Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

67 komentárov

  1. 1

    Zolo

    Na Feline sa často pokazí nejaká kravina to je fakt, ale málokedy niečo fatálneho sa stane. V čom má naopak obrozvkú výhodu a to väčinu vecí si opravím sám alebo kamoš a za pár šlupiek

    Odpovedať
    1. 1.1

      Peter

      Pokiaľ sa Vám naskytne možnosť kúpy takmer nejazdenej a hlavne nebúranej felicie, rozhodne odporúčam. Obvzlášť s VW motormi. 1.9 D je extrémne úsporná a relatívne živá. Pokiaľ chcete jazdiť svižne s rozumnou spotrebou jednoznačne 1.6 tka. Úprava manažmentu riadiacej jednotky napomôže k lepšej odozve na plynový pedál, tým aj lepšej spotrebe. Pri kúpe 1.6tky treba dávať pozor na štart studeného motora, prímes spáleného oleja je predpoveďou bližiaceho konca…, praskajúce výfukové zvody – keďže sú ťahané z predu a priamo ochladzované náporovým vzduchom prechádzajúcim cez chladič, sú tepelné výrazne namáhané a ani krycí plech im nevie pomôcť, iba predĺžiť ich výmenný interval. Oplatí sa kúpiť originálny diel s 2-ročnou zárukou. Pokiaľ nekľaknú počas záruky, máte záruku, že ide o vydarený kus. Pokiaľ sa k Vám dostane verzia bez serva riadenia, nad širšími pneu ako 175/60 R14 nerozmyšľajte, ono v podstane ani väčšie či širšie povolené niesú. Mnou odoručanou alternativou je rozmer 185/55 R14 na 6 palcovom disku. Nenápadne pneu s priľnavosťou porovnateľnou so 195/45 R15 na 6,5 palcovom disku. Rozpera medzi tlmičmi je samozrejmosťou a dokonca odporúčam aj zadný skrutný stabilizátor zadnej nápravy hlavne pri krítkej verzii (kombičku moc nechýba). Kúpa sady tlmičov s odladenými pružinami HP Sporting by som povedal, že je povinnosť. Už v sériovej výške je to výrazný rozdiel v handlingu oproti sérii.

      Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    Súhlasím s tebou Peter, iba pri motore 1,9D by som doplnil. Je to ťažký motor a po čase sa unavia vnútorné podblatníky pod jeho tiažou a začnú sa deformovať. Tiež jazdné vlastnosti takejto Feliny boli oproti základnej 1,3 výrazne horšie, z dôvodu posunutia ťažiska smerom na ťažký čumák. Felina bola stavaná pôvodne na motor 1,3 a ťažkou 1,9 dosť trpela. Tieto problémy sa prejavovali pri náročnejšou využívaní vozidla-obchodný zástupca….

    Odpovedať
  3. 3

    Anonym

    jedna devina bola úsporná ale aj pomerne hlučná a po čase sa otriasal celý interiér, preto bolo treba meniť uloženie motora. ja som jazdil od 4 do 5 litrov

    Odpovedať
    1. 3.1

      dušan

      koľko výjde celé nové uloženie motora a čo všetko sa musí vymeniť.Ďakujem za odpoveď

      Odpovedať
      1. 3.1.1

        Anonym

        A to mas aky model? 1,3 1,6 alebo 1,9 d?

  4. 4

    Anonym

    Felina je výborné nenáročné a spoľahlivé auto. Za 7 rokov, čo som ju mal, ma nikdy nenechala v štichu. Len som dolieval benzín, menil olej a spotrebný materiál. Žiadna vážna porucha. Ceny servisu a dielov sú nízke. Svojimi nízkymi nákladmi mi umožnila našetriť na nové auto. Keby nebola skorodovaná, asi by som ešte nejaký čas na nej jazdil.

