Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

21 komentárov

  1. 1

    popo

    Vlastním Bravo 1,6 MJT 77kw. v marci ho budem mať 2 roky…..za ten čas 75tis km všetko v pohode šlape….spotreba okolo 5,0 (dá sa aj za 4,7 ale aj za 7 – na dialnici v DE pri rýchlostiach dlho okolo 180-210). Akurát pri 70tis vymenené riadenie (v rámci záruky), začalo sa ozývať pukanie pri točení volantom v krajných polohách. ináč spokojnosť.

    Odpovedať
    1. 1.1

      JardaK.

      Mám stejné Bravo jako Popo a dva roky jeho života dovrším v dubnu (apríli) 2012. Najeto 65 tis. km, spotřeba stejná jak uvádí Popo. Za celou dobu kromě potřeby 2x resetovat Blue&Me (záležitost 5 minut, ale uznávám, že to otravuje) po mě auto nechtělo nic, neměnil jsem žádnou žárovku, plasty nevržou, motor je absolutně suchý, nastartoval i v letošních mrazech na první pokus. Nevím, jestli mám já a Popo štěstí na dobrý kus, ale protože opravdu jenom jezdím a stačí mi znát pouze, kde je díra na naftu, vyzvedávám toto auto hodně vysoko. Kvalitou se hodně povedlo, proto si myslím, že je neoprávněně nedoceněné!

      Odpovedať
  2. 2

    1,9 8V Multijet 88 kw

    najazdenych (vraj) 76 000 km (som 2 majitel dovoz ITA) ja som nabehal cca 2500 km a spotreba komb max do 6 l mam ho ale 2 mesiace 🙂

    Odpovedať
  3. 3

    piper

    Super auticko.Doviezol som si z Nemecka ked malo 68000km a predal som ho ked malo 89000km. Hodnotim ako super. Bola to 88kw a Emotion vybava. Vo Fiat servise mi na to kukali ako na zazrak. Nedostatky: zarosovanie zadnych svetiel, hrdzavy vyfuk, kazdy rok som musel doplnat klimu a pri tom som ju ani moc nepouzival inak hodnotim super vozidko. Kvalita dobra mozno preto ze bolo z Nemecka.

    Odpovedať
  4. 4

    majo

    68000 km vsetko ok.

    fire 1,4

    Odpovedať
  5. 5

    Rude

    Auto mám 2,5 roka. Je to 88kw T-jet, najazdených 25 tis. km. Motoricky super. Závady: výmena komplet predných tlmičov + gumových dorazov po neustálych reklamáciach ohľadom klepania od podvozku. 2 x opravované praskanie volantu pri otáčaní. Inak všekto o.k. No asi mám „piatkové“ auto.

    Odpovedať
  6. 6

    popo

    Ja len doplnim, že už som prekročil 100tis…..a zatial šlape všetko v poriadku.

    Odpovedať
  7. 7

    Marian

    za tie prachy sa da pomaly kupit Alfa 159, nehovorim o Alfe 147, aby som porovnaval aspon podobnu velkost. Zvonka nievyzera zle, ale interier ako za trest.

    Odpovedať
  8. 8

    juraj

    68 000 motorizácia 1.4 16V 66kW r.v. 2007. zatiaľ všetko naprosto OK. len bežná údržba a pravidelný servis podla prepísaných intervalov.

    Odpovedať
  9. 9

    Peter

    Ja som si kupil 1,4 T-Jet 88KW som automechanik auto ma 32 000 zistil som ze ma minimalne este to ani nepocut volu na Lavom prednom ramene spodny gulovy cap zalezitost pre mna max 20€, unikala mierne voda na hadici z chladica do motora nad prevodovkou nic vazne vymenil som sponu dal som tam stahovaciu sponu, pocul som vrzgot od ulozenia prednych tlmicov to som musel komplet rozobrat ako pri vymene tlmicov poriadne som to vycistil a premazal je to uz ok investicia iba praca, este mi malinko puka volant pri toceni na mieste na to sa musim pozriet inak auticko ako lusk. Spotreba kedze mam 5km do prace vyskocila zo zaciatku na 8.9l ale pri jazde trosicku dlhsej obchvatom mi to kleslo na 7,8 teraz mam 6,7 ale jazdim fakt na spotrebu. Tesi ma pri tomto motore to ze olej mozem menit kazdych 10000 km nakolko tam ide necele 3 litre to ma vide do 30€ aj s filtrom. Predtym som mal 6 rokov Fiat punto II kupil som ho pri 83000km po 6 rokoch som ho vymenil za toto Bravo pokial mi to Bravo nabeha tak ako toto punto 317000km a to v pohode este jazdi bez problemov dalej budem strasne rad.

