Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

4 komentáre

  1. 1

    oolo

    Pred 3 rokmi som o tomto aute uvazoval. Dal som si predvadzaciu jazdu a bolo to strasne. Plasty hrkotali, podvozok poskakoval na panelke ako keby som isiel na rebrinaku, v zakrute na kruhaci som mal pocit ze sa prevrati. Najhorsi z toho auta bol motor, 1,4 sa s dvomi ludmi nevedela vysplhat na 90km/h. Joo a posed, tak tam som sedel ako keby nad pedalmi, strasne ma z toho boleli holene. Vtedy som hladal auto pre rodinu, ale totok ma fakt ze sklamalo. Cenovo to na pomer/uyitkova hodnota vnevychadzalo tiez dobre. Jazdne mi to silno pripominalo zazitok z ojazdeneho daewoo Matiz – tragedia. Neviem ci to odvtedy trocha vychytali, ale to co som skusal ja bolo uplne zle. Neveril som ze v roku 2012 niekto dokaze spravit take auto. Taky je ale asi dnes trend a uz sa take nieco povazuje za normalne auto.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      Ja mám zase pozitívne poznatky na toto auto. Kupoval som auto a skúšal som rôzne modely a značky áut. Mal som predstavu že by to malo byť benzínové auto, bez turba čiže atmosféra. Predtým som mal C max s turbom a mal desať rokov a už to nebolo to pravé a vzhľadom na kratšie jazdy nevhodné pre mňa. C max po jazdnej stránke vynikajúce, aj interiérovo paráda, priestrannosť kufra tiež v pohode, akurát ten motor som nechcel trápiť na krátke trasy. Skúšal som Suzuki Vitara toto auto som zavrhol ihneď po jeho usadení za volant, lacné plasty, nepekný interiér, zlé nastupovanie a vystupovanie zo zadných sedadiel, málo objemný kufor vzhľadom na rozmer auta. Potom Suzuki S cross, interér, nastupovanie poloha za volantom, priestrannosť a vzdušnosť interiéru, kufor všetko OK až na nejako zle poskladanú prevodovku auto sa moc nebralo za plynom. Peugeot 2008 to malo turbo s trojvalcom no neprišiel som tomu motoru na chuť skôr auto pre ženu, ktoré dáva pocit z jazdy vo väčšom aute to som skúšal len pre zaujimavosť. Mazda CX 3 úplne krásna zvonku ľúbivý dizajn no katastrofa v interiéri. Máličko miesta vo vnútri, síce pohodlné sedadla aj zadne aj keď s kolenami natlačenými pri prednej sedačke a strašne vysoká nakladacia hrana kufra úplne zle nepraktické a kufor tak pre dvoch ľudí bez dieťaťa max. Potom som pozeral Hyundai ix 20 prvé nasadnutie u predajcu ma príjemne prekvapilo, priestranný interiér všade dostatok miesta, dvojité dno kufra. Až sa mi nechcelo veriť že to môže byť dobré auto. No po prevezení sa mi spadla sánka. 1,6 l atmosféra, šesťstupňová prevodovka splnili čo som očakával od tejto kategórie auta. Jednoduchá konštrukcia motora, rozvodová reťaz namiesto remeňa, jednoduchá zadná náprava ako stvorená na naše hrboľaté cesty ( aj keď nie je určené na pretekanie, alebo nezmyselné tlačenie auta na hranu jeho možností). Nakoniec ma presvedčila aj jeho cena v danej výbave čo. Auto mám pol roka najazdené 6500 km a zatiaľ spokojnosť. Tak ako každé auto má veľké plusy aj mínusy dokonalé auto neexistuje, ale klady vysoko prevažujú zápory. Dobrý posed za volantom, priestranný a vzdušný interiér nie som tam ako v ponorke ako v mnohých autách, dobrý výhľad z auta, príjemne naladené pruženie na naše cesty ako ušité žiadne drncanie ani tvrdé rázy od podvozka na nerovnostiach, tichý chod motora, presné radenie prevodových stupňov, veľmi dobré, prehľadné a rýchle ovládanie kúrenia / klimatizácie, žiadne dotykové nezmysly ale poctivé masívne a prehľadné ergonomicky zvládnuté ovládače, ktoré budú určite funkčné zatiaľ čo dotykové už budú po smrti. Samozrejme Ďalšia výbava ako bez kľúčový prístup a štartovanie, elektro chromatické spätné zrkadlo, dažďový senzor, ionizátor vzduchu, protektorové svetlá prisvecovanie do zákrut, vyhrievaný volant a mnoho iného závisí od peňaženky a preferencii každého človeka ale slúžia bezchybne a spoľahlivo. Najväčšie negatívum je lakťová opierka ktorá mne príliš nevyhovuje skôr by vyhovovalo keby je teda buď širšia masívnejšia, alebo na stredovom tuneli je riadny úložný box s opierkou ako má napr. Opel Zafira. Neviem ako bola na tom prvá generácia Hyundai ix20 ale po facelifte je to celkom príjemné a dobré auto na každodenné jazdenie.

      Odpovedať
    2. 1.2

      majitelix20

      Zaujimavy nazor.
      Mam ix20 s motorom 1,4 CVVT od roku 2013, nedavno absolvovana STK – bez zavahania.
      Auto dlhodobo zerie medzi 6,5 a 7 litrami, jazdi 90% casu mesto, trasy do 10km.

      Pocas celej doby 1 porucha palivomera – odstranena v ramci zaruky.

      Dynamika je slaba, ale dovolenku 140kmh nalozeny zvladne bez problemu, len spotreba presahuje 8 litrov. Dialnica mu nesedi 🙂

      Ovladanie, priestor – fantasticke. Velky kufor, velmi prakticke posuvne a polohovatelne zadne sedacky (ovela viac priestoru vzadu ako v octavii 3).

      Rozmyslam, cim ho neskor nahradime a mrzi ma, ze male MPV uz nikto nerobi. Je to neskutocne prakticke auto do mesta.

      Co sa tyka zadnej napravy – mozem potvrdit, ze pri vyraznych priecnych nerovnostiach odskakuje.

      Celkovy pomer cena/vykon/spolhlivost je urcite najlepsi na sucasnom trhu.

      PS: projektorove svetla svietia velmi dobre.

      Odpovedať
  2. 2

    Jouza

    Ix20 mám asi dva měsíce , ujel jsem přes tisíc km .Spotřeba podle pal. počítače je 6.5 l/100 . Nic nikde nevrže či neklepe . Auto ochotně jede a šestku využívám i ve městě .Klima i topení funguje , jak má a vše ostatní též . Nastupování je snadné a nevylézám jako z ponorky .Kufr přiměřeně prostorný . Jen málo negativ – levé sloupky okna a dveří omezují výhled do levé zatáčky a vzorně lícující slušivé plasty palubovky odrazují schovat napájecí kabel externí navigace do nějaké škvíry , kterou marně hledám .Příjemnou jízdu .

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.