Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

56 komentárov

  1. 1

    szimking

    Zdravim. Mam sice Vectru B, ale s motorom 2.2i 16V Z22SE (108 kW/147 PS). Kazdemu mozem odporucat, je to skvela volba. Nesmierne spolahlivy, proste potrebuje 3 veci, olej, filtre a benzin. Teraz mam na tom 248tisic km, s motorom neboli ZIADNE problemy. Ma to retaz, takze netreba menit ani rozvody. S klimou nectit tych 147 koni, ale bez toho to ide celkom dobre. Spotreba absolutne zavisi od vodica. Ja som urobil aj 5.8, ale da sa aj 11 L :). V meste to spotrebuje 8.5-9 l, komb. 7-7.5. V zime o liter viac. Ale nie je to motor do mesta, ale na dialnicu. Pri 140 Km/h 7.5l. Este raz kazdemu odporucam, V zime zaskoci ihned, spotrebuje perfektne, a je nesmierne spolahlivy.

    Odpovedať
  2. 2

    quicky

    Ako ste to mysleli s tymi AFL svetlami? Podla mna rozhodne v zakladnej vybave neboli ani po roku 2005 ani neskor. Tak isto nesuhlasim ani s tym ze by sa nejak skoro opotrebovavali tlmice a podvozok. Mal som tri vectry c a ziadne problemy neboli. Okrem toho opotrebenia zadnych lozisk, to sa prejavilo vzdy okolo 150 000km

    Odpovedať
    1. 2.1

      MJ

      Ohľadom svetiel. Jednalo sa o dieslovú variantu tusím s motorom 88 a 110 kW. A čo sa týka opotrebovania podvozku. Viete záleží kto a ako jazdí. Všetko je v priemere. Passatu B5 sa tiež veľmi skoro v priemere opotrebovali závesy kolies konkrétne boli problémy s Al ramenami, mne v pohode vydržali 150.000. Známemu sotva 80.000. Ste zrejmä svedomitý vodič, jazdiaci slušne a „nezbierate“ vo svojom okolí diery na cestách. Známy čo má Vectru C a najazdených 208.000 bol s vôlami na prednej náprave 2x v servise a raz mu tiež menili tlmiče. Taktiež mal vo výbave spomínané svetlomety. Jazdí pomerne dynamicky a rodičov ma na dedine, kde je tankodrom teda cesta III. triedy. Naopak on nemal žiadny problém doteraz s motorom. Šlape ako hodinky. Netreba brať všetko doslovne, poruchy sa berú v priemere ako častejšie a nie, že na každom vozidle musia nastať. A zrovna stav podvozku, veľmi závisí od jazdného štýlu vodiča.

      Odpovedať
    2. 2.2

      ronny

      Ahoj,

      mam Vectru C Caravan 110kW a AFL svetla boli urcite za priplatok (cez 1000€)! Niekedy mi robi problem automaticka prevodovka – nepreradi na vyssiu rychlost a drzi motor v otackach. Musim mu pomoct manualom. Zatial jediny problem je s radiom, ze po nastartovani obcas len chrci. Opakovany start to napravi. Vzhladom na to, ze auto ma najazdenych len 44 000km, je vsetko OK!

      Odpovedať
      1. 2.2.1

        ronny

        este som zabudol, ze po 30 000, mi zatiekla voda rovno do tlacitka ovladajuceho piate dvere. Nasledne si to zilo vlastnym zivotom a po starte sa mi otvaral kufor. Oprava (Opel) 300€!!!!

  3. 3

    quicky

    Aktualne jazdim na Vectre 2007 110kW a mam tam len obycajne xenony aj to tusm za priplatok uz sa nepamatam. Inak musim povedat, ze je to velmi pekny clanok a urcite pomoze ludom, ktori budu hladat ojazdenu vectru. Doplnil by som este, ze 1,9CDTI maju casto problemy s alternatorom ako som sa sam presvedcil a nasledne aj docital na opel forach. V servise si za to pytaju 850€ plus robota. Ako spominate aj v clanku, velky pozor na tie dvojhmote zotrvacniky! to je zavada ktora sa da odhalit uz pri kupe auta, ale v pripade zanedbania to je oprava tak okolo 2000€ v autorizovanom servise.

