Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

31 komentárov

  1. 1

    janko

    prosim o pomoc a radu,mam kia sorento 25.crdi,103kw,rv.2004,pri zabere ked pridam vypne motor a zhasne,na displeji vyskoci cek zltej farby,musim chvilu pockat a znova natocit motor,vypne len ked pridam za jazdy na 3000 otacok a viac,,PROSIM PORADTE A DAJTE VEDIET CO JE ZACHYBA ,,0915156778 DAKUJEM,,

    Odpovedať
    1. 1.1

      Šani

      Bol si na diagnostike? nejakú chybu to musí hlasiť.

      Odpovedať
    2. 1.2

      rogi

      Su to vstrekovače-velke prepadove množstvo,tym padom nizky tlak v rampe,porad sa Igor Halasz 0903448200

      Odpovedať
  2. 2

    igor

    oprava vstrekovačov 689eur zaruka 6 mesiacov alebo 10000km po 6 mesiaci aj troch dňoch a najazdenych10400km zase vstrekovače v ťahu čo teraz ?

    Odpovedať
    1. 2.1

      kretenik

      predaj to a kup si auto 🙂

      Odpovedať
      1. 2.1.1

        lubo5208

        presne,korejská kobyla….

  3. 3

    Janko

    Zdravím vás ludkovia ktorí maju Sorento 3,5 , 6V. Chcem sa opítať ake može mať tento motor svoje muchy. Ráno ked som išiel domou zmočnej , naštartoval som môjho tátoša , pohol som sa smerom dozadu zruba 30m. A začal mibuchať motor a stracať otačky , pomali motor skapinal. Ked som držal nohu na pline tak motor bežal zbuchotom. Tak som ho radčej vypol. Chlapci moji prosí porate mi čo to môže byť. Mot.olej je ,ten som kontrloval.

    Odpovedať
    1. 3.1

      Mirec

      Veľmi často kapú vačky daj rozobrať veko svojmu mechanikov a budeš múdrejší

      Odpovedať
  4. 4

    Martin

    Ja mám sorento 2,5 125kW, ročník 07. Autor bolo dovezene ale s pravými overenými km. Na to že má cez 2tony, cca 8-9litrov spotreba čo nieje katastra. S redukciou 4×4 to auto vylezie snáď všade. Som s ním nadmieru spokojný, aj keď 2muchy mala aj moja kia. Odišiel pant na vodicovych dverách čiže boli skoro cm upadnute dolu a suchali o prah, noo a rozvody v motore. Pri 180tis už bolo počuť rozvodovu reraz, po rozobrati sme zistili že olejové čerpadlo má slabý tlak ( choroba 125kW), čiže šlo nové čerpadlo, reťaze sú tam 3čiže tie všetky plus sponovaky. k tomu sa menil olej aj v prevodovke (automat), len materiál na opravu cez 1600eur….

    Odpovedať
    1. 4.1

      fabian

      zdravim vas nieco podobne sa mi stalo ale po vymene cerpadla a retaze mi po pol roku zacala svietit kontrolka oil myslite ze zas cerpadlo ?

      Odpovedať
  5. 5

    filip

    prosim,poradte mz mam kia sorernto 4×4 2005rok a nejde my ptredny nahon uz som aj vzmenil za repasovany aj ten my odisiel- poradte my…

    Odpovedať
  6. 7

    tono

    Ahoj.Mam kia sorento 2003 diesel 2,5 a mam podobny problem.Asi pred mesiacom mi prestala zaberat predna naprava.zelena kontrolka uzavierky na palubnej doske sa mi zapne a vypne kedykolvek pocas jazdy. /koliesko mam v pozicii auto/ V servise im pocitac neukazal ziadnu chybu.Dik za aku kolvek pomoc.

    Odpovedať
  7. 8

    Dávid

    Bordel v nadrzy-cerpado,a za volantom je taká ako keby sviečka a tá má stránku ktorá keď nevitlaci tak auto skape

    Odpovedať
  8. 9

    Dada

    Má prosím vás niekto skúsenosť s dlhodobým ťahaním cca1500-2000 kg; takmer denne? Vládze? 2,5CRDi 103kw

    Odpovedať
    1. 9.1

      daniel

      natahal som s tymto motorom cez 120 000km, ten motor vladze aj s 3,5 tonovym vozikom(ano tazne na 2,8) francuzske alpy cez leto v teplote 38stupnov..cize taky lahky vozik ziaden problem

      Odpovedať
  9. 10

    Maťo

    Tie 2,5 diesle 125kW majú jednu chorobu a síce olejové čerpadlo v motore.
    Často sa na týchto autách stáva že hrkoce rozvodova retaz alebo strašne valí olej z turba omnoho skôr ako by to človek čakal, kľudne už pri 160-180tis km.
    Ani ja som nebol výnimka, pri 180.000 bolo dosť počuť retaz ( sponuje ju tlak oleja), keď sa to rozoberalo chlapík mi povedal že toto olejové čerpadlo je častá závada u týchto áut a práve slabý tlak oleja spôsobuje problémy s rozvodovou reťazou a dosť to ničí turbo.
    Olej. Čerpadlo + rozvody cca 1300e iba materiál, vymieňal som to sám. Chvíľku a ptm som videl ze aj turbo slzi… Radšej som to predal.
    Akože super pohodlné vozenie, spotreba 8-9l, na redukcii a poriadnych gumách to vylezie všade.
    Ale nieje to zďaleka tak kvalitné ako japonské stroje. Už by som to znova nekúpil.
    Teraz si brúsim zuby na Vitara 2,4. Starý dobrý benzín

    Odpovedať
    1. 10.1

      fabian

      zdravim mam podobny problem …..ale som vzmenil retaz aj cerpadlo mzslite ze opet cerpadlo po pol roku ?

