Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

9 komentárov

  1. 1

    Anonym

    Dobre auticko, vazne uvazujem o kupe.

    Odpovedať
  2. 2

    Cali

    Super auto hlavne tie 120kw verzie po roku 2010,majú prepracovaný systém dpf sú spoľahlivejšie.Zavady počas 260000km snímač diferenciálneho tlaku cena 80 eur zhaviaca sviečka vapoizera 36 eur.Stale pôvodný filter dpf pôvodny zotrvačnik aj spojka dá sa povedať že sú to veľmi vydarené vozidla ktoré dokážu svojmu majiteľovi veľmi dlho sluzit a svojho majiteľa aj pri náhradných dieloch nezruinuje.Nove dpf originálne Ford na Allegro cez autofra vyjde 320 eur,zotrvak so spojkou okolo400.Nove vstreky Delphi 190 eur ks.

    Odpovedať
  3. 3

    Dufy

    Su to naozaj dobré auta normálne som žasol kde dokáže ta Kuga s pohonom 4×4 v zime vyliezť.Mam tiež verziu 2.0 120kw.Ked som to kupoval tak som skúšal aj tu 100kw verziu ale tá120 kw má na jazdenie príjemnejší záber motora a vo vyšších rýchlostiach nad 100 km už cítiť tú silu 180 je tam ako nič a hlavne nie sú problémy s dpf.Tie 100kw mali problémy s dpf riedili olejovú náplň naftou.Velmi dobre sú nápravy vydrz dielov na ramenách sa dajú vymeniť osobitne čapy.Osobne si myslím že Kuga je lepšia ako predražený Tiguan.
    Ja mám najazdené 198000 a menil som na náprave guľové čapy a zadné tlmiče,snimac diferenciálneho tlaku,mám pôvodne turbo,spojku ,vstreky ,dpf a nič s toho nevypada že by malo odísť do večných lovist.Dpf som doma vypálil pri 195000 plynovým horakom proti smeru výfukových plynov a teraz mi ukazuje zaplnenie po regenerácii 7%.Pristup k dpf je úplne jednoduchý.Dalsie auto ak budem niekedy kupovať novšie bude určite Kuga.

    Odpovedať
    1. 3.1

      lucky

      Ahoj Dufy.Mám ten istý model Kugy ako ty a začalo mi sem tam auto hádzat do núdzového režimu…červený trojuholník(po vypnutí a zapnutí zmyzne,hádže chybu v zátaži)….v servise mi zistili že čidlo dpf(Neviem či pred,či za) hlási medzne hodnoty….Chcel by som sa ta opýtat,ako si na to čidlo prišiel.Prípadne by som bol vdačný za akúkolvek pomoc

      Odpovedať
  4. 4

    Martina

    Dobrý deň,

    chcem sa informovať, máme zakúpenú Ford Kugu r.v.2010. kupovali sme ju asi pred rokom ako jazdenú. Mala najazdených 120 000 km, v servise bola prehliadnutá, nebúraná, km nestočené, kupovaná bola priamo z Fordu v DE. Ale často sa začalo stávať, že z ničoho nič po odjazdení 1000 km, začali kolísať otáčky a motor mal tendenciu zhasínať, potom sa to upravilo a zasa fungovala, niekedy sa stalo, že zhaslo auto uplne, počkalo sa naštartovalo a zasa išlo bez problémov. Auto sa dalo do servisu, na diagnostike problém neukazuje, max bola vybitá úplne batéria ktorú nabili a zasa auto fungovalo, vymenili sa nejaké diody ale zasa to urobilo po 1000 km. Neviete poradiť ak ste mali podobný problém, kde môže byť chyba ? Ďakujem

    Odpovedať
  5. 5

    miiro

    ved toto co je stara kuga už by mala byt recenzia na na druhu generaciu,kuga je inac super

    Odpovedať
  6. 6

    Veronika

    Dobrý deň a aký motor mate ? Peugeot alebo originál fordacky motor? Lebo,sme počuli že do kug sa dávali aj Peugeot motori. Ďakujem.

    Odpovedať
    1. 6.1

      Mário

      Motor TDCI je robený v spolupráci s Peugeotom (PSA) takže čo sa týka dieselu neexistuje motor pre Kugu robený len od Fordu. A čo sa týka benzínu tam netuším či je to práca len Fordu alebo ho vyvíjali tiež s inou automobilkou.

      Odpovedať
  7. 7

    zuzana.kasparova1963@gmail.com

    Nema niekto problém s automatickou prevodovkou? Ja mam kuga 2012 , najazdené 130 000 a mam problém. Neviete poradiť?

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.