Audi-ny boli a sú vozidlá vyznačujúce sa dynamickým vzhľadom. Popisovaná A6-ka sa však tomuto zaužívanému vnímaniu trocha vymyká, hlavne dizajnom, ale aj jazdnými vlastnosťami. Ide totiž vyložene o veľký a konzervatívny sedan, ktorý mal za úlohu zaujatie pozície medzi automobilmi, ktoré majú pôsobiť ako prvok na vytváranie úspešného image ich majiteľa – úspešného podnikateľa. Po technickej stránke je A6 podobná Passatu B5, z čoho vyplýva napr. konštrukčne prepracovaná ale chúlostivá predná náprava a naopak pri bežných verziách len s predným pohonom použitie konštrukčne jednoduchého torzne pružného nosníka vzadu. Ako manažérsky sedan najazdila A6 stovky tisíc kilometrov, preto nečakajte, že pri kúpe jazdenky často natrafíte na zachovalý exemplár s malým nájazdom, obzvlášť ak sa jedná o dieselovú verziu. Pri kúpe sa preto zamerajte na momentálny stav a kondíciu vozidla, inak riskujete značné investície.
Audi A6 druhej generácie bolo predstavené v roku 1997 na začiatok len vo verzii sedan a s motormi 1,8i 20V (92 kW), 2,4i 30V (121 kW), 2,8i 30V (142 kW) a 1,9 TDi (81 kW). Na jeseň bola predstavená verzia kombi – Avant, pribudol pod kapotou dieselový šesťvalec 2,5 TDi (110 kW) a nový motor 1,8 20V Turbo (110 kW). V roku 1998 pribudla aj nová verzia 1,9 TDi so vstrekovačmi PD naladená na 85 kW. V roku 1999 sa pod kapotu dostal nový výkonný osemvalec 4,2 V8 (220 kW) a preplňovaný šesťvalec 2,7 V6 biturbo (169 kW). Do predaja sa dostalo aj špičkové prevedenie S6 Quattro s motorom 4,2 V8 naladeným na 250 kW. Objavila sa aj prevodovka multitronic pre motor 2,8 V6 (142 kW). Koncom roka pribudol pre verziu Quattro motor 2,5 TDi (132 kW) a 1,8 Turbo sa dodával aj vo verzii 132 kW.
V roku 2001 dostal model decentný facelift. Základný motor 2,5 TDi bol po novom naladený na 114 kW a bola možnosť spriahnuť ho s prevodovkou multitronic. Pribudla aj verzia motora 1,9 TDi naladená na 96 kW. Motor 2,8i 30V bol nahradený novým 3,0i 30V s výkonom 162 kW. Prebehli aj úpravy na zvýšenie životnosti predného zavesenia kolies. V roku 2002 bol motor 1,8i 20V nahradený pružnejším 2,0 20V (96 kW) a výkon základnej verzie motora 2,5 TDi zvýšený zo 114 na 120 kW, pričom sa výrazne zlepšila pružnosť motora. V roku 2003 sa na trhu objavila športovo ladená RS6 s motorom 4,2 biturbo (331 kW). O rok neskôr sa z trhu vytratila verzia sedan, ktorá bola nahradená treťou generáciou A6. Kombi Avant zostalo na trhu do roku 2005.
Automobil prešiel testom Euro NCAP v roku 1998. Za ochranu posádky pri náraze získal tri hviezdičky z piatich (23 bodov) a ohľaduplnosť pri strete s chodcom bola hodnotená dvoma hviezdičkami zo štyroch (11 bodov).
