Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

6 komentárov

  1. 1

    offroad

    Ako je na tom hrdzavenie nadrze a trubiek oproti pajeru III?

    Odpovedať
  2. 2

    peter

    Hrdzavejú podstatne menej

    Odpovedať
  3. 3

    offroad

    tak uz len treba pockat kym klesnu ceny, teraz tak 12000,- EUR za jazdene

    Odpovedať
  4. 4

    petter

    Mam 3,8 2008 rocnik.Jedno z dvoch benzinovych,ktore boli vraj predane za cely cas v Autopalace.Hrdza je problem viacmenej uz len na drziaku rezervy,ktory nie je zhora kryty.Ten treba pozriet.
    Casto odchadza klima a najst kde fuci byva problem,oprava narocna a draha.
    Obvykle je to zadna klima,takze najlacnejsie riesenie je ju odstavit v motorovom priestore a zvarit hlinikove trubky…
    Takmer vsetkym odide automaticke nastavenie svetlometov,co moze byt problem pri STK..treba dobre nastavit.
    Vyhrady mam k absencii pozdlzneho nastavenia volantu…mam 185 cm a laktova opierka je nizko…na dlhe trate nepohodlne.
    Sedenie blizko dveri..trosku nezvyk.
    Absolutne ma vytaca zvuk truby ktora pripomina hlasitost skutru.
    Auto je naozaj tvrdsie oproti predchadzajucej generacii.
    Hoci mam spotrebu cca16 l,nemenil by som za diesel…auto vie jazdit svizne.
    Vybava je super,sedacky nadpriemerne,dobre nastavitelne,mechanika robustna,elektronika poctiva,trvacna.
    Xenony nadpriemerne.
    Vnutorne spracovanie na nizsej urovni ako Toyota Land cruiser.
    Kto chce pracanta,radim Pajero,kto rodinne urcite Land Cruiser..je makksi,pohodlnejsi a sviznejsi…hovorim o benzine..nie dieseloch!!!!
    Diesel je urcite lepsi v Pajere.
    Petrer

    Odpovedať
    1. 4.1

      Peter

      Pozdravujem vás, mám v pláne si zaobstarať takéto isté auto, a mal by som zopár otázok, bolo by možné vás kontaktovať aj napr. mailom??
      Ďakujem

      Odpovedať
  5. 5

    Miro

    Toyotu land cruiser 120 som zvazoval a rozpíšem sa prečo vyhralo pajero. Pajero bolo postavené ako priamy konkurent pre LC120. Zdiela s toyotou ale vela komponentov, napríklad brzdy sú rovnaký výrobca, sú to rovnaké elektrohydropneumatické strojové brzdy a dokonca pasujú brzdové platničky priamo z toyoty na pajero. Prevodovka od roku 2010 je toyota / Aisin A750, zhodná s toyotou LC100. LC120tka má pevnú zadnú nápravu a nedosahuje komfort Pajera, tiež možnosti nastavenia tlmenia a pruženia sú viac limitované. Na druhú stranu je bezúdržbová, na pajere toho treba meniť viac lebo má ramenové závesy. No a finálne motor, LC120tka má slabý 3.0D4d a vela kusov som videl na predaj kaput, z dôvodu nižšieho výkonu, sa tie motory aj viacej trápia. Od Euro 4 tam sa zmenil materiál piestov a prepalovali sa. U pajera nič také nieje, jediný motorový problém je hrdza v nádrži, ale ovela častejšie je vodítko rozvodovej reťaze, ktoré sa zvykne vydrať a potom to rachotí, hrozí aj poškodenie motora. Kto chce pracanta, určite Pajero.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.