Systematické úsilie kórejských automobiliek Hyundai a Kia prinieslo jasný hmatateľný výsledok. V počte registrácií nových vozidiel na európskych trhoch sa tento koncern dostal pred Toyotu, doposiaľ európsku jednotku medzi automobilkami z Ázie.
Za prvých desať mesiacov v roku 2010 predali Kórejci v 27 krajinách EÚ celkom 508 294 nových áut (292 tisíc Hyundai a 216 tisíc Kia), zatiaľ čo Toyota má na konte iba 484 326 predaných kusov (470 tisíc Toyota a 15 tisíc Lexus).
Vysvetlenie je zrejmé – obidve kórejskej automobilky napriek stále ešte trvajúcej kríze nezaznamenávajú v Európe prepad predaja a neustále rastú, keď ďalší rast podporujú uvádzaním nových modelov. Toyota naopak ako väčšina veľkých európskych značiek zažíva teraz opäť obdobie poklesu po odznení efektu šrotovného. Podiel Hyundai-Kia na európskom trhu je aktuálne 4,5%.