Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

5 komentárov

  1. 1

    Lacko

    Sedel som v Dusteri a miesta tam je veľmi málo. Krátke sedáky málo miesta na nohy.

    Odpovedať
  2. 2

    Pepo

    Kolko merias? bo ja mam 180cm a vpredu pohodka a vzadu som sa za seba pohodka posadil mne to prislo akurat kamos 195 cm uz trocha odieral kolena

    Odpovedať
  3. 3

    Lacko

    Meriam 200cm a miesta tam je ako v Octavii 1.

    Odpovedať
  4. 4

    Jozef Hrhan

    Nakoľko ako keby som Daciu v živote „ani len nepoznal“, ale len tak pre zaujímavosť som pozrel na rôzne recenzie, testy, samozrejme rôzne názory majiteľov tohto modelu, ale tak teraz neviem, či sú tí ľudia už naozaj na hlavu psychicky chorí alebo sa „už dokonca hanbia“ aj vlastný kritický názor povedať na toto auto. Alebo, že by to celý život automaticky chápali, keď už na to pozrú, a preto ani kritika žiadna niet ? ?
    Dacia musím povedať, že mnohými modelmi spravili po roku 2010 ako keby hru „Slona na husliach“, čiže niečo, čo by ani pán Boh nepredpokladal, že svojimi nápadmi a technologickým vývojom predčia očakávania budúcnosti, čiže talentovaní inžinieri tam iste sú, ale nechápem, čo ako s tou cenou ? ?
    Pozeral som na rôzne „slovenské inzertné portáli“, ale, že niektoré Dustery nemajú ani „10 rokov“ z výrobnej linky a už je tam nájazd okolo 200.000 km ? ? Zázrak alebo čáry-máry ? ?
    Pokiaľ to bolo skôr v teréne, tak „totálne zničený kus najlacnejšieho auta v Európe“ s cenovkou cca „vyše 5.000,- €“ je skôr na „psychickú diagnózu“ ako omyl ekonomiky.
    Ako vždy som čakal pri Dacii, že nájazdy tak to max. 100-150 tisíc km. a cena maximálne cca 5.000,- €, ale že niektoré majú aj 10.000,- € ? To ako si potom kúpia napr. „slovenskí dôchodcovia“, pokiaľ chcú „úplne nové auto z autorizáku“ ? ?
    A ešte nehovoriac o nezmyselných motorizáciách ako nejaké 1.2 TCe, chápem síce, že snaha konkurovať technologickým inováciám iným automobilkám + emisné normy EÚ,
    Ale spojenie nezmyselnej ceny + prekvapivo nadmerne opotrebovaných kusov + technologických inovácií vymyslených len tak zrejme od veci, fakt, väčšiu podpásovku na ľudí som v živote nevidel ani od smradľavého SMERU.
    A ešte o tom povedať, že SUV, tak toto je moc aj na „Jana z Hornej Dolnej“, pretože toto ani medzi najlacnejšími SUV nepôsobí aspoň na akej takej úrovni svojími parametrami či už cena atď.
    Samozrejme, že VW-Group ako Tiguan, Q5, Q7 atď. sa samozrejme už nepovažujú za SUV,ale len tak čisto cestné traktory podobné nápadom ako Sharan, Touran atď.
    Jednoducho jedno „obrovské sklamanie“ z tých parametrov 🙁

    Odpovedať
  5. 5

    Majo Benerik

    Čakal som, že Dacia si po 2010 aspoň čo to z „ázijskej automobilovej kuchyne“ prevezme ako príklad do vlastných technológií, ale ako pozerám, tak k Francúzom ju do priťahuje.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.