Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

6 komentárov

  1. 1

    rastislav

    za dizajn by som osobne dal maximalne 1 hviezdicku. skaredsie auta ako SsangYongi na trhu niesu

    Odpovedať
  2. 2

    Peter

    Vlastním Ssangyong Korando Kj, motor 2,3 TD, najazdil som s ním cez 100 000 km. Bežné opravy, ako výmeny manžiet, platničiek, kotúčov. Vozidlo sa správa dobre aj na ceste, aj v teréne. Teraz ho mám obuté na General Grabber, v teréne je ohromné. Spotreba je neuveriteľná, za celý čas sa mi nepodarilo mať vyšší priemer, ako 7,0 litra na 100 km, pričom na ceste jazdím tak do 100 km/hod. Takže, ak sa Vám podarí natrafiť na kus, ktorý dobre vyzerá, neváhajte. Problémy s náhradnými dielmi nie sú, ak by aj niekedy s niečím boli, treba sa obrátiť na pražský Ssangyong, dovezú všetko.

    Odpovedať
  3. 3

    Peter

    Ešte by som sa vrátil k môjmu komentáru. Rastislav píše o škaredosti, ale to je kapitola sama o sebe. Aj najškaredšia žena sa komusi páči a posudzovať krásu u auta je viac než odvážne. Krása je neuveriteľne subjektívny názor. Skôr, ako by som v takýchto prípadoch posudzoval krásu, by som hodnotil technickú stránku auta a v tomto prípade môže Korando priehršťami rozdávať. Myslím si však, že aj po stránke „krásy“ môže veľa ľudí osloviť. Netvrdím, že vo všetkých smeroch patrí medzi najlepšie off-road autá, ale motoricky patrí určite k najlepším – motory mercedes sú viac-menej nezničiteľné a aj výrobcovia ostatných technických vymožeností u tohoto auta patria k špičkám v tomto priemysle – pýšia sa nimi aj značky ako Jeep, Range Rover a mnohé iné. Takže, osobne si myslím, posudzovať auto podľa škaredosti, alebo krásy svedčí skôr laikovi a jeho názorom by sme sa nemali riadiť, alebo nechať ovplyvňovať, ale skôr by sme mali čerpať z technických parametrov, úžitkovej hodnoty vozidla, prevádzkovými nákladmi a názorom technicky zdatných ľudí, alebo ľudí, ktorí predmetnú vec poznajú, užívali ju a dokážu objektívne poskytnúť vyčerpávajúce informácie týkajúce sa rozhodujúcich vlastností, medzi ktoré krása vo veľa veciach určite nepatrí. Nakoniec ani prasa domáce nepatrí k najkrajším zvieratám, ale pre väčšinu ľudstva je rozhodujúca jeho úžitková hodnota.

    Odpovedať
  4. 4

    jozef

    Som majitelom vyse tro rokov tohto pohodlneho terenaka 88 kw TD r.v.99.Mal som suzuki vatara,pajero pinin a jazdil aj na inych.Vela ludi pise o tomto aute-znacke a nepozna ho.Ja som na nom uz vela opravoval,ale to len kvoli tomu,ze bolo zanedbane pred.majitelom.Vymenil som kardan,lanovodya pruziny.Ale to je jedine okrem beznych oprav.Nebudem rozvadzat brzdy,naplne a ine servisi,ktore patria k hociakemu autu,na ktorom chcete jazdit.Mam toto auto velmi rad.Kupil som ho na rychlo,lebo som staval chatu a potreboval som vela muziky za malo penazi a musela to byt 4×4 a priestranne.Pajero,land rover …boli drahe a tak som narazil na musso.Motor je bez problemov.V zime na dve otacky a slape.A hoci je tam webasto,nemusim ho stale pouzivat.5 valec ma krasny zvuk a jednoduchu udrzbu.Napr.som riesil to ,ze mi nefungovalo ABS a TCS.Obvolal a presiel som toho vela a servisou nikto nic.Kazdy chcel menit snimace a pod.,ale nikto nemal diagnostiku na napojenie palubnej jednotky.A len tak menit snimace ,aby niekto zarobil,to nie som si povedal.Hladal som na nete,az som nasiel jedneho byvaleho majitela a snazil som sa ho kontaktovat.Ochotny po telefone mi poradol,aby som si vycistil kostru na ABS pod laktovou opierkou a vsetkio slape-aj ABS aj TCS.Jednoducha oprava,no tazko sa knej dopatrat.Fotky nemam,ale mam kamosa,ktori mal za posledne tri roky asi 6 aut 4×4.Od subaru,mercedes,land rover,az po pajero 3,2 a stale ked sme isli do terenu si trocha uzit chlapskej jazdy do terenu,nikdy ma nemusel tahat a nikdy mi neusiel.Zadny diferencial ma zvysenu svornost a TCS tiez troska pomoze.Proste som spokojny,len mi chyba staly nahon v zime,kedze nema medzinapravovy diferencial .Ked jazdim po ceste,ktora je sam tam sneh a sem tam asfalt nezapinam nahon 4×4 aby som ho po prechode na asfalt nerozbil.O korozii sa neda ani hovorit.Hrdya sa len ukazala tam,kde dva krat nejaky dobrak tukol na parkovisku,…a raz moja zena.Manzelka na nom jazdi rada,hoci som sa bal,ci si na tu velkost zvykne.A aby som nezabudol vzadu je miesta premoje tri deti haba dost,nehovoriac o kufre=velkost a otvarania sa na hor.Co dodat.Ak ho budem musiat predat,tak asi len kvoli tomu,ze cakame štvrty prirastok a na cierno montovat sedacku nechcem.A este aby som nezabudol,spotreba bola uz aj pod 8 l.na100km.S podravom Jozef z Kezmarku

    Odpovedať
  5. 5

    Christofer

    Zdravim mam jeden problem zo ssangyong musso rok 1996 svieta mi komtrolky na 4×4 ale nejde zapnut stale taha len zadni nahon

    Odpovedať
  6. 6

    Jozef

    Mám Korando 4×4 ,rok výroby 2000. s motorom označeným MB-OM 609 29TD. V technickom preukaze mám zapísaný katalyzátor. V skutočnosti katalyzátor nemá a ani žiadne príslušenstvo ku katalyzátoru. Prosím o radu majú tieto autá katalyzátory alebo nie. A ako mám postupovať.
    Ďakujem

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.