Prednosti a nedostatky
príťažlivý dizajn |
problematický motor 2,5 TDi - 110 kW |
komfortné odpruženie |
turboefekt motora 2,5 TDi - 110 kW |
citlivé riadenie bez výraznejšieho vplyvu pohonu |
do modernizácie chúlostivejšie predná náprava |
úsporné a dostatočne dynamické 1,9 TDi |
odlupujúce sa niektoré plasty |
verzie s pohonom všetkých štyroch kolies Quattro |
záujem zlodejov o vozidlo |
kvalitné dielenské spracovanie |
ťažkopádnejšie jazdné vlastnosti v porovnaní s konkurenciou |
veľkorysý priestor pre posádku a batožinu |
Najčastejšie poruchy
krátka životnosť hliníkovej prednej nápravy (hlavne do 2001) |
problémy s dobíjaním |
poruchy elektrických okien |
štrajkujúci imobilizér |
chybný merač hmotnosti vzduchu (diesel) |
chybná zapaľovacia cievka (1,8i a 1,8 Turbo) |
opotrebované turbodúchadlo |
opotrebované silentbloky motora - nadmerný prenos vibrácií do interiéru |
zvlnené brzdové kotúče |
netesný chladiaci systém |
zatuhnutá regulácia turba (1,9 TDi) |
netesnosť vstrekovačov - prienik nafty do oleja (väčší km nábeh, 1,9 TDi-PD) |
nadmerne opotrebovaný - vibrujúci dvojhmotový zotrvačník (väčší km nábeh, 1,9 TDi) |
pretrhnutý rozvodový remeň (zanedbaná údržba, 1,9 TDi) |
upchaté odvetrávanie kľukovej skrine (2,5 TDI) |
poruchy vstrekovacieho čerpadla (väčší km nábeh, 2,5 TDi) |
opotrebované vačkové hriadele (2,5 TDi) |
tečúca vodná pumpa (zanedbaná údržba, 2,5 TDi) |
Autorubik odporúča
Brať | Nebrať |
---|---|
1,8 Turbo (110 a 132 kW). Napriek menšiemu objemu motor poskytuje vďaka preplňovaniu dostatok dynamiky aj na svižnejšie jazdenie. Vyznačuje sa solídnou spotrebou a taktiež spoľahlivosťou. 1,9 TDi (81-96 kW). Legendárne štvorvalce sa nestratia ani vo veľkej A6-ke a keď treba slušne ju rozhýbu. Vyznačujú sa hrubším chodom, ale aj nízkou spotrebou a rozumnými prevádzkovými nákladmi. Za najspoľahlivejšiu pritom platí najslabšia 81 kW verzia. 2,5 TDI (120-132 kW). Výkonný a pružný motor s prijateľnou spotrebou paliva. Negatívom sú vyššie servisné náklady oproti 1,9 TDi a tiež väčšie zaťaženie na prednú nápravu. |
2,5 TDI V6 (110 kW). Prvá verzia 2,5 TDi V6 sa príliš nepodarila, trpí značným turboefektom, obmedzenou pružnosťou a najčastejšie ju z pomedzi všetkých 2,5 TDi postihujú aj technické problémy. 1,8 20V (92 kW). Základný motor nenadchne pružnosťou v nižších otáčkach a ani spotrebou. |
Motory
Motor | Objem | Kódové označenie | Výkon |
---|---|---|---|
1.8 | 1781 ccm | AJP,AQE,ARH,ANQ | 92 kW |
1.8 T | 1781 ccm | AEB,ARK,ANB,APU,AWT,AWL | 110 kW |
1.8 T | 1781 ccm | AJL | 132 kW |
1.8 T quattro | 1781 ccm | AEB,ARK,ANB,APU,AWT | 110 kW |
1.8 T quattro | 1781 ccm | AJL | 132 kW |
2.0 | 1984 ccm | ALT | 96 kW |
2.4 | 2393 ccm | ALW,ARN,ASM | 100 kW |
2.4 | 2393 ccm | APC | 115 kW |
2.4 | 2393 ccm | AJG,APZ,AMM | 120 kW |
2.4 | 2393 ccm | AGA,ALF,AML,APS,ARJ | 121 kW |
2.4 | 2393 ccm | BDV | 125 kW |
2.4 quattro | 2393 ccm | APC | 115 kW |
2.4 quattro | 2393 ccm | AJG,APZ | 120 kW |
2.4 quattro | 2393 ccm | AGA,ALF,AML,APS,ARJ | 121 kW |
2.4 quattro | 2393 ccm | BDV | 125 kW |
2.7 T | 2671 ccm | AJK | 169 kW |
2.7 T quattro | 2671 ccm | AJK,AZA | 169 kW |
2.7 T quattro | 2671 ccm | ARE,BES | 184 kW |
2.8 | 2771 ccm | AGE | 132 kW |
2.8 | 2771 ccm | ATX | 140 kW |
2.8 | 2771 ccm | ACK,ALG,AMX,APR,AQD,AHA | 142 kW |
2.8 quattro | 2771 ccm | ACK,ALG,AMX,APR,AQD,AHA | 142 kW |
3.0 | 2976 ccm | ASN | 162 kW |
3.0 quattro | 2976 ccm | ASN | 162 kW |