    Odpovedať
    1. 4.1

      bobo

      mna 1,9 zatial nesklamala ma uz 13rokov a menil som len oleje zhavice a podobne blbosti ,spolahlivo chodi zima leto a to ju jazdim pod tatrami je tu obcas fakt kosa.uz mam tiez nove auto no feldicku si nepredam…

      Odpovedať
  5. 5

    PP

    Mal som možnosť asi dva roky využívať Škodu Feliciu a príliš sa mi tam nepáčili mäkké sedadlá bez bočného vedenia a navyše veľmi krátke, vždy som si hľadal dlho polohu. Keď som išiel viac ako 90, musel som si zosilňovať rádio, lebo cez rev motora som nič nepočul, ale oproti starej 120tke veľký pokrok. Mimochodom motor to malo 1,3 – 50 kW.

    Odpovedať
  6. 6

    riso buda

    ješťe bych dodal ze felda 1,3mpi 50kw si velmi dobre rozumí s lpg .Já osobne mám najeto310000 km z toho 160000 na plyne a krome starteru , spojky ,3 krat vyfuku ,lozisek kol jsem byl bez problému
    a to jsem bez obav sjezdil polsko madarsko a čechy
    takže kdo nechce vrazet velký peníze do auta FELDOU nic nepokazí

    Odpovedať
  7. 7

    Tomáš

    Jediné, čo mojej Felícii môžem vytknúť zo spomínaných neduhov je azda len absencia serva a odhlučnenia motora. Inak je to príjemné, nenáročné auto. 🙂

    Odpovedať
  8. 8

    Matej

    Caute, ja mam feliciu 1,3 sice len s motorom 40kw,. no musim povedat,. ze je svizna a za tri roky co ju mam som na nej menil len tesnenie pod hlavou valca, inac som s nou spokojny.

    Odpovedať
  9. 9

    rado

    Zdravim prave si dokoncujem vodicak a mam moznost dostat sa k felde 1.3mpi 50kw rv.99. Zaujimalo by ma, ci je to pre mna ako zacinajuceho vodica dobra volba. Auto ma najazdenych 137562km a bolo pravidelne servisovane(mam to overene- jazdil na nej krstny). Dakujem za radu. P.S. auto by bolo zadarmo a je po oprave 5.dveri

    Odpovedať
    1. 9.1

      roman

      Felíciu podľa vlastnej skúsenosti doporučujem na rozjazdenie sa. Je konštrukčne jednoduchšia ako súčasné autá a preto spoľahlivá. Keď sa aj niečo pokazí, náhradné diely a servis sú lacné. Mal som ju 7 rokov, najazdil 65 000 km a bez vážnej poruchy, len spotrebák. Len raz sa mi stalo, že ma museli odtiahnuť, presnejšie naložiť. Bolo to na parkovisku. Rozsypala sa mi zámka na spínačke, nemohol som tam strčiť kľúč, keď som chcel naštartovať. Podľa servisákov v škoda servise je to vraj problém felícií paradoxne novších po facelifte (od roku 1998). O tomto probléme som sa ale nedočítal v užívateľských recenziách, takže sa to asi nevyskytuje až tak často. Všetky ostatné v recenzii spomínané problémy ma obišli, teda okrem korózie. Nebyť nej tak stále na nej jazdím.

      Odpovedať
      1. 9.1.1

        Anonym

        Tú spínačku môžem potvrdiť. Aj naša (po facelifte) si tým prešla.
        Alternátor/regulátor je veľmi častý problém a samozrejme tiež korózia.
        Inak úplne bez problémov. Pre začínajúceho šoféra si neviem predstaviť iné auto. A má aj ďalšiu nespornú výhodu – nemá posilovač, človek nemusí pučiť činky aby mal ruky jak drevorubač:)

    2. 9.2

      tom tom

      vyborna volba…tiez som na takom zacinal.

      Odpovedať
  10. 10

    Pity

    Chcel by som sa spytat, preco si nekupovat Felinu 1.3 sice s dobrymi kilometrami a stavom, ale vzadu pri kolesach pomerne dost skorodovanu?

    Alebo ak sa chcem vozit jeden rok (max dva), to nie je az taka vada?

    Dakujem

    Odpovedať
  11. 11

    duri

    mam skodu felicia kto mi poradi .pocas jazdi mi zhasne motor .pri opetovnom nastartovani kucka ,potom chity zaradim jednotku pomali sa rozbieham a zhasne motor.pripada to na nedostatok paliva ,

    Odpovedať
    1. 11.1

      Anonym

      Aký motor? a rok výroby?

