Pomerne často sa možno stretnúť s poruchami dverových zámkov, najmä zadných krídlových dverí. Pozor aj na prasknuté struny na zadných krídlových dverách. Taktiež otvorené bočné dvere nezriedka nedržia svoju polohu z dôvodu nefunkčnosti otváracích dorazníkov a občas aj odpadáva tesniaca guma po obvode. Taktiež sa pomerne často vyskytuje nefunkčné svetlo v nákladovom priestore z dôvodu poškodeného spínača alebo kontaktov. Občas sa vyskytuje aj nefunkčné sklápanie predných reflektorov, nefunkčná niektorá rýchlosť ventilátoru kúrenia, či žiarovky podsvietenia a objavili sa aj problémy s funkčnosťou spínacej skrinky a imobilizérom. Zaznamenané boli aj problémy s odlupujúcim sa lakom najmä v prípade modrého lakovania (od roku 97) a v menšej miere aj v bielom lakovaní od modelového roku 2006. Korózia je najmä na starších modeloch, najčastejšie sú postihnuté zadné dvere, lemy blatníkov, pánty či podlaha nákladového priestoru.
Pri búchavých zvukoch z podvozku, či zhoršených jazdných vlastnostiach môžu byť na vine opotrebované čapy a silentbloky predných závesov kolies a pri väčšom nájazde sú často nadmerne opotrebované aj tlmiče pruženia. Hučanie za jazdy napovedá o nadmerne opotrebovaných ložiskách kolies. Pozornosť treba venovať aj stavu brzdového systému a taktiež jeho funkčnosti (pridreté vracanie predných strmeňov, zahrdzavenie bubnových bŕzd vzadu-slabá účinnosť). Občas sa objaví aj drhnutie lanka ručnej brzdy, poprípade jeho zaseknutie a prasknutie.
Pri motoroch sa nezriedka objavujú úniky oleja (okolo tesnenia hlavy valcov, veka ventilov, olejovej vane, atď.) a taktiež netesný chladiaci okruh. Pri nadmernej záťaži alebo hrubom zaobchádzaní sa môže vyskytnúť prepálené tesnenie pod hlavou valcov, poprípade prasknutá hlava (častejšie 1,9 TD, 2,5 TD, menej verzie bez turba). V prípade motora 1,9 TD sa môže vyskytnúť aj prasknutý obal turbodúchadla. V prvých rokoch uvedenia motorov HDi sa vyskytovali problémy so vstrekovaním common-rail – konkrétne problémy s únikom nafty z vysokotlakového čerpadla (2,0, 2,2, 2,8 a menej 2,3 HDI), nefunkčný regulátor tlaku čerpadla, poruchové elektrické podávacie čerpadlo, nadmerný spätný tok nafty cez vstrekovače. Pri väčšom kilometrovom nájazde vie chrchlať opotrebovaná remenica a hrkotajúce kladky rozvodového mechanizmu a taktiež môže hnevať opotrebovaná synchronizácia prevodovky, či radiaceho mechanizmu. Nezriedka sa vyskytuje aj predčasne opotrebovaná spojka, hlavne pri častých jazdách mestom, či preťažovaní. Pri väčšom nájazde bývajú vyťahané lanovody, tým pádom horšie radenie rýchlostí.
Všetky motory majú ozubený remeň, ktorý má výmenu stanovenú na interval 120 000 km. Olej má interval výmeny 15 000 km alebo jeden rok, jeho špecifikácia je SAE 5W-40 alebo 10W-40 pre benzín a API B1-98/B3-98, API CF je lepší pre dieselové agregáty.
[AdvantagesAndDisadvantages]
[Disturbances]
[RecommendedAndNotRecommended]