3.7 | 3697 ccm | AQG | 191 kW |
3.7 quattro | 3697 ccm | AQG | 191 kW |
4.2 quattro | 4172 ccm | ARS,ASG,AWN | 220 kW |
RS6 plus quattro | 4172 ccm | BRV | 353 kW |
RS6 quattro | 4172 ccm | BCY | 331 kW |
S6 quattro | 4172 ccm | ANK,AQJ | 250 kW |
Motor | Objem | Kódové označenie | Výkon |
1.9 TDI | 1896 ccm | AFN,AVG | 81 kW |
1.9 TDI | 1896 ccm | AJM | 85 kW |
1.9 TDI | 1896 ccm | AVF,AWX | 96 kW |
2.5 TDI | 2496 ccm | AFB,AKN | 110 kW |
2.5 TDI | 2496 ccm | AYM | 114 kW |
2.5 TDI | 2496 ccm | BFC,BCZ,BDG | 120 kW |
2.5 TDI | 2496 ccm | AKE,BAU,BDH,BND | 132 kW |
2.5 TDI quattro | 2496 ccm | AFB,AKN | 110 kW |
2.5 TDI quattro | 2496 ccm | AKE,BAU,BDH | 132 kW |
37 komentárov
Anonym
Spotreba s 2,5 tdi 110 kw, sa dá jazdiť za 6 až 8. Horšie to je s cenami náhradných dielov a servisných prác. Zatiaľ problémom bola iba korózia brzdového systému.
2,5 TDi 1998
S vozidlom som nikdy nemal najmenší problém, jediné čo som musel vymeniť boli brzdové doštičky, kotúče a rozvodový remeň, auto fungovalo úplne spoľahlivo posledných 160 000 čo som na ňom najazdil (kupované ako predvádzačka z nemecka s 20 000 km).
3.0 V6 Quattro Premium
Mate niekto skusenosti s tymto modelom? Recenzie o takomto motore ani nehovoria… Dik
miso
2.5 tdi V6 menim kazdych 10 000km olej 5W-40 valvoline a ziadny problem..filter odvetravania som cistil ale o mesiac opet bol upchaty..tak my poradili ze ho mam dat von a nic tam nedat..takto to mam a je to uplne super..s autom ziadny problem..vlete akurat davam dole vrchny krit kvoli cerpadlu visoka teplota mu nerobi dobre ..liatie aditiva..ziadny probleem spotreba mesto 8litrov !! som mechanik robim si ju sam ..ide ako hodiny..
paul70
ahoj prosim ozvy sa ,,,,kamos ma audi a6 ma problemy stym prosim o radu dakujem…
Jaro
Vlastnim A6 V8,4,2 s ARS motorom,tiptonic r.v. 10/1999.Auto je v koži,má 193000 km,je to vynikajuci voz,vymenil som alternátor kompresor klimy teraz cca pred mesiacom oba diely som zohnal za 130 euro použite,ale dobre,alternátor dostal nove ložiska a uhliky,spojka kompresora nove ložisko cca dalšich 60 euro.To sú všetky opravy za posledny rok.Voz je v super stave úprinme ani po inom momentalne ani nepomýšlam.To auto mi maximalne vyhovuje priestorom a komfortom.Na
priek velkosti vozu sa dá pekne zajazdiť športovou jazdou,Quatro pohon úžasne pracuje,nedavno som jazdil cez jeden asi 15km horský úsek spoužitim tiptroniku,doprial by som to skusiť každemu,kto má rád tieto silnejšie auta!Spotreba sa mi pohybuje od 10 do 12litrov.Napriek 40 ventilom ten motor takmer vôbec nežerie olej, naposledy som ho pozeral asi pred 3000km a teraz sa ani neda spozorovať,že by olej ubudol.Ja pravdou,ža do práce chodim služobným autom,takže A6 V8 mám viacmenej pre potešenie zajazdiť si občas a k moru do Chorvátska apod.
michal
mam audi a6 2.5 tdi qqatro musim povedať motor šlape ako hodinky a 132 kw je postačujuce na to auto už sa teším na zimu kde pohon qqatro využijem na plno čo dodať audi je audi !
skorpi
Moja audina ma tiez motor2.5v6tdi som snim spokojny. Sam si robym servis je to tak najlepsie
Maroš Moravčík
Zdravím všetkých čitateľov recenzií i majiteľov ,,podľa mňa najlepších áut v európe „. Mám vážny záujem o Audi A6 2,5 tdi quattro manual alebo automat a chcel by som od Vás počuť rady od tých čo vlastnia tento model a vedia pomôcť s výberom. Ďakujem za všetky odpovede a príspevky. Želám veľa šťastných kilometrov.
