Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

16 komentárov

  1. 1

    Majitel

    Octaviu 3 v 1.6 TDI mam od r 2014, najazdil som 130 000 km.
    Servisujem od nova vzdy po 15 000 km, olej Aral.

    Chladiaca kvapalina znici vodnu pumpu – pretoze vyrobca nepredpisuje vymenu chladiacej kvapaliny vobec.
    Ja som ju vymenil po 90 000 km a vodna pumpa pekne drzi.

    Naftovy filter ma TDI predpisany vymenit po 90 000 km – sa som vymenil po 45 000 km.

    POZOR – nafovy ilter nemozno vymenit mimo oficialneho servisu – pretoze system je po jeho vymene potrebne odvzdusnit diagnostickym pristrojom, ktory bezne servisy nemaju.
    Inak dojde k pridretiu vstrekovacov!!

    Jazdim cely cas do 5 litrov – hlavne dialnice.

    V pripade zaujmu o informacie – piste si, co chcete vediet

    Odpovedať
    1. 1.1

      Lukas

      Netrep prosim ta 🙂

      Odpovedať
    2. 1.2

      tomas

      Čauko Majiteľ potrebujem veľkú radu chcem kúpiť Octaviu najlepšie combi.a neviem si rady či diesel či benzín ,a hlavne motorizáciu.Auto potrebujem na cestovanie za pracov do zahraničia, Nemecko ,Holandsko atď.Vies poradiť aku motorizáciu mám hľadať.Budem dosť naložený plus jeden pasažier.

      Odpovedať
      1. 1.2.1

        majitel

        tu majitel.

        mam uz 170 000 km, stale bez problemu, dokonca aj vodna pumpa drzi (alke jazdim na 15tklm intervaly od nova +chladiacu zmes so tiaz menil pri 90tkm.

        1,6 tdi je v pohode pri nizsom zatazeni aj na dialnici.
        Ak vsak dudes jazdit nemecko – potom radsej 2,0tdi.

        Lenze to nekupis od sukromneho majitela 🙁
        bud preto priu vybere opatrny.

        Zvazil by som tiez kupu korejskeho Ceedu – v kombiku a s CRDI motorom zozenies dobry kus za dobru cenu.

    3. 1.3

      Tomáš

      Neviem, odkiaľ čerpáte tieto informácie, ale chladiace kvapaliny G12 a vyššie majú predpísaný výmenný interval 5 rokov. Takisto ten naftový filter sa dá vymeniť aj svojpomocne pokiaľ sa palivový systém úplne nezavzdušní (zaleje sa naftou). Takisto aj keď to chcete odvzdušniť cez diagnostiku, tak sa to bežne dá. Nehovorím, že každý garážový majster ju má, ale každý neznačkový servis, ktorý to myslí s opravami áut vážnejšie ju podľa mňa má. Aj univerzálne diagnostiky umožňujú takéto jednoduché úkony.

      Odpovedať
  2. 2

    Majiteľ 2

    Octavia Scout 135kw 4×4 DSG r.v. máj 2018 nové teraz 12 -tisíc km..Stráca sa chladiaca kvapalina. Čo je príčina ?

    Odpovedať
    1. 2.1

      Marek

      Ak niesu viditeľné miesta úniku odporúčam navštíviť servis a obzrieť zo spodu… Ak je všade sucho treba to dat na reklamáciu nakoľko vodu papa motor čiže bud je prasknutý blok/hlava alebo chybne tesnenie pod hlavou… V každom prípade čím skôr tým lepšie

      Odpovedať
  3. 3

    Moje jméno

    0.2 až 0.3L/100km? Nemělo tam být 1000km?

    Odpovedať
  4. 4

    Davis

    Navod na updatovanie map v systeme columbus.

    https://youtu.be/TKofLayOSmY

    Odpovedať
  5. 5

    Dušan

    Mám Octaviu 3 scout. rv.3/2018 najazdených 11000km a už som dolieval tri krát chladiacu kvapalinu cca každé tri mesiace a už mám znova na minime. Nevidno že by niekde vytekala. Hnevá ma to. Určite to pôjdem nahlásiť do servisu (predajcu) kde som auto kupoval.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Dušan

      Bol som v servise a dali auto na tlakovú skúšku. Tak to nazvali. Do pol hodiny mi oznámili ,že voda sa po troške tratí cez vodnú pumpu. Objednali ma na výmenu. Po výmene vodnej pumpy ( na záruku) je to už v poriadku. Momentálne 31000km.
      PS: Mám aj novú autobatériu. Lebo tá originálna vydržala 22 mesiacov. Takže tiež výmena na záruku.

      Odpovedať
  6. 6

    Michal

    Škoda Octavia 3 2013 vypadava mi radio dotyk funguje ale zvuk ide len sem tam neviete o tom niečo?!

    Odpovedať
    1. 6.1

      Marek

      Treba vytiahnuť rádio z palubovky skontrolovať pripojenie káblov ak je všetko OK treba hľadať polámané káble v gágorci dverí tam sa najčastejšie lámu alebo pripojenie reproduktorov priamo v tapaciri

      Odpovedať
  7. 7

    Dalibor

    Zdravím, jedna sa o Octaviu scout 3 (2015 rok výroby, 189 000km nájazd), pri bežnej jazde na vzdialenosť 20-30km aj na diaľnici ide bez problémov, akonáhle idem na diaľnicu na dlhšiu vzdialenosť, konštantná rýchlosť 130-140, začne zo zadu doslova vrzgať to auto po cca. 40min jazdy, volant mierne vibruje, pri prejazde v zákrutach to utíchne, iba v jednej konkrétne.. v servise auto bolo, ložiska sú vraj v poriadku, myslel som, že bude náboj opotrebovaný.
    Dakujem vopred za rady.

    Odpovedať
    1. 7.1

      Dalibor

      * akonáhle preradim do Nka z Dcka, tak to prestane robiť.

      Odpovedať
  8. 8

    František

    AHOJ,
    Na ŠKODA OCTAVIA III Kombi 4×4 135 kW r. v. 2015 najazdené 170 tis, dochádza ku kolísaniu tlaku v chladiacom systéme tak, že po nájazde cca 50km dôjde k poklesu hladiny na dno vyrovnávajúcej nádržky. Na paneli sa objaví hlásenie skontroluj chladiacu zmes a teplotu… Po opatrnom povolení zátky počuť syčanie a voda sa vracia do vyrovnávajúcej nádržky až po značku MAX. Opakuje sa znovu po 40 – 50 km. Teplota signalizuje 90°C. Chladiaca zmes, pumpa a termostat vymenený. Zameraním boli v chladiacom okruhu zistené spaliny. Možné závady odhadujem na : chladič recirkulácie spalín, chladič vzduchu intercoler VALEO, tesnenie pod hlavou, hlava…Vie prosím niekto poradiť, ako zistím za minimálne náklady chybu, ktorá spôsobuje nežiadúci jav ? Vopred ĎAKUJEM.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.