    Odpovedať
  4. 4

    spevavec

    ja som 7 rokov jazdil od nova VeCe 1,8 90kW rv.2003, osobne som bol velmi spokojny hlavne motor bol bezproblemovy,(aj ked ku koncu sa uz zacinali ozyvat hydrozdvihatka)…. podvozok? po cca 40tis.km som musel menit loziska prednych tlmicov (podla mna zla sada od prvovyrobcu lebo menene drzia asi doteraz)a po cca 100tis.km aj samotne tlmice a tak isto tycky stabilizatora.v zime vzdy nieco vrzalo v prednej naprave ,ale neprisiel som na to co….. ziarovky H7sa vypalovali minimalne raz do roka a asi aj preto ze som mal vybavu tzv“spartan“ s elektronikou som nemal najmensie problemy . v celku by som toto auto hodnotil ako vydarene

    Odpovedať
  5. 5

    Tom

    chcem si kupit opel vectra caravan 1,8 + LPG, r.v. 2007, prosím poradte na co si mam davat pozor a ci je to spravna volba a kombinacia

    Odpovedať
    1. 5.1

      Peter

      ahoj
      ten motor je do vectry absolutny ideal, nic lepsie nevyberies
      v skratke: vyhnes sa problemom a nakladnym opravam naftovych motorizacii, 1,6-tka je slaba a vacsinou len Socka vybava, 2,2i Direct je hrozne problemovy a tie ostatne 2,0Turbo a 2,8Turbo su uz poriadni zruti benzinu

      taktiez pod tym agregatom netrpi predna naprava lebo je lahky, takze bez problemov vydrzia komponenty podvozka aj enormne velky najazd kilometrov bez opotrebenia

      tiez ma skvelu spotrebu, kombinovane sa da jazdit v rozmedzi 6,4 – 7,2 a to je vyborna hodnota na benzinovy motor s vykonom 140 koni – ked tam budes mat LPG, spotrebu nebudes riesit vobec

      Odpovedať
  6. 6

    Mayo

    Kto poradí súrne ,ako vybrať štartér resp.ako sa k nemu dostať a či sa dá vybrať len cievka.Díky Mayo

    Odpovedať
  7. 7

    Lukas

    starter drzia 2 resp. 3 sroby podla typu motorizacie . nachadza sa v dolnej casti motora . pre jeho demontaz je v niektorych pripadoch rozobrat par plastov alebo nutnost poodpajat par hadic . Preto odporucame ponechat repas startera servisu a profesonionalom.

    diesel
    1.9cdti
    http://www.startermotor-alternator-store.co.uk/ekmps/shops/thestartermot/images/opel-vectra-c-1.9kw-starter-motor-1.9-cdti-s2173–4269-p.jpg

    Odpovedať
  8. 8

    bebecko

    ahojte,
    ma tu niekto skusenost s Vectrou Caravan 1,9CDTi? min.tyzden nas z nicoho nic nechala stav v Kubine. Auto bolo tyzden v service, vraj bol upchaty filter pevnych castich, tak ho v speci roztoku vycistili, ale auto na jednotke a dvojke vobec netaha. nohu mam az na podlahe a otacky, ani rychlost nikde. Neviete poradit, co to moze byt a co s tym?

    Dil

    Odpovedať
    1. 8.1

      quicky

      no tak ak sa ti podarilo upchat filter pevnych castic, tak to si slusne povedane v keli. opravovat sa to moc neda, mozes kupit novy za nehorazne peniaze alebo to nechat vyhodit a preprogramovat elektroniku. toto by nemal byt problem, lebo 1,9cdti sa pred tym robili bez toho, takze soft neni problem zohnat (ja by som siel asi do toho). na druhej strane neviem na kolko to je legalne :/

      Odpovedať
  9. 9

    Bobo

    ahojte,
    chcem si kúpiť Opel Vectra 2.2i 16V GTS Elegance má niekto poznatky o tom aute.
    Dík.