Palo
Ťažká úloha, v prvom rade je počet km, tieto autá môžu mať aj cez pol milióna natočené a ani to nezistíš, a stočené je to na 200. 132 kW motor celkom dobre ťahá, aj keď je tam stále turbodiera, bacha na rozvody, výmena je dosť drahá, spotreba 2,5 tdi quatro tak okolo 9. A radšej manuál. Automaty majú drahší servis a tiež opravy. Vyskúšaj 4×4 dopredy dozadu poriadne a aj motor..musí krásne bručať až do obmedzovača. Pozor aj na nápravy v akom budú stave, určite vyberaj plechové ramená.
peter
Dobrý deň, z recenziou celkom súhlasím . Je pravda nešťastné ramená na prednej náprave to bola veľká bolesť modelu A6, a tiež passat rv.97až2000, náprava bola zhodná. Motor 2,5tdi, tiež trocha nešťastie netesnosti,vačky,vstrekovacie čerpadlo, boli to dosť nákladné opravárenské činnosti. čo sa týka netesnosti servisné prehliadky obsahovali aj meranie pretlaku v kľukovej skrini podľa toho sa dalo zistiť správnosť odvetránia motora ,Nikto to nerobil a to bola chyba! oprava vačiek a s tým spojených vecí cena orig.dielov cca 2000euro, čo je dosť . Dnes v takej cene to auto kúpite. motory 1,9TDIa 1.8T, neboli v predaji na našom trhu .Pokiaľ také auto tu je tak to je dovoz, motory2.4 , 2.7T , 2.8 , 4.2 benzín v celku spoľahlivé až na spotrebu no , ale čo už. Spotreba oleja u spomenutých motorov veľmi často bola spôsobená tesniacimi krúžkami ventilov , po výmene spotreba oleja klesla dosť razantne , myslím že každé auto má svoje muchy ,A6TIEK jazdí dosť po našich cestách a niektoré sú stále pekné autá na svoje roky .
Jaro
Zdravím všetkých! Vlastním Audi A6 V8 4,2 rok.výr. 2000.Auto je v peknej výbave ,modré tapacíre,palubovka,sedačky a strop vanilinová farba,sedačky v koži.Auto je je vlastne vo výbave S6,akurát motor je,len 220Kw.Auto má najazdených 196 000km.Vymenil som na náprave C-čka,ramená su ešte ok/tie zrejme už raz boli menené/.Spotreba oleja takmer nulová,prevodovka je už raz menená predchádzajúcim majitelom v roku 2009,mám ale šťastie v tom že je prevodovka tkzv.X diel,čo znamená,že bola repasovaná v dielniach výrobneho závodu /tam sa stým nehrajú,vamenia všetko čo sa dá,niekdy ostane,len obal pôvodný ostane časti dajú nové/,takže prevodovka má cca 35 000km po výmene/.Ostatne časti v aute sú plne funkčné a verím,že mi auto ešte pár rokov poslúži.Spotrebu mám priemerne od 11-12,5litra na 100 km.Ale nieje problém dostať spotrebu na dlhšie trasy pod 10litrov.Vsadil som na silný motor atmosferický,bez turba ,partikel filtrov apod vecí.Radšej dám peniaze do benzínu ako do servisovania.
Maro
caute ludia… potrebujem radu , chcem si kupit Audi A6 sedan najlepsie Quattro 2,5 disel. Prosim o nejake rady a skusenosti a nejake tie recenzie na to auto co je pre a co proti pri tomto modele… ocenil by som aj nejake poznatky z praxe pri ohladom spotreby dik.
Cvanco
Maro a co si necital recenziu autorubik? Vsak tam je vsetko do detailu popisane, tiez ze 2.5TDI netreba brat lebo su problemy.
Maro
Jasne zabudol som poznamenat ze ide o rocnik 2001-2002
Robo
Dobry deň, chcem kupiť AUDI A6 1.9 TDI 6 RYCHLOTNI 81KW, ale neviem lebo ma najazdene 330 000 km.
