Jedná sa o systém samočinného parkovania, ktorý pod týmto názvom predáva značka Volkswagen. Systém využíva iba šesť ultrazvukových senzorov. Vodič je o voľnom mieste a aktuálnej činnosti informovaný na multifunkčnom displeji.
Samočinné parkovanie sa aktivuje tlačidlom, umiestneným pri radiacej páke. Senzory odmerajú veľkosť voľného miesta a vyhodnotia, či sa tam vozidlo zmestí. Vodič je na nájdenie vhodného miesta upozornený na multifunkčnom displeji na palubnej doske. Po zaradení spiatočky systém preberie riadenie. Vodič používa iba brzdový a spojkový pedál. Počas celého manévru vodič kontroluje okolie, pomáhajú mu pri tom aj zvukové signály parkovacích senzorov. Vodič má pri parkovaní ruky pokojne na kolenách – vozidlo pracuje s volantom samo. Na záver treba zaradiť prvý rýchlostný stupeň a vozidlo sa dorovná k okraju obrubníka. Miernym nedostatkom je, že systém si pamätá prvé voľné miesto v rade ešte približne desať až pätnásť metrov za ním a v prípade, že vodič chce z nejakého dôvodu zaparkovať inde, s automatom neuspeje. Detekcia voľného miesta nefunguje ani vtedy, ak ide automobil príliš blízko zaparkovaných vozidiel. Ako hlavnú výhodu však treba uviesť okrem už spomínanej presnosti najmä rýchlosť. Od rozoznania voľného miesta až po zaparkovanie ubehne aj pri veľmi opatrnej práci so spojkou a brzdou sotva dvadsať sekúnd. Systém možno kedykoľvek deaktivovať prevzatím riadenia, deaktivácia nastane aj pri rýchlosti cúvania vyššej ako 7 km/h. Systémy samočinného parkovania spravidla dodávajú automobilkám firmy, ktoré sa na moderné technológie vo vozidlách špecializujú. V prípade Volkswagenu je to americká spoločnosť Valeo.