa toho nechať toľko krát kontrolku bliknúť (prvé číslo je napr. 3, tak kontrolka by mala bliknúť 3 krát). Potom je potrebné pustiť pedál a počkať, dokiaľ kontrolka znova nezabliká dva krát dlho, zošliapnuť pedál a opakovať postup s ďalším číslom. Ak budú všetky čísla z kartičky „nablikané“, motor by mal normálne naštartovať, ale iba raz, ak sa vypne, číselný kód sa bude musieť „nablikať“ znova.
Vyskytujú sa aj problémy s ostatnou elektronikou – nefungujúce sťahovanie okien, nastavovanie zrkadiel, poruchy dobíjania, poruchy centrálneho zamykania (diaľkový ovládač alebo zámky), mechanizmu stieračov, kontaktov zadných svetiel, nefunkčný termostat, ktorý otvára príliš skoro alebo neskoro a motor sa prehrieva, hnevať môže aj klimatizácia a podsvietenie žiaroviek stredového panela atď. Pozor si treba dávať na stav vodnej pumpy a napínacej kladky, ktoré sa vedia zadrieť. Spojka odchádza najrýchlejšie pri šesťvalcoch a naftových motoroch. Pomerne rýchlo podlieha korózii výfuk a to najmä jeho zadná časť, pomerne často praská pružná časť sania pri benzínových motoroch.
[AdvantagesAndDisadvantages] [Disturbances] [RecommendedAndNotRecommended]
Typ karosérie: | štvordverový sedan |
---|---|
Rozmery (D x Š x V v mm): | 4720 x 1800-1815 x 1416 |
Rázvor (mm): | 2700 |
Batožinový priestor (l): | 490 |
Pohon: | predné kolesá |
Objem palivovej nádrže (l): | 63-69 |