Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

8 komentárov

  1. 1

    ja

    „Preto neodporúčame jazdiť v otáčkach nižších ako 1500 ot/min“, kto dokaze jazdit z benzinakom pod 1500 otacok, by ani nemal sadat za volant

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      Vieš kolko takých vodičov-vodičiek čo takto jazdí je? kopec a dusenie motora pomaly na volnobeh valia len taký rachot. A potom otázka, prečo to auto tak slabo ide? Alebo opačne, zbytočné vytáčanie. Keby autoškoly robili čo treba nebolo by len menej nehôd ale aj rôznych technických problémov.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        adam

        Kto dokaze jazdit z benzinakom pod 1500 otacok, by ani nemal sadat za volant ??? Ja dokážem na svojom volve s motorom 2,5 Turbo benzín. Od 1300 otáčok už tlačí turbo s neuveritelnou silou. Pri 1500 otáčok ide krásne kultivovane, nemám pocit že by som ho mal točiť s 2500 otáčkami prenič zanič a za volant si sadnem tak isto ako doteraz…:)

      2. Jaro

        To je v poriadku, ale ty hovoríš o celkom inom motore. Jasné že keď ti plní valce turbo, tak to je možné, krútiaci moment je ako hovoríš skoro od voľnobehu. Aj u TSI to je podobné. Ale predsa len benzín bez turba potrebuje trocha iné spektrum otáčok, to aj sám uznáš :-). Je jedno či to je HTP, alebo niečo iné….

  2. 2

    Laco

    Velkou chybou je,ze mnohe autoskoly lakaju svojich potencionalnych klientov ,co najatraktivnejsimi autami s velkou kubaturou,samozrejme konkurencia je velka. Jazda s väcsim objemom motora je zaroven obojstranne vyhodnejsia.Ziakovi pri rozjazdoch neskapina motor,tym padom aj pre instruktora je to menej stresujuce a samozrejme aj samotny motor a spojka menej trpia ako pri mensej kubature,takze sa tak skoro neopotrebuje.Potom takyto ziak po opusteni autoskoly v domieke, ze aky je majster sveta „ved motor mi takmer nikdy nezhasol,som dobry…!,ide do praxe.Zhodou okolnosti v mnohych pripadoch nema inu moznost iba jazit s HTP a nastava koniec sveta.Je nastvany na cely svet,lebo mu ten motor netaha,tak ako na to bol zvyknuty a cuduj sa svete „pri rozjazde treba pridat aj troska plynu a citlivejsie narabat so spojkou“.Jednoducho mnohe dnesne autoskoly vôbec neucia,iba chrlia plne cesty „dementov“.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Jozef

      Je pravda že autoškoly chrlia mladých vodičov ako na páse sú neskúsený atd. ale zato im nebudeme nadávať do dementov že nemajú potrebnú skúsenosť, že preskakujú reťaze na rozvodoch na určitých motoroch tak to snáď zato nemôžu menej skúsený vodiči, to je snáď problém automobilky že také motory pustila do obehu , mali z tým rátať že motor bude pracovať aj nižších otáčkach a čo sa čudujeme veď teraz sa nevyrába pre kvalitu ale na kvantitu.

      Odpovedať
  3. 3

    Pavol46

    Chcem sa opýtať ako sa prejavujú preskočené rozvody ? a mohlo sa mi to stať trebarz ked žena išla autom a ešte auto nestálo stale sa pohybovalo dopredu a ona sa tam pokusila hodiť spiatočku . Zaznel hrozny zvuk . Viete mi poradiť či sa autu mohlo niečo stať ? Dakujem

    Odpovedať
  4. 4

    X

    Ty si ako jazdil v autoškole

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.