Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

12 komentárov

  1. 1

    jozef

    mam 1,4 vti 308 o ten obsah tu nejde vedel som do coho idem,ale ta kvalita je na hovno auto ma rok a odpadavaju klucky na dverach starter skripe a motor hrkoce.jasne bol som s tim v servise v ramci zaruky odpoved bola hrkocu rozvody toje v poriadku klucky na dverach treba zalepit aten starter to je na dlksie mimo chodom servisni technik sama arogancia tak to je peugeot final.neni som ten tip ktory vyhladavy zakazdu cenu chyby ale toto auto sa mi poriadne zhnusilo.mal som v zivote dost aut ale peugeot uz nikdy viaca.zlata oktavka co som predal to to mi bol cert dlzni

    Odpovedať
  2. 2

    war

    ano kup si novu ochcavku a bude ti duniet v hlave z jej podvozka,
    mal si si kupit HDI peugeot a v inej predajni,
    HDI rules

    Odpovedať
  3. 3

    Marek

    308cku mam 4 roky, 1,6 HDI, jazdim na nej co den najazdene 170 000 km bez poruch. ziadne turbo, ziadne vstreky, ziadne uniky oleja ako sa pise v recenziach tejto motorizacie. Menil som komplet brzdy po 150 000 km neviem ci je to skoro, mozno zalezi aj na style jazdy, no moje auto je zvyknute na sviezu rychlu jazdu so spotrebou necelych 6 litrov ale da sa jazdit aj za 5 litrov. Co sa tyka podvozku tam doslova suhlasim s recenziou dokonca som menil aj tie ticky riadenia, ale polozka 20 eur myslim ze pri tolkch km nikoho nenasere…Takze celkovo hodnotim auto kladne hlavne motorizaciu 1,6 HD 80kw

    Odpovedať
  4. 4

    martin

    jozef ma pravdu je to šmeid

    Odpovedať
  5. 5

    Anonym

    1,6THP …absolútne nemôžem súhlasiť ako odporučený motor. Je to asi ten najhorší benzínový motor, aký malo PSA za histróriu v ponuke (medzi mechanikmi je rozšírený názov „bavorácka pomsta“). Kopec predajcov ho po čase odmietlo predávať, po skúsenostiach s opravami po 5-10-20… tkm. Nie je vzácnosť, aby po 2-3t km sa menila reťaz, po 20t km hlava a po 40tkm na záruku celý motor… Keby ten motor čo sa dá ako nový bol lepší, ale nie je !!! Nonstop problémy s núdzovým režimom, čidlami, chladením, mazaním…samozrejme reťazou. Samo o sebe systém priameho vstreku benzínu nie je dobrý (tu zhoršený prepĺňaním), nakoľko sa usádzajú olejové spaliny v hlave a spôsobujú karbonizáciu, samozápaly…
    Ale to je žiaľ dnes problém takmer všetkých „moderných benzínových prepĺňaných motorov“ ako je TSI, EcoBoost a podobne…

    Odpovedať
    1. 5.1

      M.J.

      Všetky tie problémy čo píšte platia hlavne o prvých verziách 1,6 THP, po modernizácii sa situácia zlepšila. Čas ale ukázal, že v niektorých veciach iba mierne. Naďalej ostali problémy s reťazou (vydrží síce dlhšie ale časom povolí) a nadmerným usadzovaním karbónu najmä na sacích ventiloch.
      Občasný problém čidiel a snímačov nie je až taká tragédia, to je pri dnešných motoroch prepchatých elektronikou akýsi „štandard“. Éra jednoduchého poctivého a spoľahlivého železa skončila.

      Odpovedať
  6. 6

    roman

    mal som 1,6hdi 66kw skoro 2 roky. Najazdil som cca 100000 km. Menil som rozvody pri 180000 a este som 2x menil platnicky a raz predne kotuce. To je vsetko. Predaval som pri 210000 km. Dokonca aj ziarovky mi odchadzali !!! Olej som menil po 20000 km anikdy som nepreplachoval

    Odpovedať
  7. 7

    mato

    mám 1,6hdi 68kw 180000km najazdené, menim olej čo 20000 nepreplachujem , a ako tu dole pisal Marek tiež som menil komplet kotuče a platničky až pri 150000km , jedine čo sa kazí sú predne stabilizatory ako tu je písane tie vydržia vzdy tak 70000km .

    Odpovedať
    1. 7.1

      Rasťo

      Ja mám 1,6hdi 68 kW, 120000km a bez problémov. Olej Tesco ten najlacnejší raz ročne. Nič viac. R.v. 2013.

      Odpovedať
  8. 8

    Eva

    Ahojte mam 308 1,6 Thp r.v. 2014, problem je ze motor akokeby v nudzovom rezime… nejde do vykonu spociatku mi to urobilo pri mrezoch resp.dazdi ci zmena picasia teraz vsak 4 den stale okej filtre vymenene… mam ho rok som druhy majitel zaruka ziadna stretol sa niekto s tymto problemom???? Ziadna kontrolka nesvieti…

    Odpovedať
  9. 9

    Eva

    Ahojte mam 308 1,6 Thp r.v. 2014, problem je ze motor akokeby v nudzovom rezime… nejde do vykonu spociatku mi to urobilo pri mrazoch resp.dazdi ci zmena pocasia teraz vsak 4 den stale olej filtre vymenene… mam ho rok som druhy majitel zaruka ziadna stretol sa niekto s tymto problemom???? Ziadna kontrolka nesvieti…

    Odpovedať
  10. 10

    Pišta

    Ja mam teraz obycajnu 1.6 Vti a tiez mi blblo… neslo do otacok za studena a startovalo na 3-4 pokus. Dal som vymenit cidlo teploty chladiacej kvapaliny, obe lambda sondy a ide to

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.