      Odpovedať
  10. 11

    Marcus

    Zdravim, vie mi niekto poradit. Mam Sorento 2,5 103kw, auto slabo brzdi. Niekedy mi ide pedal az na podlahu a potom zase brzdi v pohode. Uz som menil aj kapalinu aj hlavny brzdovy valec a je to stale to iste.

    Odpovedať
  11. 12

    Dávid

    Ahojte mám kia sorento 2.5 crdi 103kw a problém je že mi nejdú budíky ani kúrenie kde môže byť chyba nestretol sa s tým už niekto?

    Odpovedať
  12. 13

    jozef

    mam kia sorento ako sa vipyna denne svetlo stale svieti vsetko na aute
    nenasel som rele na dene svetlo hoci som hladal v prirucke
    jozef

    Odpovedať
  13. 14

    rado

    Dobry den
    nema niekto skusenosti sorento 2,5crdi 103kw po nastartovani nereagoval plyn po par zosliapnuti plynu sa rozbehol. po prejdeni cca 10 km sa plyn zasekol na 4000ot/min reagoval len na hor pod 4000 neklesol. nejak som zasiel domou no ked som ho odstavil uz nejde nastartovat.

    Odpovedať
    1. 14.1

      Jozef

      Dobrý mám ten istý problém ,už ste to opravil?

      Odpovedať
      1. 14.1.1

        daniel

        skusali ste novy plynovy pedal? ja som mal na Voyageri vytopeny plynovy pedal na 1200 otacok

  14. 15

    Majka

    Dobry den,
    Vie mi niekto poradit? Mam Kia Sportage 1,7 CTDi 4 roky jazdeme auto a pri 96800 km zacala haprovat rychlostna paka cize prevodovka. 1x sa nedalo ani preradit a ani podradit zo 4-teho rychlostneho stupna cize sa akokeby zablokovala. Nahlasila som to v servise no occistili akesi tiahla a o dalsich 900 km pri preradovani do 3 ci 4 to tak strasne skripe az hroza. V Kia servise ma informovali ze je to chybna synchronizacia prevodovky ktora spada do zarucnej opravy, no strasi ma ze v servise vyrukuju aj s opravou spojky. Je nutne vymienat aj spojku ak auto ma normalny záber? Dakujem za vase nazory.

    Odpovedať
  15. 16

    Peter

    Dobry den,
    Dnes mi z nicoho nic zacalo kvapkat olej z motora ,alebo z olejoveho cerpadla mozno motor?
    Neviem si poradit. Neviem co by to mohlo byt?
    Viete mi poradit niekdo?
    Sorento 2.5l Dakujen

    Odpovedať
  16. 17

    Bender Rodriguez

    Viem. Chod do servisu.

    Odpovedať
  17. 18

    Jožo

    Dobrý večer, mám 2.5 dsg 103kw 2003r.v a teplota motora sa mi zastaví presne pred polovicou, a občas kúri občas nie, a to isté platí z ostrekovačmi, sem tam idú. Dik

    Odpovedať
  18. 19

    Tono

    Kia sorento 2004 2.5crdi 103kw. Moje zavady trubky brzd a vstreky auto ma uz 300000km, auto mam 4 roky, 3 roky som ho pouzival kazdy den dnes uz ho mam len kolo domu na tahanie alebo na zimne navstevy tatier proste pouzivam ho menej s ekonomickych dovodou ale nehodlam sa ho len tak vzdat kvoli jeho kvalitam. Velke plus 4×4 so spotrebou medzi 8az10 litrou na tak tazke a velke auto je to super. Vyhody pre mna obrovske auto pre rodinu ak niekam ideme v pohode sa zmestime a vacsinou este berieme veci inym lebo miesto je. Naprava neznicitelna proste neriesi clovek kazdy rok capy geometriu. Brzdy dobre ale treba si uvedomit ze to je 2t auto. Motor chyta na brnk zima leto aj ked dlchsie postoji a to mi nefuguje 1 zhavic lebo je zalomeny tak som ho nemenil. 4×4 v kombinacii s podvozkom nepozna prekazky ci lesna cesta k chate ci sneh ku svahu ci blato proste to prejde vsade ja mam obute celorocne gumy 50%teren50cesta. Pri velkej rychlosti nie je hluk v kabine a sedi sa prijemne ako v gauci. Motor je tichsi ako 1.3jtd alebo 1.9tdi pd, autom v pohode taham plny vozik strku a netrpy to auto. Som velmi spokojny s autom dobra volba jazdenky ak niekto hlada 4×4 a velkost za prijatelnu cenu

    Odpovedať
  19. 20

    Vladimír

    Ahojte mám automat 2,5 103 kw a pri rozbehu auto dimí na čierno,potom,ked sa otáčky ustalia prestane,ale aknahle pridam motor ide do zaberu znovu dimý,v zime menej,v lete viac diagnostika nič neukazuje,ani eger ventyl,tak neviem,vstreky kontrolované.

    Odpovedať
    1. 20.1

      zacharovci481@azet.sk

      Mal som ten istý problém a bola to prasknutá gumenná hadica medzi turbom a interkhulerom
      / chladič stlačeného vzduchu/. Cez túto prasklinu unikal stlačený vzduch z turba, a motor dostával menej vzduch pri rovnakom množstve vstreknutej nafty. Vznikala bohatá zmes a teda
      čierny dym. Pri ustálenej rýchlosti sa tento efekt stráca.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.