Chcem sa spytať či to je vela alebo nie
Ďakujem za odpovede
Ja
Tých 81kw sa netreba báť, sú to nesmrteľné motory, len chce pravidelnú výmenu oleja a rozvodov a vydrží aj 600 000km.
cimo
Pani zdravim Vas,mam audi a6 2.4benzin,rok1998 tiptronic,neviete nahodou poradit?,tu je problem-za jazdy na zaradenom stupni D mi zacalo auto vydavat zvuk ako keby mi skreli brzdove dosticky a auto mi zacalo aj spomalovat,pri R nic,auto som dal odniest odtahovkou k mechanikovi,po zdvihnuti auta boli prezrete komplet brzdy-nic,auto sa dalo zo zdvihaka dolu a v pohode,ale ze pravdepodobne bude nieco v prevodovke,teraz neviem co mam cakat,o auto sa staram a do teraz ziaden problem,
fke
Zdravim. Ja mam A6 1.9 TDI, 96kw, Multitronic, r.v. 2004. Mam najazdene cez 310000 km. Zatial funguje bez problemov. Podla servisnej historie bola pri 126000 km opravovana prevodovka multitronic. Viem ze sa tam meni olej kazdych 60000 km. Ja ho vsak neplanujem menit, nakolko neviem zistit ci ho tam menil predchadzajuci majitel (pravdepodobne ale asi nie, kedze to nie je zaznamenane v servisnej knihe). Ideal by bolo keby ten multitronic vydrzal bez poruchy aspon do 410 000 :). Repas je dost drahy. Cital som o tom dost na forach, ohladom vymeny oleja v multitronicu. Samozrejme vsetci odporucaju pravidelne menit, ale docital som sa aj, ze ked nie je jasne ci predosli majitel tento olej menil, je lepsie nemenit, pretoze potom vznikaju problemy. Poprosim o nazor niekoho, kto sa v tom vyzna lepsie ako ja.
Cvanco
Presne ako pises, radsej nemenit lebo potom zacnu problemy. Ja mam BMW a tam je dokonca nalepka na automatickej prevodovke: NO OIL CHANGE, LIFETIME OIL. Tzn olejova napln je dozivotna v prevodovke. Sudruhovia z NDR snad vedia co robia ked to tam pisu.
peter.
Zdravím, jednoznačne olej v multitroniku treba meniť pravidelne, to isté platí aj u klasického automatu a u DSG. Samozrejme treba dodržať presne postup výmeny , myslím tým pracovný postup a použiť orig, olej žiadne náhrady!!!! Aby to urobil človek ktorý s tým má skúsenosti a vie čo treba , nie garážový majster !!! pokiaľ je dodržaný pracovný postup a správny servis automaty jazdia relatívne spoľahlivo , aj ked multitronik bola v začiatkoch problémová prevodovka modely od roku 2003, boli celkom spoľahlivé, tiež u modelov DSG. Treba po výmene oleja previesť základné nastavenie čo robí malo kto!! PETER.
fke
Dakujem za odpoved. Este jedna otazka. Cca aky km najazd sa da spravit na multitronicu bez poruchy a potreby repasu? Viem ze to zalezi od udrzby, stylu jazdy atd. Ale chcel by som vediet aspon priblizne cislo.
peter
Kilometrový nájazd je velice individualna vec to sa nedá povedať, uvediem takú zaujímavosť poznám človeka ktorý má vw passat ročník 98, a najazdenè 850 000km. ! A je tam pôvodná spojka aj turbo prevodovka , nebolo do toho vozidla neak zvlášť zasahovanè samozrejme pravidelný servis čo bolo treba to sa riešilo . To auto jazdí každý deň , včera som mu menil rozvodový remeň a kladky ,peter.
pavol kuzon
zdravim pokazilo sa mi kurenie ventilator skratuju mi kable je to velky problem???
Patrik A6 quattro 01
Ahojte, prosím vedeli by ste mi poradiť mam problém so svojím audi, rv. 01, 132kw, quattro – vzduchový podvozok automat. prevodovka. Z ničoho nič mi začala svietiť na pristrojovke kontrolka baterky, voltmeter pri naštartovaní je niečo nad 12v ale postupne klesá na 12V. A popritom všetko prestalo fungovať paralelne aj servo, uplne ťažko ide otočiť volant – ziaden olej ale z nadobky na servo olej nevytiekol. Pri rozbiehaní som pridal a počul som niečo buchnúť pod autom ako keby nejaký remeň sa roztrhol alebo hadica. Motor normalne beži štartuje ok.
prosím poradte čo by to mohlo byť.
s pozdravom Patrik
peter
pravdepodobne roztrhnutý remeň
Patrik A6 quattro 01
vieš poradiť ako sa k nemu dostanem ? je hned za chladičom alebo niekde pod motorom ?