    Odpovedať
    1. 9.1

      Palo

      Tak slušný ťah, ale aj dosť vysoká spotreba v pohode aj nad 10 a nepatrí k najspolahlivejším. Benzínovú Vectru jedine 1,8 alebo 2,0 turbo.

      Odpovedať
  10. 10

    Pepe

    Mám Vectru C 2,2 16V benzín (v plnej výbave) a najazdil som na nej 400 000 km. Môžem potvrdiť, že predná náprava je na naše cesty dosť poddimenzovaná a už som min. 6 x menil všetky čapy. Po 5 000 km som musel vymeniť zadné ložiska, ale je zaujímavé, že držia doteraz. Servo som menil po 50 tis. km a po ďalších 50 tis. km som servo nechal zrenovovať v Blave. Drži doteraz. Tlmiče zadné som menil po 60 tis. km lebo vytiekli. Ďalšie som menil len nedávno. Motor je dobrý, tam som menil len rozvody, nakoľko je naozaj pravda, že kolísajúci napínací tlak oleja spôsobil zlomenie napínacích kladiek. Zadná náprava má problém v silenblokoch, v mojom prípade len jedna strana. Zatial som to nemenil, nerobí to až taký problém. Zato výfuk problém robí. Hlavne korózia stredového tlmiča.
    Celkovo však musím povedať, že jazdné vlastnosti a konfort vozenia bol lepší ako u porovnateľných vozov tejto triedy. Preto mám túto Vectru doteraz. Začínaju sa však prejavovať menšie poruchy, ako sú xenóny, slabšie kúrenie, rôzne čidlá a snímače. Motoricky však šlape a spotreba sa napodiv ustálila na hranici do 7 l/100 km. A to nechodím najpomalšie.

    Odpovedať
    1. 10.1

      Robo

      Súhlasím s tebou,sú spolahlivé.Ja mám síce vectru c GTS 2,2 DTI 92kw, r.v. 2003,ale je tiež spolahlivá.Má najazdených 415 000km,olej menim každých 20000km a pri výmene žiadny ubytok oleja.Ja som menil len stabilizatory a čapy riadenia,tlmiče v predu aj v zadu a horné uloženie predných tlmičov.Spotreba pri vybláznení do 5,8l a pri normále 5,5l .Som s nim nadmieru spokojny,,,,zatia 🙂

      Odpovedať
  11. 11

    Anonym

    chcel by som kupit opel vectra 2003 1.8 benzin,len nemam vobec skusenost s tymto motorom….pomoze mi kazdy komentar…dakujem

    Odpovedať
  12. 12

    Majo

    Ja mám Vectru c 3,0 v6 cdti cosmo manual a vobec to neni taky zlý motor ako píšu v recenziach.v podstate všetko je lepšie ako v recenziach.spotreba.7.6 kombinovaná cez zimu 7,8 a to nejazdím z lahkou nohou.Ale hlavna vec je sila toho motora zrichlenie neni vobec 8,9sekundy ako píšu ale 7,5 meral som to a aj max.rýchlosť neni 230 ale 260 podla gps.ale aj spolahlivosť je dobrá najazdil som na nej 65000 km a zaťial žiadna velká porucha.Ale čo je na tom motore najlepšie je ten zvuk toho auta mohutný nie ako na a6 3,0 tdi chrochtochrap čo má zvuk ako 1,9 motor z 81 kw.A aj svetla su na nej užastné big xenony natáčacie.Ak si chcete kupiť daktoru dieselovu variantu vectry tak vrelo odporučam 3,0 cdti.radčej manual vačši krutiaci moment

    Odpovedať
    1. 12.1

      Jano

      Možno že tebeten motor vyšiel, ale obecne by som do toho motora nešiel. Keby bol taký úžasný, nestiahli by ho z výroby a vyrába sa ďalej. Ja by som sa pri tomto motore mal isto na pozore.