      Odpovedať
    2. 11.2

      Morph

      Moze to byt zaneseny palivovy filter alebo lambda sonda. S malou pravdepodobnostou este snimac otacok, pripadne kabel zo snimaca otacok. Raz mi uz prehnili kable.

      Odpovedať
  12. 12

    tomas

    zdravim.mam felinu 1.9d,rok97,kupil som ju z82 000 km,mam na nej za 5 rokov 190 000,presiel som na nej celu europu bol som na nej na najzapadnejsom konci europy v irsku kde my sluzila ako pojazdna dielna,olej menim pravidelne po 6000km,nemal som snou nikdy problem,samozrejme trapi ju korozia ako kazdu inu,som snou maximalne spokojny

    Odpovedať
  13. 13

    Miroslav

    Zdravim.Taktiež mám felíciu 1,9 D combi rv 1998.Nakolko je dovozova ani po 15-tich rokoch nie je extrémne zkorodovaná Kupil som ju ked mala najazdených 183000 km.Dnes mam najazdené 266600 km.Okrem výmeny oleja filtrov, čapov, suciastok brzd a drobných opráv zkorodovaných miest karosérie som na jej údržbu nemal žiadne velké náklady.Ak predchádzajúci majitel nerobil nič s alternátorom,dá sa predpokladať jeho skorá porucha.PS.Motor je úplne čistý bez úniku oleja.Som s ňou maximálne spokojný.

    Odpovedať
  14. 14

    Peter. L

    Dobrý den.Chcem sa spýtať idem kupit feliciu toto je napisane o nej:SURNE zavadzia nechcem platit zbytocne poistku.1.3 LX Predam feliciu po KOMPLETNEJ vymene pred mesiacom. 139000km.r.v.1997. Central na dialkove, imobilizer. V technickom je zapísaný aj LPG ale v aute už neni. Bol tam 10 rokov bol už starý tak som ho dal vybrať. Olej 10w40, filter olejovy, palivovy, vzduchovy. Sviecky, rozvody, spojka+lozisko, olej v prevodovke, nova baterka mesacna. nove radio na USB+SD kartu. Nove repraky vo dverach. Nové tlmiče na kufri. Nove stierace. Nove ziarovky vsade+v pristrojovke. Komplet skontrolovana elektrika. Auto ma novy lak z vonku. BEZ KOROZIE!!! Cena pevna… Len fakt vazny zaujem!!! STK+EK do 10/2014. Dovod predaja? Predal som nehnutelnost a kupujem nove. tak sa chcem spýtať či je to dobra kúpa? za odpoveť dakujem.

    Odpovedať
  15. 15

    achylles

    Dobry den, felicie mam dve. 1,3Mpi 40kw kupil som ju ked mala 124000. Najazdil som na nej 50000km a okrem beznych veci (olej,filtre,capy,manzety,vyfuk…) som riesil koroziu zadnych dveri a lemov,snimac otacok,spinac startra, loziska alternator, predne tlmice,lozisko predneho kolesa, termostat. Veci su do toho lacne takze pohoda. Druhu feldu 1,9D kombika som kupil nedavno, mala najazdene 200tis. Hned na zaciatku som vymenil spojku, rozvody a termostat. Vo vseobecnosti nemam nic proti feldam. Za tie peniaze na bezne vozenie do prace, ci uz vylet s rodinou je to v pohode auto. Nikdy som nezazil aby som to musel niekde odstavit na ceste a cakat na odtah. Je mi jasne ze v dnesnej dobe je uz komfort v autach niekde inde, ale ked niesu financie, felda dobre posluzi. 😉

    Odpovedať
  16. 16

    jozef

    prosim kto by mi vedel pomoct pri zapnuti kluca do spinacej skrinky sa mi nerozsvieti kontrolka baterky co to moze sposobovat vopred vam dakujem…

    Odpovedať
    1. 16.1

      Horny

      A odkial si pozrrel by som sa na to,moze byt vypalena ziarovka.

