Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

14 komentárov

  1. 1

    ľuboš

    potvrdzujem, 508 s 2.0 HDi je vcelku slušné auto. vynikajúce zatáčajúce bixenony, slušná hudba, neuveritele nízka spotreba, dlhodobá 5 litrov, minimálna aj pod 4 litre, pri dodržiavaní zákonných rýchlostí po okreskách, na diaľnici pri 130 točí cca 2200 otáčok, okolo 5,8-6,3 l/100/pri 90 1.500, /4 l, čo sú nízke otáčky.
    prevodovka je zufalosť sama, rejd je väčší ako ako Avia, sedačky…nedržia telo, madlo tlačí do kolena, treba si nastavič sedačku, ZLE sa vystupuje a nastupuje, ked je polokoža , tak ju človek skoro zničí.
    navigácia je rýchla a na úrovni BMW, kufor malý/ na to, že je to kombi/, zvonku široké, vntri úzke, zadne sedačky sú pre osoby.

    široképneu 235/18 spôsobujú veľké trenie a treba vynaložiť dosť sily na volant, resp. človek neíti kolesá a šmyk je oveľa rýchlejší ako na 405,406,407, či 607, riadenie je také zvláštne, bez citu, pri strate , či šmyku sa nezapne kontrolka ESP, samozrejme, bavímesa sa o rýchlostiach a jazde , kde možno 90% majiteľov nepáchne.

    ani po 100.000 km nič nedrnčí, v tomto sa podobá na A4, akurát, že lepšie sedí na ceste, servisná níročnosť podvzozku je jednoduchá, lahšia ako na 407. chýba mi zadný spodný plastový kryt s deflektorom ako mala 607, samostmievacie spätné sa nedajú ani dokúpiť !!!, či objednať., zbytočne veľké spätné.

    inak, spokojnoť.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      zdravim, ked hovoríte že prevodovka zufalost. mate automaticku ?

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        ľuboš

        103 kw verzia, manuál, už má cca 160.000 km, bez jedinej poruchy, spotreba dlhodobá pod 5 litrov, reálnych, podľa PC 4,5

      2. Miloš

        Zdravím,
        auto chválite a porovnávate aj s A 4-kou a popritom spomínate prevodovku či široke kolesá….to si protirečite……ja myslím že je to auto ako lusk.

  2. 2

    ľuboš

    240.000 km, bez poruchy, okrem výmeny rádia.
    Užšie pneumatiky zlepšili ovládateľnosť 205/55/17 a aj komfort sa zvýšil.
    Dlhodoba spotreba 4,6, podľa PC, REÁLNE okolo 5 l, da sa urobiť aj 1600 km na nádrž.

    Odpovedať
  3. 3

    pugot

    508sw GT 2,2 HDi automat 213 000km (80% dilalnica) – po 5 rokoch pravidelneho servisu v autorizovanom servise – diagnoza prasknuta hlava valcov. Zatial odhadovana cena opravy cca 3000€+robota . Nikdy viac….

    Odpovedať
  4. 4

    ľuboš

    285.000 km, bez závad, jediná chyba bola, že som dal vyčistiť sanie, poškodil sa snímač teploty nasavaneho vzduchu, ukazoval – 50, takže spotreba išla hore, odišlo rádio, 700 eur, inak všetko pôvodne, aj Fap filter, na podvozku žiadne vôle, ešte nefunguje vzadu bezkľúčové otváranie, stojí tuším 300 eur 1 kľučka.

    Spotreba ide stále dole, dá sa pri rýchlosti do 100 km/ h po diaľnici urobiť aj za 4 litre, rekord je 2,7.., podľa PC, reálne asi 3,1…

    Odpovedať
  5. 5

    ľuboš

    Pre Miloša: kvalita interiéru je ako A4, ale nie je je až taká nedotáčava, Audi mala motor pomaly až pred prednou nápravou, išla ako kladivo von zo zákruty.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Zita

      Ľuboš: ako po ďalšom roku užívania? Koľko km, kazivosť, celková spokojnosť?

      Odpovedať
  6. 6

    ľuboš

    Vyše 300, asi 320.000 km.
    Poruchy, zatiaľ žiadne.
    Jediné čo ma prekvapilo, ukazujú sa hrdzavé bodky na predných blatníkoch,ale to je asi tým, že ho vôbec negarazujem, aj keď garáž je, nechce sa mi každý deň bránu otvárať..:(

    Spotreba stále klesá, pod 5 l nafty úplne v pohode, dlhodobo.
    Koža pod ľavým stehnom je viac poškodená, je to spôsobené vrtenim sa a otacanim, pri nastupovaní.

    Inak, nič, 0,00 závad.
    Klop klop na drevo.
    Ani žiarovka, prosto nič.
    Ani Japoncov som nemal takých spoľahlivých.

    Odpovedať
  7. 7

    508

    Tak moje skúsenosti 2.0 HDI. plusy: solídny interiér, celkom kultivovaný motor, dobrá spotreba,, manuálna prevodovka je v pohode. Celkom tiché auto. Svetlá xenony sú fajn, brzdy sú ok
    Mínusy: korozia (bodky na predných blatníkoch a liste okien, kraje prednych podbehov nie sú chránené pred kamienkami, niektoré autá sú do plechu vydrare. Tiež lak je mäkký a napr mi vydulo gumový nástrek podehu a nebola to korozia, iba to tam vydulo. Riadenie nie je úplne presne, treba počas jazdy viac korigovať. Občas odíde niečo z elektriky. Niečo mi búchali pri prudkom zmene jazdy pri rýchlej jazde a nikto nezistil čo to je.
    Keby to nemalo také hlúpe nedostatky, bolo by to fajn auto. Z toho dôvodu si francuza iste nekúpim.

    Odpovedať
  8. 8

    508 RXH

    Používám a miluji 508 RXH, spotřeba 4 – 4,5 l aditivované nafty, 8 let stáří, najeto 95.000. Luxusní, pohodlný kočár, kterým můžete jezdit rodinně (AUTO), sakra ostře (SPORT), ve městě a podzemních garážích (ZEV tedy čistě elektro) nebo jako čtyřkolka na sněhu na horách nebo v blátě na chatu (4WD). Nádherný kus auta s luxusním interierem, v plné palbě. Svoji větší váhu díky bateriím vyvažuje účinnou rekuperací, takže téměř nemusíte brzdit a šetříte destičky a kotouče. Pravidelně servisovaný, doufám že vydrží ještě aspoň 12 let 🙂

    Odpovedať
  9. 9

    benet120375@gmail.com

    508 2,2 HDI GT 150 kW, 365000km ,funguje všetko, pravidelný servis, prevodovka automat
    drží, motor suchý, menené pri 280 tis turbo, FAP, bateria, častejšie brzdy…ťažké auto, ináč stále ide ako píla, spokojnosť…Som druhý majiteľ. S elektronikou nemám žiadne problémy.

    Odpovedať
  10. 10

    ľuboš

    Cca 360.000 km. Všetko pôvodne, žiadna porucha, klop, klop, nech neurieknem.
    Ešte aj Fap je pôvodný, ani elois som nedolievam.
    Spotreba v zime, 4,7-4,9 podľa pc, reálne o pár deci viac.
    Sedačka sa už trochu rozpadá.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.