Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

27 komentárov

  1. 1

    JAKU

    Mam otazku co sa tyka opotrebovanie motora a inych casti,kolko vydrzi motor BMW X5 30d E53
    ma odjazdene okolo 380000km aku treba udrzbu motora

    Odpovedať
    1. 1.1

      Igor

      Prosim Vas nekupujte si BMW diesel, ani ziadny iny diesel.. motor je perfketny, ale ked sa zacne srat, perfektne vela stoji orpava..vstreky, cerpadlo..atd..
      urcite brat benzin..a to pri vsetkych autach kde je comomn rail vstrek.. auto je schopne ist na viac menej beznu udrzbu do maximalne 200tis km..potom zacinaju tie perfektne problemy..

      Odpovedať
  2. 2

    JAKU

    No uz som sa dal ukecat,priamo v BMW,ziadny problem pri predaji strasne vychvalili,auto spravi bez problemov aj 600000tisic km,servis u nich atd.Necchcem menovat ten kt.predaval ale auticko ani nie po mesiaci zacalo cukat,.niekedy mam pocit ako ked nevie co ma zaradit aku rychlost,tak som ho dal pozriet a bolo mi povedane ze treba bud repas ,alebo menit olej v prevodovke to sa ovidi pri vymene oleja.A to este nic nakoniec som zistil ze auticko bolo burane nielen trosku ako mi bolo povedane v bmw,ale je tam viac tmelu ako vo vceline.Ukecali ma na to ze predsa nekupujem v bazare ale u nich v autorizovanej predajni.A nakoniec som zistil ze je to jedno,vsade vas oblbnu len nech predaju,.Ale inac som s tym autickom zatial spokojny,uvidime dalej.Ale mam aspon pocit ako fajn som si kupil jazdenku priamo od predajcu.,len skoda ze je to len pocit

    Odpovedať
    1. 2.1

      fero

      V pohode nic sa neboj ja mam X5 uz od r2003 najazdene 420000 , a ide ako hodinky,asi by som nemenilaj ked tie novsie su o cosi lepsie,
      fereo

      Odpovedať
      1. 2.1.1

        Gabriel

        Dúfam, že pri predaji tých 420.000km nestiahneš na 179.000km alebo nejaké iné lákavé čísielko.

  3. 3

    Brano

    Zdravim vas. Pre rodinu s 3 detmi zvazujem kupu SUV. Rozhodujem sa medzi ojazdenymi BMW X5 2003 alebo Volvo XC90 2003. Obe diesel. Co by ste poradili?

    Odpovedať
    1. 3.1

      makacs

      Tak neváhaj a kúp BMW, ja som kúpil asi pred rokom a okrem 2 vstrekovačov, ktoré som menil som nemal žiadny problém. A vstrekovače sa dajú dať repasované za cca 100,- Eur jeden. Meniť je možné každý vstrekovač nezávisle. Ak má auto najazdené viac ako 110000 tak prvá vec je výmena oleja v prevodovke, v BMW cca 700,- Eur,ale aj šikovní mechanici, ktorí robia hlavne BMW mimo autorizovaného servisu to spravia asi za polovicu, tiež vymeň olej v rozvodovke. Kolega mal Volvo XC 90 a bol rád že ho predal po tom, čo ho mal viac v servise ako na ceste. Ak ale chceš kúpiť BMW, tak určite až také, ktoré je vyrobené po 7 mesiaci 2003, vtedy boli robené zásadné zmeny v modeli, ako facelift, 6 stupňový automat, pohon X-drive a záves zadných kolies ( tie sa už nerozchádzali tak, ako je to vidieť u prvých modeloch, ktoré takzvane „čaptali“). Tiež zváž, čí potrebuješ taký luxus, ako sú vzduchové podvozky. Jazda je pohodlnejšia ako na obyčajných tlmičoch, ale ak sa pokazia vankúše, čo je viac ako pravdepodobné u takto starých autách, tak opravy a výmeny sa pohybujú v tisíckach eur. Výhodou je však zmena výšky podvozku podľa potreby vodiča.