      Odpovedať
  17. 17

    eva

    mam 13,rocnu feldu .pri malych obratkach mi svieti svetlo dobijania.potom zhasne jazdime tak mesiac a odrazu zhasnu svetla na aute a postupne auto prestane ist.Vymenime druhu bateriu a stane sa to iste .bateria vybita.KED prilozime kontakty na bateriu tak to tam iskri .kto nam poradi co to moze robit .

    Odpovedať
    1. 17.1

      peter

      Dobrý večer v prvom rade treba vymontovť alternátor a dať ho zrepasovať , lebo podľa toho čo tu píšete tak to nedobíja akumulátor . Dobíjať musí tak 13,9 až 14,2 v, dá sa to zmerať voltmetrom. Pokial poklesne palubnè napätie pod 9,5v. Auto zhasne a konec, tiež skontrolovať ukostrenie , veľmi dôležitè plusový kábel ktorý ide okolo výfukových zvodov sa vie uvolniť potom sa dotýka vyfuku prepáli sa a je problèm , je to nebezpečne môže dôjsť k požiaru motorovèho priestoru.

      Odpovedať
    2. 17.2

      Mirec

      Spomínaná vada je presne charakterizovaná sposob opravy : výmena diodoveho mostíka v alternátore cena opravy : do 15 eur

      Odpovedať
  18. 18

    Jojo

    Dobry den. Mozete mi poradit? Chcem Feliciu a neviem aku si vybrat. Rad by som mal tam klimatizaciu, ale neviem ci nie je kazova a narocna na udrziavanie. Pripadne mi napiste niekto kontakt na seba, kto sa vo Feldach naozaj vyzna. Najlepsie z Trencina, ale nie je podmienka

    Odpovedať
  19. 19

    Jojo

    … a este s LPG ? Kolko toho plynu minie na 100km?

    Odpovedať
  20. 20

    ladislav matis

    Kto my vie poradiť,mam Feldu 1,3 mpi,50kw a mam taký problém pri brzdeni,že z 80 na 60 km/h a aj pri vyššícg rychl.sa my trasie volant a už som vymen.capy riadenia,spodné capy,pred polrokom kotúče s doskami a zároveň aj ložiská náboj.,poloosy s homokon.klbmi a už si neviem rady.Kto vie poradiť abo kto mal už taký problém.

    Odpovedať
    1. 20.1

      Maco

      MACO : Mne to robi tiez a mechanik co mi to ide opravovat povedal(a aj ukazal),ze je opotrebovane take gumenne ulozenie(aj s loziskom) hore na tlmicoch.Ked je auto na zdvihaku a sklbmete s kolesom hore-dole tak v tomto smere je citit dost vyrazna vôla.Je to neskutocne lacna oprava-cca 20eur,vzhladom na servisovanie mojho druheho auta.(BMW E91)

      Odpovedať
    2. 20.2

      Mirec

      skús vymeniť silentbloky na bloku v predu 1 silentblok je vekly ako puk a druhy je maly asi ako pinpongova loptička

      Odpovedať
  21. 21

    boro

    Mne to tiež triaslo volant síce na inom aute ale problém bol v starých plechových diskoch. Ako náhle som po zime prešiel na elektróny problém sa stratil.

    Odpovedať
  22. 22

    ladislav matis

    Dobry deň mám Feldu 1,3 50 kw a mám taký problém a kto už mal taký problém?Pri rozsvieteni svetiel my vkuse cvaka rele pre svetla,už som aj vymenil rele,aj premeral dobijanie baterky a mechanik povedal,ze toje mala hodnota a teraz neviem ci mám vymenit alternator.Kto už mal taký problém?Poprosim písať my na mail.adresu:ladislavmatis.sk@gmail.com,vďaka.

    Odpovedať
  23. 23

    peter

    Ahoj kolko dobíja ? Ten alternátor, ideal je 14 až 14,3 v, pri 2000ot, min. Pri voľnobehu sa to je cca 13,8 až14 v, alternátor sa dá aj repasovať cca 50 až100euro. Skontrolujte poistkovú skrinku tá vedela robiť na felicí problèm studenè spoje , a skontrolovať ukostrenie . Peter

    Odpovedať
  24. 24

    ladislav matis

    Servus Peter tak ta hodnota bola pri voľnobehu nej.12,9 a pri vyšších otáčkach 13,4 takže to znamena,ze je odpal.alternator abo diod.mostík,takpovediac.Teraz už dostanem aj nový alternator za necelých 80e.Ale vďaka za radu dosť my pomohla.

