Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

35 komentárov

  1. 1

    Mugen

    A6 3.0TDI Qattro sa predaval aj s 6st. manualnou prevodovkou, nie len s automatickou!!!

    Odpovedať
    1. 1.1

      Fero

      mozno z dovozu u nas sa s automatom nepredavala

      Odpovedať
  2. 2

    michal

    jasne že predavala poviem vam je to kara nema konkurenciu sice troška vyšia spotreba ale ta jazda stoji za to !!!!!

    Odpovedať
    1. 2.1

      janciii

      3.0 nema konkurenciu? si si nevsimol motor 4.2 ? 🙂 ja ho mam a rad 3.0kam ukazujem ze nafta patri do traktora 🙂

      Odpovedať
  3. 3

    Matyas

    2.7 TDI … je dobrý motor?
    2.0 TDI tak velmi sa akzia ako j to písane?

    Odpovedať
  4. 4

    janciii

    2.0 TDI je asi poruchovy, ma ho kamarat a uz viac krat riesil jeho opravy. Ja mam 4.2 V8 a som max spokojny, aj ked spotreba 11 litrov nieje idealna, ale ten motor by mal bez nejakych zasahov vydrzat takmer 1 000 000 km 🙂
    Co sa tyka 2.7 TDI neviem, ale osobne mam rdsej viac papajuci tichy benzin ako traktor v podobe naftaku … do tak pekneho auta ako je A6 sa nehodi 🙂

    Odpovedať
    1. 4.1

      Martin

      Diesel sa hodí do každého auta strednej a vyššej triedy. Má nižšiu spotrebu a ten záťah motorov TDI…😎 Benzín nech ide do fábie alebo golfa. Samozrejme taký 16-valec v bugatti…🤔😁 to už je iná káva. V autách Audi, VW, Bmw alebo Mercedes by som benzín nechcel ani zadarmo. Ja mám rád diesle a iný motor nemám v pláne niekedy kupovať. Zbožnujem jeho zvuk a studené zimné štarty😍.

      Odpovedať
  5. 5

    Peter

    Presne tak. Ak AUDI A6 tak jedine 3,0 TDi (171 kW), pripadne od 2008 je aj 176 KW Quatro. Su to fantasticky premakane auta s perfektnymi motormi.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Gabriel

      Tie motory sú perfektné len do doby, kedy sa nepokazia. Potom je to už nočná mora nielen pre nervy, ale aj pre peňaženku…

      Odpovedať
      1. 5.1.1

        Mirec

        Všetky motory sú perfektné len do doby, pokiaľ sa nepokazia. Motory u A6 sú pri dobrej starostlivostí majiteľa nezničiteľné. Všetko záleží na starostlivosti oň.

  6. 6

    jozo

    vedeli by ste poradit ked mi nestartuje a6 2.7 tdi nerozvieti mi kontrolky a nefunguje startovacia poloha je to v rj alebo je tam neakz inz problem ??

    Odpovedať
  7. 7

    peter

    Keď otvoríte dvere rosvieti sa vám ukazateľ kilometrov ? Ak ano budete mať problèm v spinacej skrinke alebo v rj stlpiku volantu .peter.

    Odpovedať
  8. 8

    wendik

    vie niekto poradiť večer som zaparkoval a ráno už nevedel som naštartovať, aku je ok všade je elektrina len zastrčím klúč nesvietia kontrolky a neviem štartovať,centrálné zam.ok ,ale len rozsvietí na palubovke ukaz.KM .na poistkách je elektrika pi RJ tiež všade je len nerozsvietí palubovka a neštartuje . je to Audi A 6 Avant 2,0 tdi 2006

    Odpovedať
  9. 9

    Macko

    V tom texte je viacero informácií ktoré nie sú pravdivé. Otec ma A6 Avant 2,0TDI 100kW a je to 2006 rok výroby, dovoz z Belgicka. Ale je pravda ze sa da ist na kombinovanu kolo 6l. A ďalej sa robili 2,0 TDI aj 103kW a tie boli kazove, pretoze 103kW su PD a 100kW su CR. Na tom aute sme raz vymenili klapku sacieho potrubia a inac nic. Motoricky uplne super.

