Abarth je pre Fiat to, čo AMG pre Mercedes, Renaultsport pre Renault, alebo M divízia pre BMW. Zjednodušene povedané, zoberú sériové auto a spravia z neho niečo iné. Tentokrát sa vyriadili na Fiate 500, ktorým dokazujú prepojenie medzi značkami Abarth a Ferrari. Kreácia dostala názov Abarth 695 Tributo Ferrari.
Ako pohonnú jednotku zvolili 1.4 Turbo T-Jet z portfólia Fiatu, ktorú poupravili na 132 kW (180 koní). Motoru asistuje automatizovaná manuálna prevodovka s pádlami pod volantom. Krpec stojí na sedemnásťpalcových kolesách s dizajnom prevzatým od Ferrari. Zlepšili aj pruženie a kvôli silnejšiemu motoru sú posilnené aj brzdy. Majú priemer 305 mm a sú od Bremba.
Zvonka je jasné, že sa nejedná o klasický Fiat 500, už na prvý pohľad. Nárazníky robia výraz miniauta agresívnejším. Agresivitu dopĺňajú sériové xenóny a farby karosérie. Na výber sú štyri odtiene: modrá Abu Dhabi, šedá Titanium, červená Scuderia a žltá Modena.
Pozornosť k detailom je vidno aj vo vnútri. Škorpióni Abarth sú na volante a koliesku nastavovania sklonu sedadla Sabelt. Nápisy Abarth možno nájsť na prahoch, tiež na sedadlách a na palubnej doske. Najzaujímavejšou aplikáciou loga je ale bez sporu brzdový pedál.