    Odpovedať
  25. 25

    ľubo

    dobry den chcem sa sptať mam feliciu rok 99 mam taky problem nechce mi naštartovať za studena keť ho rostlačim naskoči a keť sa zohreje tak naštartuje jak mile vychladne jeto iste nenaštartuje.pomože mi niekto

    Odpovedať
  26. 26

    peter

    Zdravím, skontroluj ukostrenie karoserie, ukostrenie motora, skontroluj čidlo teploty motora , alebo daj novè vyčisti škrtiacu klapku a nastaviť. Ďalšia dôležitá vec nastavenie ventilov, vôla by mala byť 0,20mm za studena! Peter

    Odpovedať
  27. 27

    Anonym

    Ja som skoro za rok menil : skrtiacu klapku, lambda sondu,termospinac, spojku,tesnenie okolo valcov, a teraz alternator.felicia 1.6

    Odpovedať
  28. 28

    Maco

    adislav matis hovorí:
    28. Júl 2013 o 13:19

    Kto my vie poradiť,mam Feldu 1,3 mpi,50kw a mam taký problém pri brzdeni,že z 80 na 60 km/h a aj pri vyššícg rychl.sa my trasie volant a už som vymen.capy riadenia,spodné capy,pred polrokom kotúče s doskami a zároveň aj ložiská náboj.,poloosy s homokon.klbmi a už si neviem rady.Kto vie poradiť abo kto mal už taký problém.

    MACO : Mne to robi tiez a mechanik co mi to ide opravovat povedal(a aj ukazal),ze je opotrebovane take gumenne ulozenie(aj s loziskom) hore na tlmicoch.Ked je auto na zdvihaku a sklbmete s kolesom hore-dole tak v tomto smere je citit dost vyrazna vôla.Je to neskutocne lacna oprava-cca 20eur,vzhladom na servisovanie mojho druheho auta.(BMW E91)

    Odpovedať
  29. 29

    eduard

    dobrý deň
    mám problém mám feliciu rok výroby 98 mpi a ked nastartujem auto tak mi hned zdochne nechápem čo tam možem mat zle,sviečky v poriadku,aj klapku som menil,aj palivove čerpadlo čo ide z nádrže ale nechápem stále to robí,prosím poradte,ale predtým mi toto auto neurobolo,všetko bolo v poriadku

    Odpovedať
  30. 30

    Milan

    dobry deň
    mám problém s felíciou 1,3mpi 50 kw za studena ju viem naštartovať ale ked ju vypnem a následne naštartujem tak tak mi ide len od 500 do 1500 otáčok a počujem ako ju dusí skúšal som vymeniť zapalovaciu rampu ale tam nieje problem už som vymenil aj čidlo otáčok na prevodovke lambda sondu tak tiež čidlo teploty termostatu ak by ste mali s niečim podobnym už skúsenosť tak mi prosím poradte za skorú odpoved dakujem

    Odpovedať
  31. 31

    tina

    Dobrý deň, ja mam iba jednu malu otazocku. Aky je priemer volantu na Škode Felicii? chcela by som kupit potah na volant, pre priatela a neviem rozmer. Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
  32. 32

    Marcel Hockicko

    Zdravíčko prajem, chcem sa Vás opýtat, že felicia raz ide na 4 valce(taha parádne) a raz na 3 valce (nechce tahat), bol meneny palivový filter, sviečky. Poradte lebo som zufalý 🙁 …. srdečná vďaka

    Odpovedať
  33. 33

    Marcel Hockicko

    Som zabudol dodať že to je FELICIA 40kW 1.3 mpi

    Odpovedať
    1. 33.1

      laky

      ak je to model so vstrekovaním tak by som skúsil vymeniť zapaľovacie cievky poprípade preveril káblovanie/kontakty..

      Odpovedať
  34. 34

    MIRO

    dobry den mam taky problem mam feliciu 1.3 MPI rano ako chcem nastartovav tak asi az na piaty krat pokazde sasne ale ako nahle je teply motor tak chyta na kazdy raz vie mi niekto dat radu dakujem.

