Z motora sa výkon prenáša na všetky kolesá cez ručne radenú šesťstupňovú prevodovku v prípade 3,2i (3,6i) a 4,5i (4,8i) modelov, zatiaľ čo Cayenne Turbo dostalo na výber len šesťstupňový automat Tiptronic S, ktorý bolo možné u zvyšných variant len doobjednať za príplatok. Sprevodovanie oboch prevodoviek je rovnaké pre všetky modely, menia sa len stále prevody. Tiptronic možno využívať ako v automatickom režime, tak aj v ručnom, kedy radenie prebieha buď páčkami pod volantom alebo pákou na stredovom tuneli.
Porsche myslelo aj na nebezpečné situácie a pri zaradenej redukcii pre jazdu v ťažkom teréne sú z bezpečnostných dôvodov páčky pod volantom automaticky deaktivované, aby nedošlo k nechcenému preradeniu v kritickom okamihu. Prevodovka Tiptronic S pochádza od nemeckého špecialistu ZF a jej naladenie je veľmi podarené. Radí hladko a keď treba aj rýchlo. Prispôsobuje svoje nastavenie momentálnym potrebám, to znamená, v bežnom režime pri rozbiehaní radí dvojku, jednotku automat radí len v prípade razantnejšej akcelerácie.
Všetky motory majú rozvody poháňané reťazou. Olej môže mať v prípade VR6 variabilný interval výmeny 30 000 km (dva roky) alebo pevný 15 000 (rok) a musí spĺňať normu VW 503 00, 503 01 a 504 00. Ostatné motory majú stanovený interval 30 000 (dva roky). V prípade V6 TDI musí olej spĺňať normu VW 506 00 506 01 a 507 00. Motory V8 od Porsche vyžadujú normu predpísanú Porsche vo viskóznych triedach SAE 0W-40 a 5W-50. Vzduchový filter sa mení každých 120 000 km a sviečky každých 60 000 km.
[AdvantagesAndDisadvantages]
[Disturbances]
[RecommendedAndNotRecommended]
Typ karosérie: | päťdverové SUV |
---|---|
Rozmery (D x Š x V v mm): | 4780-4798 x 1928 x 1700 |
Rázvor (mm): | 2855 |
Batožinový priestor (l): | 540/1770 |
Pohon: | všetky kolesá |
Objem palivovej nádrže (l): | 100 |