    Odpovedať
    1. 9.1

      M.

      Nemáš pravdu. Prvé 2,0 TDi CR sa začali robiť až od roku 2007 v Audi A5 a v Audi A6 až od roku 2008. To že má tvoj otec iba 100 kW verziu neznamená že je CR. Je to také isté nedokonalé 2,0 TDi PD ako 103 kW verzia, ktorá mala iba znížený výkon pre špecifiká trhu. Rovnaká situácia je aj pri 3kode Octavii, kde je motor 100 kW a aj 103 kW a oba sú PD. To že si menil len klapku sacieho potrubia považujem za náhodu, lebo inak sú tieto motory po stránke spoľahlivosti naozaj nič moc.

      Odpovedať
  10. 10

    beliymerin

    Dobrý deň motoristi, čo poviete na motor 2.5 diesel pre A6 oplatí sa?

    Odpovedať
    1. 10.1

      M.

      Do tejto Audi A6 sa 2,5 TDi už nedával. Dodával sa do predchádzajúcej generácie.

      Odpovedať
      1. 10.1.1

        Johny

        Mali sme doma od novoty 2x 2.5 TDi , no ine alternativy, s oboma sa nikto nemaznal, tankovalo sa hocikde, a mali za sebou vela kratkych startou i raz za mesiac jednorazovu 1000km trasu. Ani jeden z nich nas nenechal v stychu, ale:

        – R5 2.5 TDi (1996) – manual predny pohon
        bola to legenda, nie CR, takze primerany hluk, pri predaji s 340 000 km nam skoro vyhrkli slzicky, zacalo sa ozyvat turbo – pri tom zaobchadzani skor zazarak ze az tak neskoro, ale inac nic viac

        – V6 2.5 TDi (2003) – 4×4 automat
        tiez este nie CR, no hluk nadmerny, o skoro 40% vyssia spotreba (pri tempomatovej rovnakej rychlosti (aj ked beriem vahu na viac za 4×4+automat bolo to privela). Hlucnost sa zvysovala, aj vybracie a pri 120 000 km sa automat (tusim tiptronic) doslova rosypal. Cena opravy bola v orig. servies polovica zostatkovej ceny auta. Dovi dopo dopi.

  11. 11

    beliymerin

    vďaka za info 🙂

    Odpovedať
  12. 12

    Stigi

    Zdravím!
    Mám aktuálny problém z AUDI A6 2.7 Quattro, 140Kw, automat, r.v.2010 počas jazdy asi pri 160km/h. mi samo na sekundu prudko zdvihlo otáčky, zasvietila kontrolka mazania, potom zhasla motor začal hrčať ako by si šiel po schodoch na 3-válce vyplo ho, potom som zistil vyhodený olej z motra cez ľavé predné koleso, motor sa dá naštartovať no hrčí ako na 3-válce , skúsil som to len tak na 1 sekundu a vypol som ho. Všetko sa udialo rýchlo počas pár sekúnd. Neviete niekto čo sa stalo a akú astronomickú sumu ma to bude stáť? Ďíky moc za pomoc!!!!

    Odpovedať
    1. 12.1

      Tomáš

      To znie ako keby ti motor chytil predzápaľ 😀 :O

      Odpovedať
  13. 13

    Tomaš

    zdravim chcem kupit audi a6 3.0 tdi ci sa mi oplati aj do buducna aj motoricki hlavne ked budem sa starat o motor tak jak treba ci vydrzi dlho ?

    Odpovedať
    1. 13.1

      DusanT

      jasne, že oplatí jazdil som na tom aute 2 roky, ročník 2006 mala najazdených 280000km a motor šlapal perfektne a nemal som na nej žiadne poruchy, akurát ma raz zradila ked odišla riadiaca jednotka baterie (vymena 500e a len v servise AUDI, nikde inde ti to nespravia), čiže človek musí už mať aj nejaky ten príjem ak chce také auto. Inač bolo vydieť, že o ten motor bolo postarané, čiže keď budeš kupovať ked si už nekupil :D, tak určite odporúčam si ísť po také auto do nemecka a poriadne si ho obzrieť… 😉

      Odpovedať
  14. 14

    Ľubo

    Zdravim oplatisa kupit audi a6 z roku 2005 s benzinom 3.2 FSI a najazdene 360000 ?