      S pozdravom Makacs

      Odpovedať
  4. 4

    Brano

    Dakujem za odpoved. Tiez som viac nakloneny pre x5, aj ked xc90 je aj v 7miestnej verzii a kazdy model ma 3 samostatne sedadla vzadu. Velkost kufra pri 7 miestnom po sklopeni je vacsia ako pri x5 a zase dokupovat truhlu na x5… to asi nie. Vsetci znamy mi odporucaju xc90 , ze je to 2,4, nizsia poistka, spotreba, diely, alebo ked uz x5, tak zo zahranicia. Slovenske su vacsinou vytlcene s menenym turbom a pod. Pozeral som aj mobile.de, najazdene km okolo 100tis. a cena cca.10tis. Najcastejsie taliani. Otazka je, kde je v tom hacik?

    Odpovedať
    1. 4.1

      makacs

      Tak Talianske určite nie, najlepšie je sa pozrieť po Nemeckých, tam nestáčajú kilometre. Taliani sú známi „humplovači“ áut, stáčajú kilometre a autá sú v slabej výbave, nezriedka búrané zlepence. 100.000 km je pre X5 nič a cena 10.000 Eur je nejaká podozrivo nízka. Záleží samozrejme na ročníku a výkone. Určite pozeraj tie vyrobené až po 6 mesiaci roku 2004, s výkonom 220 koní. Cena je ovplyvnená výbavou, a tie lepšie sú v cenových reláciách okolo 15.000 Eur. Tie lacnejšie sú 184 koňové, 5 rýchlostné.

      S pozdravom Makacs

      Odpovedať
    2. 4.2

      nahajp62@gmail.com

      X5e53 3l.d nema konkurenta ani po rokoch ked je o nu starane kludne prežije aj 600tis,km,ale dať jej čo treba všetko je mohutne a drži ,sam ju mám a nikdy nedam dopustiť ,,fandim a pozdravujem

      Odpovedať
  5. 5

    valentino

    zdravim.chcem saa opytat na radu chcel by som kupit X5 3,0benzin plyn auto vyzera zachovale zo servisnov knizkov.napriek tomu ma vsetci od toho odhovaraju ze je to slaby a poruchovy motor hlavne automaticka prevodovka.za rady a odpovede vopred dakujem

    Odpovedať
  6. 6

    M

    Motor 3,0i je vynikajúci a pri dobrej údržbe vydrží státisíce km. Samozrejme, tento motor už nie je tak suverénny ako v trojke alebo päťke, predsa len X5 má 2 t, ale aj tak je to na bežné jazdenie dostatočne silný motor. S tým automatom to je horšie, strašne veľa závisí, ako s tým bolo jazdené a akú údržbu prevodovka mala. Takže pokial sa vyskytujú nejaké zvuky alebo šklbanie pri radení a rozbehu, radšej ruky preč.

    Odpovedať
  7. 7

    robur

    dať jednému z najškaredších vozidiel na cestách 10 bodov za dizajn, to chce odvahu 😀 Vzťahuje sa k spomínanej prvej generácii X5, o ktorej pojednáva článok. Tie proporcie a detaily sú ako z horšej várky SsangYongu.

    Odpovedať
    1. 7.1

      Majco

      Čo sa páči tebe? až vieme. Mne sa X5 páči na tie roky je to stále pekný kus.

      Odpovedať
  8. 8

    Pali

    Zdravim Vas, pred 2 rokmi som si kupil BMW X5 4.4i, r.v.2001 ma zatial najazdenych len cosi 240 tisic km, ale mam s nim neskutocne problemy….zacala mi svietit kontrolka motora a ani za boha mi nevedia pomoct a odstranit tuto chybu, uz som vymenil plno veci odvetravanie motora, nove sviecky, palivovy filter, naposledy chybu ukazalo na startovacie moduly, uz ma to prestava bavit tlacit neskutocne peniaze do auta, poradte mi co by to este mohlo byt…a to nehovorim o tom ze som uz vymienal vzduchove vaky, nefunguju mi elektricke okna pretoze ich stiahnem dolu a uz ani za toho svateho nechcu ist hore, pytal som sa na vymenu tak mi povedali 160eur za jedno okno, katastrofa. Budem rad ak by mi niekto vedel poradit….Dakujem Pali

    Odpovedať
    1. 8.1

      milan

      Este mate tu x5?este s nou mate problemy?

