Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

9 komentárov

  1. 1

    Kajo

    mal som Audinku s jedna deviatkou najazdil som s nou 130000 km a yiadny problem kvalitny interier kvalitna BOSE hudba s original subvoferom a namakane jazdne vlastnosti spotreba bola 5 litrov servis lacny vsetko pasuje z golfa alebo oktafky jedine trocha stiesneny interier odporucam fakt skvele auticko a teraz aj dostupne

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      Súhlasím, je to dobré autíčko. Ja som ju mal s osmeventilovou 1,6 100 koňovou a žiadny probleém. Na dialnici točí a papá trochen viac 8 som zapnutou klímou aj 9 litíkov.

      Odpovedať
  2. 2

    Andrej

    „Dokonalá princezná“ moja A3-ka 1,9 TDi 2009 – vynikajúci a spoľahlivý motor s malou spotrebou. Okrem pravidelnej výmeny oleja a filtrov auto nepýta nič viac. Olej mením poctivo každých 15-tisíc km a ide doslova ako keď jazdíte na aute, ktoré práve vyšlo z výrobnej linky (ľahké štarty, plynulý chod). Palubný PC ukazuje poctivých 230-tisíc km! (80% dialničných). Ak zvažujete kúpu tejto audiny netreba sa ničoho báť ak by malo za sebou aj 200-250 tisíc km, samozrejme pri pravidelnom servise a normálnom majiteľovi to bude viac ako dobrá kúpa 🙂 Interiér je prevedný v prémiovej kvalite, dokonalé S-line sedadlá, vymakaný audio systém s koženým multifunkčným volantom určite očaria nejedného záujemcu. Vrelo odporúčam! Treba si dať pozor len na to, aby nebolo stočené kedy predávajúci obvykle tvrdí že za 6-7 rokov prevádzky má nabehaných 150-tisíc km (osobne by som ju nikdy nepredal po 150-tisíc km), takže sa treba rozumne zamyslieť nad dôvodom predaja (búračka, stočenie km). Ideálny prípad je ak má kompletnú servisnú históriu (skontrolovateľnú v autorizovanom servise) a v prípade dovozu skontrolovať hrúbky laku na kontrole originality, aby nešlo o pofidérnu skladačku z turecko-nemeckého autobazáru. Aby toto hodnotenie nevyzeralo ako dokonalý článok o bezchybnom produkte, tak náskok vďaka technike nemeckým inžinierom trošku minul ciel. Zastaralé klučky, ktoré ma trochu iritujú, pôsobia na oko síce symetricky, ale predsa len ak sa pozriem na 20 ročné auto všimnem si rovnaký patent otvárania dverí… 🙂

    Odpovedať
    1. 2.1

      Richard

      Chcel by som sa spytat ze aky to mate kod motora dakujem 🙂

      Odpovedať
  3. 3

    Jozef Ondrík

    Keby tu boli aj reálnejšie hodnotenia, nie len takéto ako vždy o citoch. Motory, dobré, najdôležitejšia časť auta, ale to už vie predsa každý sám, že s ktorým motorom bude mať aké povinnosti, starosti, to je jedná vec, ale druhá vec, kvalita + spoľahlivosť, dostupnosť celkovo, nie len tak čisto o motore, ale vo všeobecnosti o aute celkovo – podľa značky ! AUDI, lenže model A3, a mnohí sa tu tvária, ako keby to bolo oproti Golfu bez rozdielu ! Lenže AUDI, prémiové vyhotovenie, to nie je škodovka v lepšej kvalite ako VW, takže karoséria, elektronika + inštalácia + podvozok, motor viem, aké bude mať problémy, to má nezaujíma, ale čo auto celkovo, čo keď odíde posilňovať atď. ? Veď aj brzdy ako viem, tak má to posilňovač oproti ostatným VW modelom, čo je tiež trochu hovadina, takže darmo, ž malé auto oproti typickej limuzíne ako sme v našich končinách zvyknutý, ale je to AUDI, a až tak bezstarostné auto to asi nebude, že ? Alebo, že by som sa mýlil ? Dobre, mali sme novšiu generáciu, ale už model A4, takže V6 diesel + automat, aj keď o motore + prevode sa tu baviť nebudem, ale ako auto celkovo síce dobre držalo na ceste, dobre sa v ňom človek cítil, ale aj keby to nebol autorizák, tak viac starostí ako úžitku, hlavne viac elektroniky ako by sa len očakávalo, takže práve za to, či to bude až tak výdatné, ako len budúci majiteľ zo začiatku očakával ? ? Hm, a o tom tu nehovoril nikto, žiadne sťažnosti, tak sa divím, že akú chválu iba počujem z každej strany ?

    Odpovedať
  4. 4

    Martin

    som vlastnik audi a3 1.8tfsi BZB uz 3 rok zatial ziadny vazny problem mam najazdene 172000 a olej vobec nezozere ako bolo spominane ze 1l na 1000km to uz je vrazda ja dolejem tak 3 deci do servisu 10000km a to auto nesetrim jedine co mi robi starosti je ten napinak rozvodovy inak auticko ok

    Odpovedať
  5. 5

    Jakub

    Mám možnosť kúpiť Audi A3 2.0 125kw quattro 2006. Poraďte prosím načo si mám dať pozor, aké sú najčastejšie závady pri tomto modeli? Za informácie ďakujem.

    Odpovedať
  6. 6

    Ttt

    Super auto, ja som si doniesol z Nemecka. Predtym bolo servisovane v Audi servise (knizka).
    Jedine co stale serie je zadne lozisko. Dakomu dali male, dakomu velke. Tie male sa nedaju vymenit len na take iste a samozrejme aj menej vydrzia. Vpredu este som nikdy nemenil. Motoricky ako hodinky (CFFB 2,0TDi CR 103kW). Keď som ho doniesol na SK, vtedy vyskocilo chyba DPF a hodilo do nudzoveho. Po vypnuti klucky a spet hned islo dalej. Na diagnostike som dal regeneraciu po stojacky a odvtedy (5. Rok) nemal s DPF ziaden problrm. Sem-tam idem na dialnicu aby sa vyfukal. Mozno skusim aj tekutinu na cistenie DPF. Nemam snim problem, ale ako predidenie, 5€ nezabije cloveka raz za cas.
    Jedna tryska uz bola zla, startuje dakedy na 3 valcoch, do 5 sekund ide aj ta 4. Teraz ma 220000km (70k som ja nachodil uz snim) a stale nevieme ktora je zla po 5 rokoch, lebo kym napojime na dianostiku tak uz hladko ide 🙂 Mozno raz uplne odide a vymenime. Raz odparnik odislo a klima chladenie pustalo (to mozno po zrazke srnky).
    Inak inu chybu som nic nemal, pekne ide, super taha… V kazdej zakrute citit ze je to AUDI, nenormalne berie zakruty, a to nielen sa nepohne auto, ani nepiskaju pneumatiky ale ani ludia v aute sa nepritlacia na okno. Tie sportove sedacky su super, udrzia ludi. Este som nepocul pyskat pneu na tomto aute (na vsetkych inych uz ano) a to som bol aj taxikar (vsade rychlo a ponahlat sa). Klobuk dole pred vyrobcom.

    Odpovedať
  7. 7

    Tomas

    Mysleli by ste ze mala seria „len A3“ vam nic neukaze a neprekvapi. Prijemne sa prekvapite. Super zazitok.
    Jediny minus:
    Ked nedavate pozor, hrdzavie na spodku. Ked je plus potrete ochranou alebo aspon zacas s Body tak okej.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.