      Odpovedať
    2. 12.2

      Anonym

      Ja mam Signum 3,0 v6 cdti tiež výbava cosmo a som s ním úplne spokojný, spotreba v pohode, nie tak ako píšu v tých článkoch, zvuk je krásny, výbava je super, v iných nemeckých autách za takú cenu máte štandard + niečo naviac, AFL bixenon na nezaplatenie, sedí na ceste ako prilepený, aj zrýchlenie je určite lepšie ako tu píšu, hlavne po stlačení tlačítka SPORT….trošku ma štve ten turbo efekt, ktorý prichádza okolo 2000 otáčok, potom to kopne a ide ako splašené….a interiér je super pohodlný…..takže tiež odporúčam…

      Odpovedať
  13. 13

    stelinka

    ahojte … kupila som opel vectra caravan 1,9 tdi … r.v. 2007 zaujomalo by ma co na to hovorite ako ste s tym autom spokojni, poruchy a tak

    Odpovedať
  14. 14

    Hosak

    Len pre info neopraviteľná verzia čerpadla Bosch VP44 sa opravit da.

    Odpovedať
  15. 15

    Majky

    opravitelne je tak ze je treba repas – teda vymena a taký repas stojí min 600-700 a viac eurí.

    Odpovedať
  16. 16

    Ivo

    No neviem , stále čítam aké mám zlé a kazové auto – Vectra C , 2.0 DTi r.v. 2002. Kúpil som ho v roku 2005 ako zobraté z leasingu . Malo vtedy 67 000 km . Teraz mám najazdené 190 000 km .Stojí vonku pred činžákom , používam ho každý deň na dochádzku do práce a pár krát do roka cesta do Švajčiarska . Nikdy ma nesklamal – že by som nenaštartoval , alebo ostal niekde stáť. Menil som len brzdové kotúče , platničky a ložiská v predných kolesách. Olej od výmeny do výmeny nežerie ( mením každých 15 000 km alebo 1 x ročne – Total Q 5W30 Ineo ) a 3 krát do roka žiarovky H7 .
    Čo bude ďalej neviem , ale asi mám nejaký zvlášť vydarený kus.

    Odpovedať
    1. 16.1

      TK

      Máte uplnú pravdu!Ten čo tento obsah písal,je uplný neznalec motorizácie tohto auta!Medzi majiteľmi oplov je najviac vychválený 2.0 DTI!Má to auto a mam najazdenych 430 tis km a jazdí velmi svižne a bez poruchy!Som druhym majitelom a prvý do toho len lial naftu a bežné vymeny oleja atd..Čiže ludia neverte tomuto článku!

      Odpovedať
  17. 17

    Bohuš

    Čaute akurá sa chystám kúpiť 1.9 GTS CDTi. Má cca 111000 km. Na čo si mám dať najviac pozor aby som nekúpil mačku vo vreci? Ďakujem

    Odpovedať
    1. 17.1

      quicky

      nepises kolko kW ani aku vybavu. Pri 110kW kukaj zotrvak a vyfuk ci je OK

      Odpovedať
  18. 18

    martin

    Zdravím , mam vectru c 1.9 tdci 74kw v cosmo plus výbave a momentálne
    mam problém s elektrickým kufrom. Otvorí sa normálne ale pri zatvarani sa v polke zastaví a nejde . Ale ináč super auto .

    Odpovedať
  19. 19

    Majo

    Dobrý deň chcel by som sa opýtať chcem si kupiť Opel Vectra GTS 2.2 DTI 16V Elegance aké mate stím skúsenosti. Dobra kúpa či ?? Načo si davať pozor ? Ďakujem.

