Červenučká audinka musí byť úspešné autíčko. Vybral si ju predsa nemenovaný mobilný operátor, aby mu nalákala do mobilného košiara ešte viac ovečiek.
No realita na trhu je iná. Audi A1 mala byť predajný trhák a šťuka v rybníku plnom kultovného Mini. Avšak nestalo sa tak. Audi chcelo za prvý rok predať 80 000 áut, ale od augusta 2010, keď bol nový model A1 uvedený na trh, si zákazníkov našlo len približne 20 000 áut. V belgickej továrni Audi bolo vyrobených už 45 000 vozidiel, mnoho z nich však iba čaká na svojho majiteľa. Audi síce verí, že do konca roka predá približne 30 000 áut, ale napríklad hlavného súpera kultového Mini, sa za posledné tri mesiace predalo až 42 000 vozidiel.
V čom je teda problém? Podľa predajcov Audi je na vine príliš vysoká cena, ktorá sa až moc blíži väčším autám zo segmentu C. Niektorí zákazníci si vraj radšej trochu priplatia a kúpia dobre vybavený VW Golf alebo športové Scirocco. Audi síce popiera, že by bol s predajom modelu A1 akýkoľvek problém, na druhej strane sa hovorí, že príchod päťdverovej varianty je treba urýchliť už na rok 2011, aby sa odbytu trochu pomohlo. O znížení cien však v Audi nechcú ani počuť. Tak si vyčkajme, ale osud A2 by mal byť pre Audi výstrahou.