    Odpovedať
    1. 34.1

      pali

      mozna vadna zapalovacia cievka, 1.3 MPI
      mne to nestartovalo, ked bolo vonku vlhko, alebo nastartovalo a vynechavalo . tiez to vynechavalo ked som presiel cey velku mlaku. ciastocne sa problem stratil, ked som dal nove sviecky. potom som si myslel ze je problem s kablami, ale nakoniec som zistil, ze problem je vo vlhkej-mokrej zapalovacej cievke. ked bola sucha, auto islo super. riesenie – vymena cievkz (yapalovacej listy), auto ide super, startuje aj so starzmi svieckami, cca 70 eur.

      Odpovedať
      1. 34.1.1

        pali

        inak je to v ramci moznosti paradne auto, ine ako 1.3 MPI nedoporucjem (mal som aj 1.9 D – motoricky sice super, ale deformovana karoseria)

  35. 35

    Peter

    Dobry den. Mam Feliciu 1.6 MPI a obcas sa stane, ze ked pocas jazdy mam neutral pri zohriatom motore, motor zhasne. Neviete co to moze byt? skrtiacu som cistil aj nastavil. otacky nikdy neskacu.

    Odpovedať
  36. 36

    Jožko

    Prečo to všetci takto kritizujete, veď 1.3 MPi 50kW je najlepší motor pre feliciu, už 1.6 MPi 55Kw je trochu málo KW na 1.6, trocha aj ťažší motor, a 1.9 D by som v žiadnom prípade nebral, veľmi ťažký motor na feliciu, a ten výkon na objem 1.9 47kW je strašne málo, a ktomu sa aj dosť často kazí. Moja odpoveď je jednoznačne 1.3 MPi 50kW!!!!!!!!!

    Odpovedať
    1. 36.1

      Teners

      Mam feliciu 1,9D uz skoro 11 rokov a v pohode funguje. Zatial ma ani raz nikde nenechala.

      Odpovedať
  37. 37

    Janko

    Dobry den mam Feliciu 1.3 MPI 50kw Jazdim 14 rokov na plyne štartuje na benzin.Za cely ten čas len tankovanie,výmena oleja a udržba celých 14nasť rokov bez problemu.Až tochto leta som menil spojkovu lamelu a zaroven vytlačne lozisko aj tlmiče všetky 4.Jazdim denne najazdené skoro 300000 km som sňou spokojný.

    Odpovedať
    1. 37.1

      Gabo

      Stastny to clovek.Mam taku istu na plyn a za 3 roky som na nej opravoval velmi vela veci.Kupil som
      zo 183000 km (ak nebola stocena a asi aj bola) a teraz 249000 km…

      Teda ziadna slava ,ale co uz este musi sluzit….na nove nemam.. 🙁

      Odpovedať
  38. 38

    janci

    Ja mam felicia 1.3 rocnik 1997.Kupena za 500€ pred dvoma rokmi.Tachometer pri kupe 244000 teraz necelych 300000.Motor ide nadherne.Denne jazdim po stavbach ja a 4 kolegovia takze auto je neustale pretazovane preto sa muselo vrazit co to do podvozku.Motoricky je to spolahlive auto.Ked je dobra baterka a benzin v nadrzi nakopne vzdy na prvy krat aj ked je vonku -15 stupnov.Olej menim kazdych 15000km.Cena pleja s filtrom smiesnych 17€.Za vimenu nezozerie ani kvapku.Auto za par drobnych spolahlivost a dlhodoba spotreba 6.5l mi robia radost.Dlhsiu trasu s dvomi osobami v aute s nejakou batozinou robim za 6l.Velka spokojnost!!!

