Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

8 komentárov

  1. 1

    o

    nedostatky

    -problemy s xenonmi
    -vrzganie uz po relativne malom nabehu
    -malo priestoru, hlavne na zadnych sedadlach a stiesneny interier

    Pre mna dost podstatna vyhrada – komplikovane ovladanie. Tu urobili sudruhovia poriadnu chybu. Nic horsie som zivote nevidel. Kopa neintuitivnych tlacidiel, ktore je problem ovladat pocas jazdy.
    Ovladanie tempomatu, dalsia tragedia. Preco to tak urobili, nerozumiem.

    Mierne vyhrady by som mal aj k posilovacu riadenia. Tiez k vyhladu dopredu hlavne pri parkovani, kde sa treba naucit odhadnut vzdialenost.

    plusy

    -velmi dobre odhlucnenie (2.0D)
    -dostatocny vykon

    Osobne si premiovu znacku predstavujem trochu inak.

    Odpovedať
  2. 2

    Richi

    Zdravim, nemate v blizkej buducnosti v plane napisat recenziu aj ohladom vozidla Audi A5 (8T3) .. dakujem

    Odpovedať
  3. 3

    V

    Vyborna recenzia a vela uzitocnych informacii.
    Ja doplnim, ze mam motor 1.8tfsi v silnejsej verzii a po facelifte z 2012 a funguje velmi dobre, jazdi ticho, kultivovane a bez spotreby oleja. Z toho co viem, problemy s tym mal skor 2.0 tfsi, na forach sa preto obvykle odporuca uprednostnit prave 1.8 pred 2.0. Skoda ze aj v audi servisoch nevedu k castejsim vymenam oleja, ked som ho chcel vymenit skor, tak na mna pozerali ze naco. Nasledne v ramci kontroly ale raz zistili mierne zvysenu karbonizaciu a odporucili jednorazovo pouzit ich cistiace aditivum. Na castejsich vymenach oleja tak budem zrejme preventivne trvat.
    Dlhodoba spotreba 8l, a to prevazne v meste + obcas dialnica bez potreby obmedzovat sa.
    Priestrannost interieru je podla mna ok, nevyhodou je sirsi tunel vzadu. Je ale pravda, ze na vonkajsie rozmery je vnutorny priestor mensi, je to ale prirodzena dan premiovych znaciek (hrubsie konstrukcie, tlmenia, materialy). V porovnani s konkurentmi ci uz bmw 3, lexus is, alebo volvo v60 je na tom ale s priestorom urcite lepsie.
    Ovladanie je otazka zvyku, osobne som s nim nemal vobec problem, vacsinu ovladacich prvkov mam ale na tuneli pri riadiacej pake, kde su lepsie dostupne. Niektore vybavy (asi bez navigacie) ich mali na stredovej palubovke, tam verim ze sa mozu ovladat tazsie. Ovladanie tempomatu ktore bolo kritizovane vyssie je podla mna ale uplne idealne.
    Celkovo – spokojnost.

    Odpovedať
  4. 4

    SteveN

    Máte niekto nejaké bližšie info. alebo večšie skúsenosti s motorom 3.2FSI popripade 3.6FSI ? ďakujem

    Odpovedať
    1. 4.1

      Jogf

      Objem 3.6 L benzínový 6-valec v A4-ke nebol, dokonca ani vyššia A6-ka ho nemala ! ! Bol iba v Q7, ale to je už SUV v kombíku, prípadne Passat B7, inde ho nenájdes ! Ostatné iba s 3.2 L objeme, ak 6-valec . . .

      Odpovedať
  5. 5

    Mirko

    Ja mám tiež audi A4 a nemožem proti nej povedať jediné slovo. Má nízku spotrebu, nie je poruchová (čo teda musím zaklopať), tak keď mi tak pekne slúži, tak som si nechal u http://www.autaslovensky.sk prehrať ovládací systém do češtiny, aby som autu lepšie rozumel aj po tejto stránke.

    Odpovedať
  6. 6

    Palaga Milan

    Audi – Vorsprung durch Technik, naskok vdaka technike. A plati to do bodky.

    Odpovedať
  7. 7

    Juraj

    Mám audi a4 b8 110kw, nad mieru spokojný!!!!
    A kto má výhrady nech si kupi daciu logan.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.