    Odpovedať
    1. 19.1

      quicky

      2.2 DTI mi občas prepínala do núdzového režimu. Nič príjemne pri predbiehaní. Aj servo a ESP malo tusim dake problemy, ale už si nepamätám

      Odpovedať
      1. 19.1.1

        Julius

        nazdar mam tiez vectru c 2.2 dti aj mne ho prepina do nudzoveho rezimu uz si to vyriesil prosim ta co stim porad ale asi to je ventil na regulaciu turba

  20. 20

    Peter

    Zdravím mam Vectru caravan combi 10/2008 1.9 cdti som spokojny ale mam raz za cas problem pri startovani nechce mi naskočit. Točí ale nenaskočí az na 2-3 krat. diagnostika ani mechanici nic nenašli neviete poradiť ? A ze vraj mam nieco so zotrvacnikom neviete kde by sa dal zohnať za rozumnú cenu lebo zan pytaju 550 € dakujem pekne ..

    Odpovedať
  21. 21

    lubomir

    mam opel vectra 1,9 CDTI rok vyroby 2005 , najazdených 230 000km a som s nim maximalne spokojny , jedine co sme na nom robili
    boli menene rozvody , zotrvačník ,žiarovky, baterka a olej všetko bežné opravy ako na iných autách , šlape ako hodinky , odporúčam velmi spolahlive auto

    Odpovedať
    1. 21.1

      Anonym

      Súhlasím.ja mám 2008.ten istý motor.258000naj.auto ako lusk.

      Odpovedať
  22. 22

    Tomáš

    Ahojte. Ja mám Opel Vectra Caravan 2,8T OPC(206kw) r.v2007 kupoval som ju ojazdenú takže už niečo mala za sebou.U mňa úplná spokojnosť je to pohodlné,extrarýchle a krásne auto nehovoriac o priestore vo vnútri! Najazdil som na nej cca. 80tis km menil som bežný spotrebný materiál olej,filtre,brzdy.Okrem toho 1x zadné ložisko a nutné preprogramovanie CIM-ka v autorizovanom servise(cca40€)inak v pohode slúži ako má.

    Odpovedať
  23. 23

    Filip

    Dobry den.
    Idem kupovat opel vectra. Poprosil by som o radu, skor ktory motor a na co dat pozor pri kupe. Maju priblizne okolo 200 000 km – 250 000 km najazdene a navyber:

    -Opel Vectra GTS 2.2 DTI 16V A/T 2004 r. 92KW
    -Opel Vectra GTS 2.2 DTi 16V Elegance 2003 r. 92KW
    -Opel Vectra 1.9 CDTI Elegance 2005 r. 110KW

    Dakujem

    Odpovedať
  24. 24

    Romeo

    Zdravím priatelia.

    Mám Signum 1.9 diesel, V podstate to ide veľmi dobre ale začala mi vypadávať prístrojová doska.Asi po 10 minútach jazdy sa zrazu rozsvietia všetky kontrolky na palubovke a potom všetko zhasne a ručičky padnú na nulu. Všetko ostatné funguje a svieti.
    Keď v tom okamihu otvorím dvere, tak sa niekedy stane, že to celé naskočí a na nejakú dobu to funguje ďalej. Nie je to úplne pravidelne. Niekedy sa mi to nestane vôbec a niekdy aj dva krát za 20 km. Niekedy sa palubovka nerozsvieti vôbec ani pri štarte a začne to fungovať až na druhý deň
    Myslím, že to čiastočne závisí od teploty, teda pri chadnejšom počasí sa to stáva pravidelne ráno a poobede, keď sa torucho oteplí, tak to nevypadne.
    Má niekto nejaké skúsenosti alebo by vedel poradiť čo s tým? ďakujem vopred

    Odpovedať
  25. 25

    jarda686

    Zdravim
    čo hovorite na opel vectra OPC rok výroby 2006. Je to 2.8 V6 188kw.
    Mate nejake zle skúsenosti ?
    Dakujem

    Odpovedať
  26. 26

    romanmihok@azet.sk

    ahoj chcel by som sa opytat do ma vectru karavan v plnej vybave 2/2 dti ako je snou spokojny diky

    Odpovedať
    1. 26.1

      Peťo

      Ja by som to skôr videl na kurz Slovenčiny:-D K veci: 2,0 a 2,2 DTI,DTL nebrať. Čerpadlo VP44 je neoraviteľná a drahá sranda. Z Dieslov jedine 1,9 CDTI. Najlepšie 88kw.

