Novinka sa predstaví na tohtoročnom parížskom autosalóne. Nosnou myšlienkou má byť pri tomto automobile slovo elegancia.
Zostáva charakteristická maska chladiča, ktorá nadväzuje na šípovité logo značky, zároveň ale C4 dostala zamračený výraz prednej časti, neobvykle vypuklý prelis na kapote, vyspelejšie tvary bokov a zadnej časti. Na druhej strane sa objavú staré známe tvary, ako dvojitý prelis na bokoch, či vzpriamený zadný stĺpik, širšie okno na piatych dverách. Majú vzbudzovať väčší pocit robustnosti.
Citroën tiež sľubuje precíznejšie detaily, menšie špáry na karosérii, presnejšie spojenie ozdobných líšt. Tiež sa objavia prepracovanejšie tvary liatych diskov, kde spektrum veľkostí bude siahať od 15 až 18 palcov.
Interiér má predstavovať ešte výraznejší posun. Nemá sa šetriť mäkčenými plastami a chrómovými doplnkami. Zmizne aj volant s pevným stredom a dvojica displejov s prístrojovým štítom uprostred pod čelným sklom.
C4 dostane niekoľko zaujímavých technických inovácii, napr. programovateľný tempomat a obmedzovač rýchlostí, ktorý umožňuje uložiť päť rýchlostných limitov podľa uváženia vodiča (50, 90, 130 a ľubovolné dva ďalšie). C4 bude tiež prvým Citroënom so statickým prisvecovaním hmlovkami do zatáčok a dostane tiež systém sledovania mrtvého uhlu, ktorý využíva ultrazvukové vlny. K pokročilým informačným technológiam patrí Citroën eTouch, možnosť automaticky kontaktovať tiesňovú linku s udaním polohy auta, ďalej WiFi On Board predstavuje zariadenie pre pripojenie na internet pomocou 3G siete, poteší aj zásuvka s napätím 230 V.
Čo sa týka motorov budú na začiatok v ponuke známe jednotky aj z iných modelov. Konkrétne sa jedná o 1,4 VTi 95 (70 kW), 1,6 VTi 120 (88 kW) a prepĺňaný 1,6 THP 155 (115 kW) s robotizovanou prevodovkou. Turbodieselové agregáty bude zastupovať 1,6 HDi 90 (66 kW), 1,6 HDi 110 FAP (82 kW) a 2,0 HDi 150 FAP (110 kW).
V ponuke bude aj úsporná verzia e-HDi 110 FAP (82 kW) s robotizovanou prevodovkou, pneumatikami s nízkým valivým odporom a reverzibilným alternátorom (je schopný dobíjať akumulátor rekuperáciou brzdnej energie) v spojení so systémom Štart-Stop. Emisie CO2 budú 110 g/km a spotreba 4,2 l/100 km.