Štefan
Zdravím chcel by som sa opýtat ! Chcem kúpit Audi a6 c5 2.5l tdi automat ročník /2001, 132kW 267000 km jeden známí mi hovoril že ročník 2000-2002 sa kazý vodné čerpadlo je to pravda ? 🙂 dopredu dakujem za odpovede 🙂
Peto
Zdravim, chcem sa spytat mam 2.5 tdi V6 110 kw 99rocnik automat tiptronic.ma najazdene 330000 km original.Automat mi zacal robit ze v polohe D pri dojazde ku krizovatke znicoho nic prepne do nudzoveho rezimu.pri vypnuti motora a opatovnom nastartovani funguje dalej normalne.Radi plynulo bez trhania, olej pravidelne aj filter menene.mozeye mi poradit ako sa zbavit nudzoveho rezimu aby sa to nepreplo.Dakujem
Dušan
Zdravím chcem sa opítat čo si mislíte o 2.5 l V6 110kw 2001 .Dakujem
Samuel
Zdravím žiadam vás o radu aká je lepšia motorizácia 2,5 alebo 1,9 ? výkonnostne ? a spolahlivosť je u korej mootrizácie lepšia a samozrejme menšie náklady …. a je tá 1.9 dosť výkonná na tú 6ku 🙂 … Dakujem za rady a pomoc … 🙂
M
Výkonovo je 1,9 TDi je celkom v pohode, 2,5 TDi ťahá lepšie najmä v stredných a vyšších otáčkach. Spoľahlivosť 1,9 TDi je ale oveľa lepšia ako pri 2,5 TDi. Teda musí to byť zachovalejší kúsok a venovať motoru patričnú starostlivosť-pravidelne meniť olej po 15tisic km a rozvody najneskôr po 90 tisíc km.
Martin
Zdravím, 2.5 je samozrejme podstatne silnejšia (napr. lepšie drží rýchlosť v kopci) ako 1.9, kedže A6 nieje žiadne „páperko“ no 1.9 je spolahlivejšia a menej náročná na údržbu. My máme 2 autá (oba vw) s týmto motorom 1.9 tdi a jedno z nich, Passat, má vyše 300 000 km a čo sa týka motora je všetko pôvodné, nemenené, samozrejme rozvody a olej pravidelne ale turbo, spojka, všetky čerpadlá, trysku, atď. sú pôvodné. Do auta sadneš, na brnk chytí, nikdy, ani raz, sa nestalo že by motor zaváhal, nenaštartoval alebo zdochol ani proste žiaden problém!!! Dynamika je veľmi dobrá, v prípade Passatu ktorý má 74 kw a keďže A6 je len o niečo ťažšia tak 81 a viac kw verzie si s autom hravo poradia. Na 100% odporúčam 1.9TDI!!!😎😉
danger
Ahojte. Iba sa podelim s 2,5 tdi q 132 kw 2001 Min rok prebehla komplet vymena vack.hriad. a tych krpatych dielov okolo toho + rozvody. Najazdene je 340 000. Motoricky ide velmi pekne so spotrebou leto 6,8-7,3 L zima 7,5 – 8 L
Wladimir
Čaves mne na mojej 2.5 TDI V6 2002 začne po 2 hod každý blikať na Pc 2:00ak jazde pokračujem tak pripočíta na 3:00a podobne ak motor zhasne tak na cca 20min. Potom už zmizne ak by niekto vedel čo by to mohlo byť poprípade ako to odstrániť budem veľmi vďačný
Milanko Palaga
Tieto Audinky mozem vrelo odporucat, ovela lepsie stroje ako tie nove biturba 2.0 s vykonom vyssim ako 8 valce pred 20 rokmi. Tieto auta sa este daju opravovat a hlavne 1.9TDI vie kazdy garazmajster kedze to pozna z Oktavii a Passatov. Len pozor na hrdzu maju uz 20 rokov tieto vozy. Za mna ale palec hore, treba brat kym jesto, za par rokov nebudu.
michal
ahojte,chalani potrebujem poradit audi a6 c5 2,4 benzin 1999 auto raz od času nechce naštartovat ako keby nebol benzin.