      Odpovedať
      1. 26.1.1

        Anonym

        Mám 1,9 cdti 88 kw.spokojny nad mieru.rok 2008.

  27. 27

    Miro

    Zdravím,

    mam zaujem o Vectru C sedan, rv.2006, 2.2 direct, 114kW, nabehanych 145 000. Na co si dat pozor pri tomto benzinaku? Nejake zavazne, caste poruchy na motore, podvozku/riadeni. Dakujem.

    Odpovedať
    1. 27.1

      QUASI

      Vectre C sa vyhni, je to katastrofa od podlahy. Mal som Vectru B ktora bola o nieco lepsia, a stale to bolo najhorsie auto ake som kedy mal. Poznam 2 ludi ktori ju mali, a nevedia Oplu prist na meno. Opel nikdy viac.

      Odpovedať
    2. 27.2

      quicky

      Ahoj, nemam skusenosti s benzinom vo vectre, ale moja 1.9 CDTI ma odjazdenych 330 000km bez zasadnych poruch. Napravy, tlmice su vsetko stale povodne co je podla mna na slovensku zazrak. Zadne tlmice uz zacinaju odchadzat, ale na to sa nemoze nik stazovat. Do 200 000 nebola absolutne ziadna porucha, neskor som menil zotrvak, alternator, baterku, hadicu od sania a cistil EGR. DPF, turbo a dalsie casti auta su doteraz bez zasahu a funguju. Olej sa meni pri 30 000 intervaloch,, to je asi tak vsetko co to auto potrebuje. Vidim ze pan Quasi vie o com hovori, ked taketo auto nema a je mu vsetko jasne.

      Odpovedať
      1. 27.2.1

        QUASI

        OK kamarat, budem teda konkretnejsi:

        Opel Vectra B kombi, rocnik 1998, 2-liter turbo diesel, nebol som prvy majitel:
        Ked to malo okolo 180k, pokazilo sa vstrekovacie cerpadlo, a nasledne sa to uz sypalo. Snimace vacky a kluky, RJ, odisla komplet elektrika – vsetky okna, ventilacia, klima, vyhorene central motorceky, zomrel LCD panel, vymlatena zadna naprava, vstrekovace sa zacali hlasit, stierace sa zasekavali uprostred okna, prepadove hadicky netesnili, odislo DO na kluci, sam som tam opravoval prepinace na volante a nesvietiacu palubnu dosku (vsade same GM na suciastkach, tak aky nemec), atd… Turbo divne piskalo….
        Vyfukove potrubie aj s koncovym dielom kaput, ale vzhladom na vek, pouzivanie a negarazovanie nic neobvykle. 2-hmotak to chvalabohu nemalo…. Starty v zime mizerne, zato motor mal kupodivu tah a nedymil, aby som bol objektivny.
        Dal som na tom aute spravit co bolo treba a predal som ho dalej, aj s komplet infom v akom je stave za par supov.
        Vectra C – nemal som a nechcem, ale mam 2 znamych, jeden mal benzin a jeden diesel, a dost casu travili v servisoch, hlavne ten diesel.

        Ak mas VC a vyse 300k nabehanych bez vacsich problemov, mas velke stastie, uzi si to.
        Mimochodom, menit olej po 30 000 km je celkom samovrazda….

      2. foe

        ja som mal astru H, s benzinom 1,6 a trhal osm si vlasy skoro tri roky, kym som to predal za srotovu cenu. Neskutocne kazove auto!

  28. 28

    M.

    2,2 direkt nie je nič moc motor, dosť žere, vyskytujú sa problémy s reťazou, EGR, zapaľovaním a tiež sa dosť usadzuje karbón. Ak chceš benzín tak 1,8 je určite lepšou volbou.

