Nová Micra už síce mala premiéru na jar v Ženeve, ale až októbrový parížský autosalón uvádza štvrtú generáciu na európsky trh.
Micra je postavená na úplne novej podvozkovej platforme, interne nazývanej V, s rázvorom 2450 mm a oproti predchodkyni sa vzdialenosť medzi nápravami zväčšila o 20 mm. Do dĺžky narástla o 61 mm na 3780 mm, do šírky sa zväčšila o 5 mm na 1665 mm, na výšku je ale nižšia o 10 mm a má teda 1520 mm. Micra tak stále patrí medzi najmenších zástupcov svojej kategórie.
V Európe bude Micra zo začiatku ponúkaná s dvomi úplne novými motormi, v podobe 1,2 litrového zážihového trojvalca HR12. Ten využívá systém plynulého variabilného časovania ventilov. Výkonové paramatre slabšej verzie sú 59 kW (80 k) a krútiaci moment vrcholí 110 Nm. Silnejšia varianta rovnakého objemu bude preplňovaná, s priamym vstrekom bezínu do valcov, jej paramatre sú 72 kW (98 k), 146 Nm a bude štandartne vybavená systémom Start-Stop.