      Odpovedať
  9. 9

    Peter

    Zdravím,chcem sa spýtat na model BMW X5 3.0i 170kw r.v 2001 ,aké sú to motory ,aké majú bežné poruchy a načo si treba dávat pozor,a ako je to s automatmi u týchto modelov ,dakujem

    Odpovedať
    1. 9.1

      M.

      Je to starý dobrý motor, ktorý pri dobrej údržbe prežije celé auto. Pozor na teplotu, občas sa môže porúčať termostat a motor prehriať a hlavne meniť najneskôr po 15 tisíc kvalitný olej, inak sa bude v motore usádzať čierny bordel, čo neprospieva ani motoru ani mechanizmu časovania ventilov.

      Odpovedať
      1. 9.1.1

        Bmw pozitiv

        X5 3.0i môžem iba odporučiť. Mám r.v.2004 motor M54 bezporuchovy atmo sférický motor. Trochu náchylný na tesnenia ako veko ventilov olejová vaňa ale keď sa to spraví máš pokoj….ja som si to dal na LPG a spotrebu mám 14-15 l plynu. Prevodovka radi zamatovo ale odporúčam meniť olej po 60000-80000 km. Potom by mala fungovať bez problémov. Niektorí na to kašlú a potom nadávajú na prevodovky že sú ako blato a pod. Co som doposiaľ zisťoval väčšinou prevodovky odchádzali na diesloch nakoľko motory mali vyšší krútiaci moment ako boli prevodovky stavané. Preto aj po roku 2003 menili prevodovky namiesto GM montovali nemecké ZF ale v benzínových 3.0i ich ponechali nakoľko Sa tam nekazili. S autom som doposiaľ nemal žiadne problémy…menil som iba váhu vzduchu a v podstate iba pravidelný servis. Toto je už moje tretie BMW mal som E39 aj E60 všetky boli benzínové s motorom M54…takže ako také skúsenosti mám a môžem naozaj iba odporučiť a netreba sa báť ani áut čo majú nabehaných reálnych 200tis. km…pre ten motor to nie je nič..sú to kvalitné 6 valce ešte poctivé…o tych súčasných by som už pochyboval….

  10. 10

    Tomas

    Co mas X5 3.0i , má rozvodovy remen??

    Odpovedať
    1. 10.1

      Tomas

      Retazove?

      Odpovedať
  11. 11

    Martin

    No možno máte len zlú skúsenosť. Ja mám, až na jednu výnimku (opel), dobré skúsenosti s dieselom. Poznal som vw bmw aj mercedes, ktoré mali nájazdy od 300 až do 700 tisíc km a jazdili ako hodinky!😎 A to hovorím z vlastnej skúsenosti…

    Odpovedať
  12. 12

    Davod

    Ahojte. Mal by som otázku či je veľký rozdiel medzi starou prednou kapotou a faceliftovou. Pasuje stará na faceliftovu X5 E53?

    Odpovedať
  13. 13

    Ludvo25

    Na BMW X5 nedám dopustiť. Je to môj miláčik. S autom som úplne spokojný. Je z nej krásne vidieť a dobre jazdí, takže sa v ňom cítim bezpečne. Jediné, čo mi vadilo, že mal ovládací systém v nemčine a tú ja nemám rád, tak som si ho nechal u http://www.autaslovensky.sk prehrať do češtiny a mám po probléme.

    Odpovedať
  14. 14

    nahajp62@gmail.com

    X5e53 3l.d nema konkurenta ani po rokoch ked je o nu starane kludne prežije aj 600tis,km,ale dať jej čo treba všetko je mohutne a drži ,sam ju mám a nikdy nedam dopustiť ,,fandim a pozdravujem

    Odpovedať
    1. 14.1

      Paly

      zdravím rok mám X5e53 3.0d.2003 slepo som veril pov.majitelovi že v automate bol menený olej neskontroloval som len motoroví a odišla mi prevodovka ano olej bol menený ale nebol urobený preplach a ostali častice a sposobili problem no mam ju v servise no čo už ,,aj tak som s nou spokojný max. pred X5 na cete má každy rozumný šofer rešpekt a nedraždi ..

      Odpovedať
  15. 15

    DANIEL

    ahoj , mam BMW X5 E53 r.v. 2001 a mi dost taško ide riadenie , dolieva sa niekde olej do serva a ked tak kde ?

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.