    Odpovedať
  29. 29

    jozef

    Ja mam Vectru 2,2 dtr 265000km.Ziadny problem.Tak ako aj na inych autach opotrebovane casti vplyvom jazdenia treba vymenit.Spolahlive vozidlo nikdy ma nikde nenechalo.A spotreba?.V meste 7,2 mimo mesta 5,7.Velmi spolahlive auto a pochodil som skoro celu Europu.

    Odpovedať
  30. 30

    Anonym

    Ahojte, chcel by som kúpiť Opel Vectra 1.9CDTi Elegance r.v. 2007, 88KW ktorá ma najazdené cca 160 000 km – overené. Chcel by som sa spýtať ohľadom motorickej stránky, spoľahlivosti a korózie karosérie. Ďakujem

    Odpovedať
  31. 31

    T.D.

    Ahoj, mám opel vectra c 1.9 cdti 88kw najazdených 215 000 km a začala mi svietiť kontrolka hladiny oleja. Na druhý deň som ho skontroloval a je ho tam dosť. Chcel by som teda poprosiť o radu, že či je to len zlý snímač alebo problém elektroinštalácie poprípade nejakej riadiacej jednotky alebo niečo úplne iné. Čítal som aj že niekomu pomohlo vymeniť olej 5w30 za 10w40 no to neviem či by malo na to vplyv, odborník nie som. ďakujem za rady.

    Odpovedať
    1. 31.1

      Anonym

      Tiež mám ten istý problém.vraj blbne čidlo mi bolo povedané.je to nepríjemné keď začne svietiť kontrolka.

      Odpovedať
  32. 32

    Majo

    Ahoj.Chcel by som kúpiť Vectru 1,6 77kw, má tu niekto skúsenosti s týmto motorom?

    Odpovedať
  33. 33

    Marco

    Zdravím, ja som mal pár rokov Vectru C Caravan 3.0 CDTI, najazdil som 150000 km zo súčasných 400000 km, Slovensko aj Európu a ďalej som ju predal, keď som už nepotreboval tak veľké auto. Výkon super, maximálna výbava, automat, kopa miesta všade, pri 1,8 tony zrýchlenie na 200 km/h super a hlavne zábava za volantom. Spotreba od 5,5 po 6,5 litra, na diaľnici 6.3 pri 130, 9 pri 200. Nad 7 litrov som dlhodobý priemer nedostal (podľa tankovania, nie PC). Každý gombík a systém doteraz funguje. Sem tam nedovrie piate el. dvere, menil som za štyri roky čidlá na dieslovej pumpe, zadné tlmiče, tyčky stabilizátora, predné brzdy. To je moja štatistika. Určite kúpim v budúcnosti inú verziu karosérie, ale rovnaký motor a výbavu.

    Odpovedať
  34. 34

    Proof

    Zdravim.Momentálne jazdím Signum 1.9 CDTI 110kW/manuál,ktorým som nahradil Astru G 2.0Dti 16v 74kW. //S týmto zatracovaným motorom som najazdil 190.000km(len výmena žhavičov a repas turba!!!) a auto išli do sveta s 320.000km.//. Sigmun je veľké priestranné auto,vzadu veľa miesta,super sú polohovateľné a do roviny sklápatelne zadné sedadlá,veľký kufor. V interiéri pri nájazde 185.000km nevidieť/nepočuť žiadne opotrebenie.Navigacia aj ostatná elektronika funguje v poriadku.Motor ma dostatočnú silu a ťahá veľmi dobre.Priemernú spotrebu mám 6,3L a to nejazdim úsporne.Rozvody komplet menené pri 155.000, alternátor+chladič klímy pri 175.000.Olej 5W-30 každých 10.000km,inak bežný servis ako platničky,filtre a spotrebný materiál. Celkovo som spokojný, ďalšie auto bude Insignia CDTI 118kw.

    Odpovedať
  35. 35

    Marián

    2,2 – 86 kW diesel nerobili , na wikipedii Vectra C nie je uvedený

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.