Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

4 komentáre

  1. 1

    SS

    …a mimochodom, vlastnim jedno z tych auto co su tu uvedene fotky, verzia 1.3 63kW, a praktickost, spolahlivost nepozna hranic, spotreba nie je odealna, ale su aj horsie, v porovnani s objemom mootora a velkostou karoserie, iba diely su na to drahsie ako na BMW 5er, aspon z mojho pohladu. :o)
    ALe inak, za ten peniaz, praktickejsie auto pre mladu nenarocnu rodinku….ideal…

    Odpovedať
    1. 1.1

      Miro

      Mam 1,9 Di-D, vykon 75 kW rok vyroby 2003. Mam najazdenych cez 280 tis. km a z doterajsich vaznejsich poruch bola vymena prednych brznych kotucov (zvlnene) pri 260 tis. km a vymena oboch zadnych strmenov pri 220 tis. km. Zatial neboli menene ziadne loziska. Akurat silonbloky na riadeni tohto roku v jari (vlastne cele ramena, pretoze samotne silonbloky sa nedali kupit). Spolahlivejsie auto si ani neviem predstavit. Na tuto stranku som sa dostal preto, lebo svojho auta sa este nejaky rok nechcem zbavit a potrebujem nejake ojazdene auto pre syna (cca do 100 – 130 tis. km) a lepsiu alternativu, co sa tyka ceny ojazdenych vozidiel a kvality, ani nepoznam.

      Odpovedať
  2. 2

    vino

    Zdravim vsetkych chcel by som sa opytat ci mi vie niekto poradit ako stiahnem otacky na mitsubishi spacestar 2001 rocnik 1,3 benzin, skrtiacu klapku som vycistil resetoval ale stale mam otacky 2000 potreboval by som ich stiahnut o polovicu vopred dakujem za radu.

    Odpovedať
  3. 3

    vilo

    prosim vas možete mi poradit menil som na 1,9 Di-D, vykon 75 kW rok vyroby 2002 stabilačne tičky a teras ak beriem zatačku tak mi tam buha jedna strana ja som to dotahol na doras a neviem ako ma to bit

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.