    Odpovedať
  39. 39

    Jožko

    Motor MPi – viacbodové vstrekovanie??
    Lebo na 8-ventilov je to zaručená spoľahlivosť!
    Objem 1.3 l je podľa mňa lepší ako 1.6 l

    Odpovedať
  40. 40

    milan51

    dobrý deň prajem , mám takúto otázku , pre niekoho možná aj smiešnu , ale ja sa do aut nerozumiem , chcel ba som sa opýtať aká ma byť vlastne teplota na alternátore , keď sa po prevádzke dotknem holou rukou , nikdy som to nerobil na žiadnom vozidle čo som doposial mal ,ale teraz neviem čo ma to napadlo ,tak som to skúsil a alternátor bol teplí , bojim sa aby nezhorel , a to ma napadlo len tak lebo som mal problémy zo štartérom , bola špatná cievka , ale už je to v poriadku , poprosim keď mi niekto vie poradiť nech mi napíše , prosím bez poznámok , som už dôchodca , 66.rok. a som rád že mám ešte tu starú feliciu z roku 1998 , za radu veľmi pekne ďakujem.

    Odpovedať
    1. 40.1

      Peter

      Alternátor je točivý stroj, ktorý sa prirodzene počas prevádzky zahrieva, zohrieva ho aj sálavé teplo z okolia motora, na druhej strane je chladený obtekajúcim vzduchom-za jazdy, suma sumárum, ak má okolo 40-60 stupňov, nič sa nedeje.

      Odpovedať
  41. 41

    Michal

    Prosím o radu už neviem kde mam hľadať chybu mam felíciu 1,3 50kw MPi na volnobehu kolišu otačky medzi 500 až 100 v servise kde chodím uz roky mi menili palivovy filter palivové čerpadlo aj snimač otáčok menili škrtiacu klapku vyčistili tlak paliva mi merali a je v poriadku aj besnenie sacieho potrubia je v poriadku a už neviem kde by mohla byť chýba prosím o rádu co treba spraviť poprípade vymeniť za každú radu ďakujem

    Odpovedať
  42. 42

    Anton Brehový

    poprosím o radu mám felíciu 1,6 ročník 2001 doposiaľ som z ňou bol spokojný, ale tohto roku pri jazde zrazu prestala ťahať a aj pri opätovnom štartovaní nechcela naskočiť. Dal som ju teda do servisu kde mi urobili generálku a tiež STK a emisnú kontrolu a vraj všetko je v poriadku. Mali ju naštartovanú a nikdy im nezdochla. No asi týždeň čo som ju doniesol zo servisu sa mi začali zas objavovať podobné problémy, aj keď po asi 1. minúte mi naskočila a potom už išla normálne. Bojím sa aby mi nezdochla niekde na semaforoch alebo pri dlhšej ceste medzi obcami. Poradte mi kde môže byť chyba ja som už na dôchodku a v niektorích prípadoch auto potrebujem. moja e-mailová adresa je antonbrehovy55@gmail.com

    Odpovedať
  43. 43

    Raduz

    Reklamujte to servisu. Po generálke musí byť auto ako nové..

    Odpovedať
  44. 44

    robicsku002@azet.sk

    ahojte.nedavno som kupil feldu. na palubovke mam zblaznene vsetky hodiny. raz mi neukazuje benzin ani vodu. potom benzin ide hore, voda na maximum,aj ked len nastartujem hned. raz ukazuje rychlost, raz nie. nestretol sa niekto z vas podobnym problemom? dakujem

    Odpovedať
  45. 45

    Karol

    Zdravím vás potrebujem pomoc mam feliciu 1.3 50.kw mam snou problém keď naštartujem auto a pridám kus plin tak nemá žiadny tlak ako keby chcel zdochnut motor a niekedy aj na voľno behu zdochne skúšal som prečistiť aj sviečky ale nepomohlo a dosť aj dimi

    Odpovedať
  46. 46

    Marian Vaněk

    Zdravím páni chcel by som sa opýtať mám feliciu 1.6 a potreboval by som vedieť že keď vymenim guferá ,tesnenie pod hlavou ,stieracie krúžky na valcoch či je možné ešte aby felícia žrala olej kvôly niečomu?
    Za rady vopred ďakujem

    Odpovedať
  47. 47

    Petr

    Chtěl bych se zeptat jestli někdo neznáte e-shop https://www.cbdily.cz kde se prodávají náhradní díly Škoda. Já totiž viděl že se tam dají objednat za někdy i třetinovou cenu oproti oficiálním stránkám. To víte, ušetřit by chtěl kde kdo ale jak jim mám věřit? Někdo zkušenosti s tím, prosím?

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.