    Odpovedať
  15. 15

    Edo

    Zravim prosim vas ma audi a 6 .2.0 125kw kod caha filter v automatickej prevodovke a treba ho menit

    Odpovedať
  16. 16

    Marek

    Zdravim chcem sa spitat prave som zistyl ze mi spaluje brzdovi kotuc strasne to smirdi a koleso je strasne horuce jeto audi a6 coto moze byt dakujem za odpoved

    Odpovedať
  17. 17

    Vojto

    Zdravim,chcem sa spytat ci mate niekto skusenosti s Audi A6 -2,0Tdi – 100kw motor.Je to rok vyroby 2010.
    Dakujem.

    Odpovedať
  18. 18

    RAS

    Čaute, viete niekto, či sa oplatí kúpiť 188kW z roku 2004 benzín s neuveriteľnými 130-tisícmi km?
    Auto vraj však z garáže nechce ‚vstať‘, tzn. vydáva po naštartovaní akési čudesné pazvuky, bolo však doteraz oň perfeknte postarané, servis výlučne Audi v Rakúsku a zrazu toto. Cena je nepredstaviteľná na stav KM, teda 2700 EUR.

    Ďakujem,

    R.

    Odpovedať
  19. 19

    Marek

    Zdravím aké sú audi a6 2007rok a 84kw?

    Odpovedať
  20. 20

    bob

    dobry den.mam otazku ci brat alebo nie audi a 6 2,4 v6 ????rok v.2005

    Odpovedať
  21. 21

    Cvanco

    Audi A6 3.0 TDI Quattro.
    Co k tomu dodat, legendarny motor, vynikajuca spotreba, neskutocna prestiz.
    Kazdy by take auto chcel, najlepsie nove, ale vacsina z nas si ho moze dovolit iba ako starsie a hodne ojazdene. Nic to ale nemeni na fakte ze ked si kupite Audi tak budete mat na sedadle vedla seba a nie vpredu na kapote ako Renaultaci 🙂

    Odpovedať
    1. 21.1

      Milan Palaga

      Pozor, len dodam ze pri tychto 6 valcovych motoroch sa jedna o zlozitu nemecku techniku, nenadarmo sa hovori: Vorsprung durch Technik!
      Jazdenky sa daju kupit uz za menej ako 10% ceny noveho auta, videl som aj kusy za menej ako 3tis euro. Cena oprav a servisu sa ale rozhodne nerovna cene za udrzbu bezneho 4 valcoveho auta (Skoda, Renault, Pezot). Iba vymena rozvodov na toto auto vyjde od 2tis (lacny garazmajster) po 5is euro (original Audi servis) pretoze motor musi ist pri tomto ukone von z auta! Dalej oprava mechatroniky na automatickej prevodovke 2tis euro, vymena autobaterie 400 euro (musi sa zlozito kodovat), generalka podvozku 2tis euro (ticky stabilizatora, capy, ramena) atd…
      V skratke ak chcete mat svoje auto v kondicii nachystajte si tak 2tis euro ne bezny servis rocne.

      Odpovedať
  22. 22

    Tuni

    2000€ rocne je trochu premrstene. Je pravda co vsetko moze a aj odchadza. Su to predsa auta ktore maju daleko cez 3000 tisic km.

    Odpovedať
  23. 23

    Samo

    Zdravím. Chcem sa spýtať ohľadom klímy. Mám AUDI A6 4F BMK. V poslednej dobe mám problém s klímou. Striedavo funguje a nefunguje, prípadne mieša teplý a studený vzduch. Predradný odpor vymenený, ventilátor odskúšaný. Napadá ma Climatronic. V prípade jeho výmeny je potrebné ho adaptovať?

    Odpovedať
  24. 24

    Matej

    Ahojte chystám sa kúpiť 3.0 235kw, tiptronic. 330xxx najazdené. Máte skúsenosti s týmto motorom?

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.