    Odpovedať
  10. 10

    Braňo

    Ahojte. Mám 88kw 1.6. Spotreba úžas. Priemerná 4.7, mimo mesto 4.0! Ťahá super je tiché z vnútra. Pri akcelerácii super zvuk na diesel. Žiadny brum ako Škoda alebo Renault.. 6 stupňová prevodovka je super. Je to môj už tretí Fiat pretože som spokojný. Za relatívne málo peňazí veľa muziky. Krásny dizajn. Aj prístrojovky. Jasné v zadu málo miesta na nohy. Ale ja tam nesedim.. Už som nabehal 50000 a menil som iba hadicu na turbo. Jedno ložisko na kolese.. Fiat je nedoceneny. Pozrite si iné auta recenzie hlavne VW hanba! Ako jazdenky sú o veľa drahšie ale nie spoľahlivejšie. Hlavne Tsi porovnajte s T-jet! VW je poruchovejsie!!! Moje ďalšie auto bude Fiat. Alebo Opel Astra..

    Odpovedať
  11. 11

    popo

    ja len opätovne doplnim ku 1,6JTD 77kW, zatial ho vlastním 7,5 roka a nabehaných má 213tiskm a len výmena spotrebáku, nič vážne, na Fiat dosť spolahlivé. Ešte stále pôvodné turbo, EGR, spojka, dvojhmota, tlmiče, nápravy, stabilizátor atd. a zatial nevyzerá, že by sa v dohladnej dobe niečo malo vyskytnúť. Jediné čo môžem potvrdiť s vyššie uvedených závad v článku, tak bol ten chladič, ktorý som musel meniť…..ináč velká spokojnosť

    Odpovedať
  12. 12

    CobraGT

    Zdravým tiež som kúplil jazdenku RV 2011 motorizácia 1.4 16v najazdené 53 000 km kupoval som ho keď malo necelých 30k a zatiaľ okrem oleja a filtrov žiadna investícia autíčko je vo výbave a krásnej šedej metalíze veľká spokojnosť za tie peniaze by som nemenil krásne tiché priestorné a som milo prekvapený aj motorom dynamika úplne dostačujúca za mňa zatiaľ 9/10 🙂

    Odpovedať
    1. 13.1

      Ľuboš

      Fiat Bravo r.v 2010 zatiaľ som menil iba chladič,brzdové lanko , bežná výmena olejov, bŕzd.Lavé svetlo sa zarosilo inak top.

      Odpovedať
  13. 14

    Martin Štrba

    Fiat Bravo 2010,1.6 88kW šport packet,nedávno kúpený,veľmi veľký hluk do kabíny pri rozbiehaní,mám pocit ako by bolo počuť nasávanie vzduchu alebo niečo podobné,neviete poradiť, ako to odstrániť?

    Odpovedať
  14. 15

    Tvojamama

    Bravo 2008, 1.6 Mjet 77kW, chip na cca 95, pri 240 000 menené EGR (výmena s prácou asi 150€) , prasknutá pružina, vymenené riadenie. Klepot v prednej náprave mi už ide na nervy! Spotreba dlhodobý priemer 5.1. Super

    Odpovedať
  15. 16

    popo

    Opätovne doplnim udaje k môjmu Bravu 1,6 JTD 77kW, po 10 ročnej prevádzke a vyše 252tiskm, som dával meniť silentbloky na predných ramenách, spodný silentblok motora a prevodovky, auto dostalo už tretí chladič – znovu tiekol, toto je zjavne achillova päta tohto modelu, dalej auto dostalo nové lanovody ručnej brzdy a zadné strmene, lebo jeden sa porúčal a začal tiecť. Zatial stále pôvodné vstreky, spojka, EGR, turbo, dvojhmota.

    Odpovedať
  16. 17

    Emil

    Fiat Bravo 1.4 16V – mali sme dve
    1. Emotion krásne červené so športovou výbavou – 240.000 km bez akýchoľvek zásahov okrem riadnej údržby
    2. Dynamic – v záruke vymenená prevodovka na 60.000 a na 300.000 začali odchádzať motorčeky na automatickej klíme, inak sa dožilo 324.000, skorodované prahy trochu, ale jazdí ďalej perfketne – na tomto aute jednoducho necítiť vek a najazené km, to je jedno, či má 100, 200, 300.000, to auto ide stále rovnako dobre.. Podobnú skúsenosť mám s Grande Puntom.

    Odpovedať
  17. 18

    Peter

    Zdravím,ja mám 1.4T-jet 88kw benzín,má to 164 000km nabe.,a zatiaľ len bežná údržba,je to naozaj dobré auto,bezproblémové…..

    Odpovedať
  18. 19

    popo

    11 rokov a 270.000km, ďakujem ti Bravo 1,6 JTD 77kw za spoločne strávený čas na cestách, na ktorých si nikdy nemuselo čakať na odťahovku a vždy si dorazilo do ciela. Dúfam že, takto podobne nesklameš ani v poradí druhého majitela, ku ktorému putuješ a budeš mu ešte dlho a bezproblémovo slúžiť 🙂

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.